Praca: Kierownik Administracji Osiedla


Spółdzielnia Mieszkaniowa „MOKOTÓW”
ogłasza konkurs na stanowisko:
Kierownik Administracji Osiedla „Domaniewska” S.M. „Mokotów”
Kierownik Administracji Osiedla
Miejsce pracy: Warszawa
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe (preferowane techniczne);
  • co najmniej pięcioletni staż pracy;
  • obywatelstwo polskie;
  • znajomość prawa budowlanego i przepisów wykonawczych;
  • doświadczenie w prowadzeniu inwestycji budowlanych;
  • znajomość funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych;
  • dobra znajomość obsługi komputera;
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
  • brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku kierowniczym;
  • niepodleganie określonym w przepisach prawa ograniczeniom lub zakazom zajmowania stanowisk kierowniczych;
  • niekaralność;
  • odporność na stres.
Dodatkowym atutem kandydatów będzie:
  • umiejętność pracy w zespole;
  • dobra organizacja pracy;
  • posiadanie licencji zarządcy nieruchomości;
  • posiadanie uprawnień budowlanych;
  • łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich;
  • wysoka kultura osobista.
Klauzula informacyjna dla osób kandydatów do pracy w SM Mokotów

1. Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Spółdzielnia Mieszkaniowa „Mokotów”, ul. Balladyny 3C 02-553 Warszawa, KRS0000010365, NIP5250010746, Regon 000489745

2. Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:
- ul. Balladyny 3C 02-553 Warszawa;
- e-mail: iod@smmokotow.pl

3. Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. 
SSpółdzielnia Mieszkaniowa „Mokotów” będzie przetwarzała Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników tylko jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4. Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi Spółdzielnia Mieszkaniowa „Mokotów” zawarła umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.

5. Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez  6 miesięcy.

6. Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
  • dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • usunięcia danych osobowych;
  • wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
7. Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

[1]. Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) (dalej: Kp) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz.2369).”;

[2]. Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

[3]. Art. 6 ust. 1 lit aRODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;

[4]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-10-13
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Urząd Miejski w Barczewie

Nadzór i organizacja pracy Wydziału, Prowadzenie Punktu Obsługi Przedsiębiorcy, prowadzenie postępowań w sprawach roszczeń o przejęcie nieruchomości, obniżenia wartości nieruchomości w związku ze zmianą planu zagospodarowania przestrzennego, zamiany nieruchomości.Godziny pracy:...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Unitechnika S.A.

Opis stanowiska: Sprzedaż rozwiązań dezynfekcyjnych dla szpitali oraz systemów znakowania dla pralni na terenie całej Polski. Profesjonalne doradztwo i obsługa klienta. Rozwój wiedzy poprzez udział w szkoleniach. Idealny kandydat powinien mieć: Prawo jazdy kat. B. Komunikatywne...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Unitechnika S.A.

Opis stanowiska: Sprzedaż rozwiązań dezynfekcyjnych dla szpitali oraz systemów znakowania dla pralni na terenie całej Polski. Profesjonalne doradztwo i obsługa klienta. Rozwój wiedzy poprzez udział w szkoleniach. Idealny kandydat powinien mieć: Prawo jazdy kat. B. Komunikatywne...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Cameron Sino Technology Sp. z o.o.

This is a full-time, on-site role located in Warsaw for a Sales Executive. The Sales Executive will be responsible for identifying potential clients, establishing business relationships, presenting and promoting battery products, tracking sales and market trends, and ensuring customer satisfaction....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: PORTOS TR7 sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnego procesu rekrutacyjnego: od tworzenia ogłoszeń, przez selekcję CV, rozmowy kwalifikacyjne, aż po wybór kandydatów Współtworzenie ofert pracy, zgodnych z potrzebami firmy Organizacja i realizacja procesów onboardingowych i offboardingowych (w tym...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: PORTOS TR7 sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Tworzenie i nadzór nad realizacją rocznego planu audytów wewnętrznych Zarządzanie zespołem audytorów wewnętrznych, delegowanie zadań oraz monitorowanie wyników Analiza procesów biznesowych oraz identyfikacja obszarów ryzyka i niezgodności Opracowywanie raportów z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz - spotkania z przedstawicielami KPRM, innych ministerstw i strony społecznej w zakresie uzgodnień/konsultacji dotyczących konkretnego zagadnienia, propozycji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie

Warunki pracy Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin. Siedziba Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych mieści się w Al. Jerozolimskich 181C, w budynku C kompleksu Adgar, który jest przystosowany do obsługi osób, które mają...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie

Warunki pracy Praca o charakterze administracyjno–biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Oddziału i poza nim. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak obecności wind, pomieszczeń higieniczno–sanitarnych przystosowanych dla osób...