Praca: Key Account Manager / Specjalista ds. kluczowych klientów


Key Account Manager / Specjalista ds. kluczowych klientów
Miejsce pracy: Zielona Góra
Zadania na stanowisku pracy:
  • samodzielne planowanie i realizowanie działań prospektingowych - identyfikowanie potencjalnych klientów, analizowanie rynku i wdrażanie skutecznych metod dotarcia do klientów na rynku odlewów aluminiowych ( m.in. przemysł motoryzacyjny, elektrotechniczny, elektroniczny, energetyczny, AGD, medyczny, oświetleniowy, automatyka przemysłowa),
  • wdrażanie przyjętej strategii sprzedaży oraz planów sprzedażowych,
  • przygotowywanie raportów i analiz, 
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B na rynku europejskim, diagnozowanie ich potrzeb, budowanie relacji i sugerowanie dopasowanych rozwiązań,
  • analiza rynku i identyfikowanie szans biznesowych - śledzenie trendów   
    utrzymywanie kontaktów handlowych z obecnymi klientami firmy,
  • przygotowywanie ofert na podstawie otrzymanych kalkulacji od zespołu technicznego,
  • negocjacje warunków współpracy,
  • monitorowanie rentowności produktów,
  • monitorowanie działań konkurencji,
  • organizowanie spotkań z klientami biznesowymi i prezentowanie korzyści płynących ze współpracy,
  • reprezentowanie firmy na targach branżowych, 
  • bliska współpraca z innymi działami w firmie (technicznym, jakości, customer service, planowaniem, marketingiem),
  • koordynacja realizacji projektów – wdrożeń nowych produktów od zamówienia do produkcji seryjnej,
  • współtworzenie oraz wdrażanie kreatywnych rozwiązań sprzedażowych,
  • troska o spełnienie oczekiwań i wymagań klientów a także komunikowanie ich wewnątrz firmy.
Od kandydata oczekujemy:
  • doświadczenia w sprzedaży B2B min. 5 lat, poparte wymiernymi sukcesami (mile widziane w podobnej branży),
  • umiejętności negocjacyjnych oraz komunikacyjnych na wysokim poziomie,
  • umiejętności budowania długoterminowych relacji biznesowych,
  • wykształcenia wyższego - preferowane techniczne lub ekonomiczne,
  • płynnej znajomości języka angielskiego,
  • znajomości systemu MS Office, w tym szczególnie Power Point i Excel,
  • mile widziana znajomość systemu SAP oraz CMR,
  • znajomości branży odlewów aluminiowych oraz zarządzania projektami (dodatkowe atuty),
  • gotowości do sporadycznych podróży służbowych, w tym zagranicznych,
  • umiejętności analitycznych: analiza danych, wyciąganie wniosków i rekomendowanie rozwiązań,
  • orientacji na cel, proaktywności i konsekwencji w działaniu, a także dobrej organizacji pracy,
  • nastawienia na pracę zespołową i realizację wyznaczonych celów.
Zatrudnionej osobie oferujemy: 
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie wraz z transparentnym systemem premiowym,
  • profesjonalne wdrożenie do pracy na obejmowanym stanowisku,
  • szkolenia wspierające rozwój zawodowy,
  • pakiet świadczeń socjalnych, m.in.: dopłaty do wakacji, świąt, karty multisportowe,
  • atrakcyjną ofertę ubezpieczenia grupowego,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • możliwość korzystania z kompleksu sportowo-rekreacyjnego LUMEL ARENA (bilard, tenis stołowy, siłownia oraz multisportowa hala),
  • możliwość zdobycia tytułu "Pracownika miesiąca",
  • nagrody za usprawnienia procesu pracy oraz za skuteczne polecenie kandydata do pracy,
  • pożyczki na preferencyjnych warunkach,
  • możliwość udziału w akcjach charytatywnych,
  • duży, bezpłatny parking,
  • dobrą atmosferę i pełne wsparcie przełożonego i Prezesa przez cały okres pracy w Lumel.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-06-16
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LEKARO SP. Z O.O.

Kontakt z kluczowymi klientami, sporządzanie sprawozdań ksiegowych, odpadowych i rozliczeniowych, wystawianie faktur, przygotowanie ofert. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ochrona środowiska/administracja, specjalizacja: Ochrona środowiska/administracja...

Dodane: 2025-06-10
Lokalizacja:
Pracodawca: GCC7 Services Ltd

Zakres obowiązków: Zarządzanie kontaktami z kluczowymi klientami firmy. Budowanie silnych i trwałych relacji z klientami. Dostarczanie rozwiązań zgodnie z zapotrzebowaniem klientów. Rozwijanie biznesu zarówno z nowymi, jak i obecnymi klientami. Realizacja i przekraczanie ustalonych...

Dodane: 2025-06-05
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: 314DEVS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stała komunikacja z członkami zespołu, pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim, ponieważ firma działa pod marką pochodzącą z Białorusi i obsługuje m.in. rynki wschodnie, a komunikacja wewnętrzna odbywa się w j. rosyjskim; monitorowanie potencjału...

Dodane: 2025-06-02
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Lumel Alucast Sp. z o.o.

Zadania na stanowisku pracy: samodzielne planowanie i realizowanie działań prospektingowych - identyfikowanie potencjalnych klientów, analizowanie rynku i wdrażanie skutecznych metod dotarcia do klientów na rynku odlewów aluminiowych ( m.in. przemysł motoryzacyjny, elektrotechniczny,...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa połączeń wychodzących, Utrzymywanie relacji z klientami, Tworzenie ofert dostosowanych do potrzeb klientów, Wprowadzanie danych do systemu. Znajomość języka polskiego na poziomie C1, Orientacja na klienta, Umiejętności sprzedażowe, Aktywne słuchanie, Skrupulatność,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.

Nasze wymagania: co najmniej 3 letnie doświadczenie w dziale kadr i płac na samodzielnym stanowisku, mile widziane w branży medycznej, znajomość zagadnień rozliczeń publiczno-prawnych z ZUS, PFRON, PPK, GUS, US, MZ, znajomość obsługi programu Płatnik, mile widziana znajomość KAMSOFT...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Securitas Polska

Company Description Jesteśmy skandynawskim koncernem ochrony. Pozycję lidera na światowym rynku zdobyliśmy dzięki naszym pracownikom oraz nowoczesnym, zintegrowanym rozwiązaniom technicznym. Job Description Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: wspieranie realizacji procesów rekrutacji na...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i...