Praca: Interim Manager / Dyrektor Zarządzający


Wspólną wizją wszystkich w JPF jest budowanie prosperujących i stabilnych firm, oraz przyczynianie się do odbudowy ducha biznesu, opartego na wartościach, takich jak charakter, etyka, pracowitość, służba i jakość rozwiązywania problemów klientów. Jesteśmy specialistami w następujących dziedzinach: zarządzanie firmami w celu regulacji procesów wewnętrznych, zwiększanie efektywności działów sprzedaży i zespołów handlowych, rewitalizacja firm, audyt personalny, kupno i sprzedaż firm.

Obecnie poszukujemy współpracowników na stanowisko

Interim Manager / Dyrektor Zarządzający
Miejsce pracy: praca zdalna
Co jest potrzebne do współpracy z nami:
  • Entuzjazm do zarządzania firmami i kontaktu z ludźmi
  • Ekspertyza menedżerska i udokumentowana praktyka z wynikami
  • Min. 5 lat doświadczenia w zarządzaniu całą firmą, czy to z pozycji dyrektora wykonawczego/prezesa/dyrektora generalnego — nazwa stanowiska nie ma znaczenia — wprowadzamy interim menedżerów na stanowiska dyrektorów wykonawczych
  • Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i przywódczych
  • Zasady moralne, etyka, charakter i przyjazne podejście do ludzi
  • Silna orientacja na wyniki
  • Gotowość do podróży i dostosowania się do wymagań klientów
  • Poszukujemy tzw. menedżerów codziennych — takich, którzy nie boją się wchodzić między ludzi i pokazywać, że to możliwe
Czego od Ciebie oczekujemy pod względem osobistym? Jak powiedział jeden z naszych interim menedżerów:

"Interim musi być osobowością dojrzałą, o kompleksowym myśleniu i jak najwięcej realnych, przeżytych doświadczeń. Ponadto musi być osobą odporną na trudy, która najpierw myśli o interesach właścicieli, zadowoleniu klientów i pracowników. Dopiero potem o sobie i swoich potrzebach."

Nasze wartości to ludzkość, wynikowość i prostota.
Oferujemy:
  • Zróżnicowaną i czasem bardzo adrenalinową działalność
  • Bardzo interesujące wynagrodzenie uzależnione od wyników, średni dochód 20 000 - 30 000 PLN / miesiąc
  • Sprawdzone know-how
  • Wysoce poprawne i poważne podejście
  • Możliwość samorealizacji i rozwoju osobistego
  • Współpracę na podstawie działalności gospodarczej
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Transgourmet Polska Sp. z o.o. / Selgros Cash&Carry

Twój zakres obowiązków rozpoznawanie potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo kulinarne dedykowane Klientom z branży HoReCa, przygotowywanie i prowadzenie szkoleń, wspieranie działań Doradców Klienta oraz KAM, rozwijanie oferty asortymentowej, dbanie o dobry wizerunek firmy. Nasze...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach. Nasze wymagania komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków analiza i planowanie współpracy z klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych klientów, cykliczne wizyty u klientów. Nasze wymagania posiadanie umiejętności negocjacyjnych i analitycznych, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover Stomatologia

Do Twoich zadań należeć będzie: samodzielne wykonywanie zabiegów skalingu, piaskowania, fluoryzacji, asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, nadzorowanie zespołu asystentek i higienistek stomatologicznych poprzez: układanie grafików dla zespołu, ewidencja stanu materiałów i leków,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Okko

Nasze wymagania: wykształcenie w zakresie Optometrii, łatwość w budowaniu relacji.​​ Twój zakres obowiązków: wykonywanie badań refrakcji, dobór i aplikacja soczewek kontaktowych wraz z pełnym instruktażem ich użytkowania, badanie przesiewowe wzroku u dzieci, wsparcie merytoryczne...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover Fitness & Gym

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Weryfikacja poprawności i kompletności dokumentów, w tym umowy, cesje, aneksy do umów, Aktywowanie pakietów Klientów zgodnie z warunkami umowy, Utrzymywanie relacji z Klientami w zakresie obsługi administracyjnej, Wspieranie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy

Wymagania: Minimum 2 lata doświadczenia w realizacji projektów finansowanych z Funduszy Europejskich (atutem będzie doświadczenie w realizacji projektów w systemie ochrony zdrowia lub posiadanie wykształcenia kierunkowego związanego z ochroną zdrowia), zaawansowana znajomość języka...