Praca: Kierownik administracji


Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Kierownik administracji
Opis stanowiska:
  • Zarządzanie zespołem i efektywne delegowanie zadań.
  • Wystawianie i weryfikacja faktur, zarówno krajowych jak i zagranicznych.
  • Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej oraz nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów.
  • Wykonywanie codziennych zadań administracyjnych.
  • Współpraca z działem księgowym i obsługa systemów klienckich.
Wymagania:
  • Doświadczenie w podobnej roli.
  • Biegłość w obsłudze MS Office, szczególnie Excel.
  • Samodzielność, dokładność i odpowiedzialność.
  • Umiejętności analityczne i lidera.
  • Dobra organizacja pracy i zdolność pracy w zespole.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Wykształcenie w obszarze ekonomii, logistyki czy administracji będzie plusem.
Pracodawca oferuje:
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
  • Pracę w rozwijającej się międzynarodowej firmie.
  • System premiowy, pełne finansowanie opieki medycznej i ubezpieczenie na życie.
  • Szeroki pakiet benefitów, w tym karta sportowa, dofinansowanie do wypoczynku i okularów, oraz dostęp do platformy nauki języków.
  • Przyjazne biuro z parkingiem oraz dostęp do platformy rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-05-29
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Politechnika Wrocławska

Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzór nad wszelkimi sprawami administracyjnymi i biurowymi związanymi z rekrutacją, tokiem studiów i sprawozdawczością w tym zakresie. Zakres obowiązków: kierowanie wszelkimi sprawami administracyjnymi i...

Dodane: 2025-05-16
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: SASTO Sp. z.o.o.

Jesteś osobą zorganizowaną, lubisz mieć wszystko pod kontrolą i znasz branżę gastronomiczną? W naszej firmie cateringowej szukamy kogoś takiego - osoby która zadba o sprawne funkcjonowanie działu administracyjnego. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: Planowanie i...

Dodane: 2025-05-16
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: GEODIS Poland

Opis stanowiska: Realizowanie zadań zleconych przez Dyrektora Operacyjnego i Kierownika Oddziału. Organizacja właściwej pracy zespołu i delegowanie zadań. Weryfikacja faktur kosztowych. Wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów krajowych i zagranicznych. Kontrola dokumentacji...

Dodane: 2025-05-12
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim

- Organizowanie sprawnej biura (tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur);- nadzór nad sprawami gospodarczymi, inwestycjami, transportem wewnętrznym;- współuczestnictwo w opracowywaniu wnisków o wspracie ARiMR, Ochrony Śeodowiska, Urzędu Pracy;- prowadzenie kompleksowej...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Miejsce pracy: Katowice, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7 (obszar działania woj. śląskie) Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: pozyskiwanie klientów oraz nawiązywanie z nimi relacji handlowych, zarządzanie relacjami z klientami, przygotowanie oferty i dokumentacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Celon Pharma S.A.

Opis stanowiska Aktywna sprzedaż produktów RX wśród lekarzy i farmaceutów Osiąganie i raportowanie wskaźników sprzedażowych Analiza potrzeb rynku i przygotowanie rekomendacji produktowych Nawiązywanie partnerstw i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami Współtworzenie pozytywnego...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: SCS Expert Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Obsługa i nadzór nad systemem zarządzania projektami konsultingowymi Przygotowywanie finansowych rozliczeń, raportów oraz prezentacji Koordynowanie przepływu informacji i dokumentów w dziale Współpraca międzydziałowa oraz z klientami, zwłaszcza w obszarze finansowym...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: SIM Opolskie Południe

wsparcie przy prowadzeniu dokumentacji projektowej i realizacyjnej, przygotowywanie zestawień, raportów i harmonogramów, współpraca z projektantami, wykonawcami i instytucjami, udział w przetargach: tworzenie zapytań i analiza ofert, pomoc w rozliczaniu kontraktów i weryfikacja dokumentów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Melle Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Tworzenie i rozwijanie treści wideo na media społecznościowe. Zarządzanie kanałami marki online. Współpraca z zespołem przy produkcji filmów. Wymagania: Rozpoczęte lub ukończone studia wyższe. Znajomość angielskiego na poziomie komunikatywnym. Umiejętność...