Praca: Inżynier jakości


Inżynier jakości
Miejsce pracy: Siedlce
ALTEN – Światowy lider usług inżynieryjnych i IT

Grupa ALTEN, założona w 1988 roku we Francji, jest wiodącym partnerem technologicznym, obsługującym największych klientów na świecie. W 2023 roku osiągnęła przychody przekraczające 4,07 miliarda euro i zatrudnia ponad 57 000 pracowników, w tym 88% inżynierów i ekspertów IT.

ALTEN Polska działa od 13 lat, wspierając innowacje, badania i rozwój oraz systemy IT swoich klientów. Posiada biura w Krakowie, Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku i Poznaniu.

Obsługuje kluczowe branże, takie jak lotnicza, kosmiczna, przemysłowa, motoryzacyjna, kolejowa, energetyczna, finansowa, telekomunikacyjna i sprzedażowa.

Zakres ekspertyzy: analiza biznesowa, cyberbezpieczeństwo, sztuczna inteligencja, analiza danych i rozwiązania chmurowe, rozwój aplikacji, testowanie oprogramowania, zarządzanie projektami, oprogramowanie wbudowane, zarządzanie jakością, industrializacja, transformacja cyfrowa oraz inżynieria przemysłowa. Więcej informacji na http://www.altenpolska.pl
Opis stanowiska
  • nadzorowanie jakości wyrobów na różnych etapach produkcji,
  • kontrola zgodności pojazdów szynowych z dokumentacją techniczną,
  • tworzenie raportów, statystyk i wskaźników jakościowych,
  • rozwiązywanie bieżących problemów przy użyciu narzędzi jakościowych,
  • współpraca z działami produkcji, technologii i inżynierii w zakresie poprawy procesów.
Wymagania
  • minimum roczne doświadczenie w obszarze kontroli jakości,
  • znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint),
  • umiejętność pracy z dokumentacją techniczną w języku angielskim,
  • dokładność, samodzielność i dobra organizacja pracy,
  • gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym.
Oferujemy
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia,
  • możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy,
  • szkolenia techniczne i udział w branżowych konferencjach,
  • prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie grupowe,
  • wsparcie przy relokacji oraz przyjazne środowisko pracy.
Wynagrodzenie
  • 5 500 – 7 000 zł brutto / mies. | umowa o pracę
  • 60,00 – 65,00 zł netto (+ VAT) / godz. | kontrakt B2B
Benefity
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Opieka stomatologiczna
  • Program emerytalny
  • Pakiet relokacyjny
  • Wyprawka dla dziecka
  • Program rekomendacji pracowników
  • Platforma zakupowa Medicover Benefits
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Polimex Mostostal S.A.

Twój zakres obowiązków: sporządzanie i uzupełnianie dokumentów na formularzach określonych w procedurach systemu jakości, dbanie o spójność i poprawność zapisów w dokumentach jakościowych, kontrola kompletności dokumentacji jakościowej prowadzonej na projekcie budowlanym,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Polimex Mostostal S.A.

Twój zakres obowiązków: sporządzanie i uzupełnianie dokumentów na formularzach określonych w procedurach systemu jakości, dbanie o spójność i poprawność zapisów w dokumentach jakościowych, kontrola kompletności dokumentacji jakościowej prowadzonej na projekcie budowlanym,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Polimex Mostostal S.A.

Twój zakres obowiązków: sporządzanie i uzupełnianie dokumentów na formularzach określonych w procedurach systemu jakości, dbanie o spójność i poprawność zapisów w dokumentach jakościowych, kontrola kompletności dokumentacji jakościowej prowadzonej na projekcie budowlanym,...

Dodane: 2025-10-25
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Intertoll Polska Sp. z o.o.

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.: Nadzór nad systemami zarządzania jakością, środowiskiem oraz bezpieczeństwem i higieną pracy Wprowadzanie w życie i utrzymywanie zbioru dokumentacji ZSZ - procedur i instrukcji, a także wytycznych ZSZ...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: POLPHARMA S.A.

Your responsibilities: Independently manage the process of creating, negotiating, concluding and archiving contracts with external partners regarding various aspects of pharmacovigilance (PV). In particular: Management of the process of concluding contracts (including SDEA and service agreements)...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy obsługa kasy fiskalnej dbałość o właściwą ekspozycję produktów oraz monitorowanie terminów przydatności do spożycia Oczekujemy od Ciebie: dyspozycyjności (praca w systemie 2-zmianowym)...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy obsługa kasy fiskalnej dbałość o właściwą ekspozycję produktów monitorowanie terminów przydatności do spożycia Oczekujemy od Ciebie: dyspozycyjności (praca w systemie 2-zmianowym)...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: VENITA Fabryka Kosmetyków Sp. z o.o.

Kluczowe Zadania Odpowiedzialność za wprowadzenie i sukces rynkowy nowych produktów. Zarządzanie portfolio produktowym i kreowanie nowych koncepcji. Koordynacja pełnego procesu wdrożeń (od pomysłu do produktu finalnego). Nadzór nad harmonogramami prac projektowych. Monitorowanie rynku,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów Przygotowywanie spotkań i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: RECMAN SP. Z O.O.

Twój zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa Klienta – z którym będziesz w stałym kontakcie Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych – to one mają wpływ na Twoją premię Ekspozycja produktów – będziesz odpowiedzialny za wizerunek salonu Obsługa kasy fiskalnej, komputera...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Trakcja S.A.

Twój zakres obowiązków Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji na potrzeby Zarządu oraz menedżerów, obejmujących kluczowe obszary HR (kadry i płace, rekrutacja, szkolenia, rozwój). Planowanie, monitorowanie i rozliczanie budżetu personalnego, w tym kosztów wynagrodzeń,...