Praca: Inspektor/główny specjalista


URZĄD GMINY MICHAŁOWICE
Inspektor/główny specjalista
Miejsce pracy: Reguły
Numer: StPr/25/0869
OBOWIĄZKI:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. w zakresie obronności: a) opracowywanie planów i programów w zakresie wykonywania zadań obronnych i szkolenia obronnego, a także organizowanie szkolenia i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, b) aktualizacja i uzgadnianie zmian w planie operacyjnym funkcjonowania gminy w warunkach zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, c) realizowanie przedsięwzięć z przygotowaniem Stanowiska Kierowania, Zapasowego Miejsca Pracy i Stałego Dyżuru Wójta Gminy zapewniającego kierowanie realizacją zadań obronnych i funkcjonowanie urzędu gminy w stanie pełnej gotowości obronnej państwa, d) opracowanie i aktualizacja regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy na czas wojny, e) prowadzenie spraw związanych z wyłączeniem z obowiązku pełnienia służby wojskowej pełnionej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny osób, które zostały wyłączone z obowiązku jej pełnienia, f) współpraca z Wojskowym Centrum Rekrutacji przy przygotowaniu i organizacji akcji kurierskiej na terenie Gminy oraz czynności związanych z nakładaniem świadczeń rzeczowych i osobistych, g) planowanie i organizowanie szkolenia obronnego oraz prowadzenie dokumentacji szkoleniowej. 2. w zakresie zarządzania kryzysowego: a) realizacja przedsięwzięć związanych z zapewnieniem procesu kierowania działaniami w zakresie monitorowania, analizowania i prognozowania rozwoju zagrożeń, planowania, reagowania i usuwania skutków zagrożeń na terenie Gminy, b) opracowywanie i przygotowanie gminnego planu zarządzania kryzysowego, c) realizowanie zadań związanych z funkcjonowaniem gminnego zespołu zarządzania kryzysowego, d) realizacja przedsięwzięć organizacyjnych z zakresu ochrony, funkcjonowania i odtworzenia infrastruktury krytycznej na wypadek zagrożeń, e) współdziałanie z sąsiadującymi gminami w zakresie wymiany informacji o zagrożeniu, ostrzeganiu i wzajemnej pomocy. 3. w zakresie obrony cywilnej: a) wyznaczanie, zawieranie porozumień i wydawanie decyzji o uznaniu za podmiot ochrony ludności, b) ewidencjonowanie podmiotów i zasobów ochrony ludności na obszarze gminy oraz organizowanie współpracy pomiędzy podmiotami ochrony ludności i obrony cywilnej na obszarze gminy, c) kierowanie, koordynowanie i nadzorowanie w ramach posiadanych kompetencji realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej przez podmioty ochrony ludności i obrony cywilnej na obszarze gminy, d) udzielanie wsparcia w przygotowaniu podmiotów ochrony ludności do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej na obszarze gminy, w tym w zakresie wyposażenia w sprzęt i środki ochrony, e) tworzenie i utrzymywanie, na obszarze gminy, zasobów ochrony ludności oraz infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej oraz zaopatrzenia w wodę we współpracy z referatami merytorycznymi, f) ocena wykonywania zadań ochrony ludności i obrony cywilnej przez podmioty ochrony ludności, a także wydawanie podmiotom ochrony ludności i obrony cywilnej zaleceń odnośnie do rodzajów i ilości zasobów ochrony ludności utrzymywanych przez te podmioty, g) udzielanie pomocy doraźnej przy pomocy podmiotów ochrony ludności na obszarze gminy, h) opracowywanie wkładu do wojewódzkiego planu ewakuacji w zakresie obszaru gminy, i) planowanie oraz organizowanie szkoleń, ćwiczeń i innych form edukacji z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wspieranie programów edukacyjnych mających na celu przygotowanie do reagowania na potencjalne zagrożenia na obszarze gminy, j) powiadamianie, ostrzeganie i alarmowanie ludności o zagrożeniach na obszarze gminy oraz utrzymanie gotowości gminnych elementów systemów wykrywania zagrożeń oraz powiadamiania, ostrzegania i alarmowania o zagrożeniach, k) zawieranie ze starostą porozumienia lub umowy o współdziałaniu w zakresie realizacji zadań ochrony ludności lub obrony cywilnej oraz wnioskowanie do starosty o nadanie przydziałów mobilizacyjnych obrony cywilnej, l) planowanie liczby i pojemności obiektów zbiorowej ochrony oraz zlecanie wykonania sprawdzenia obiektu budowlanego pod względem spełniania lub możliwości spełnienia warunków dla obiektów zbiorowej ochrony, m) wyznaczanie, zawieranie porozumień i wydawanie decyzji o uznaniu obiektu budowlanego za budowlę ochronną, organizowanie miejsc doraźnego schronienia i wprowadzanie danych do Centralnej Ewidencji Obiektów Zbiorowej Ochrony, n) wydawanie i odwoływanie poleceń udostępnienia budowli ochronnych, udzielanie pomocy w przygotowaniu budowli ochronnych do użycia oraz informowanie ludności o umiejscowieniu obiektów zbiorowej ochrony, o) utrzymanie, modernizacja i budowa, na obszarze gminy, infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej, w tym budowli ochronnych, p) sporządzanie co 2 lata informacji o stanie przygotowań gminy do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej i przedstawianie jej radzie gminy. 4. współpraca z Prezesem i Zarządem Ochotniczej Straży Pożarnej, udział w planowaniu potrzeb środków finansowych i sprzętu na potrzeby straży oraz szkoleń i ćwiczeń, 5. prowadzenie kontroli wydatków środków finansowych (dotacji), zakupów sprzętu i jego eksploatacji w Ochotniczej Straży Pożarnej, 6. współpraca z jednostką Państwowej Straży Pożarnej w zakresie gotowości operacyjnotechnicznej oraz uzgadnianie z zasobów gminy przeznaczonych do współdziałania na obszarze powiatu, 7. współpraca z Policją w zakresie bezpieczeństwa, 8. organizowanie szkoleń dla pracowników urzędu z ewakuacji, jej koordynacja i wykonywania czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej. Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00-16:00. Wysokość wynagrodzenia od 5040 zł + dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe, kwartalne nagrody uznaniowe, "wczasy pod gruszą". Aplikacja online pod linkiem: https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110352025,p199036058
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie wyższe, 6) minimalnie 3 letni staż pracy, 7) znajomość powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, a w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, o obronie ojczyzny, o ochronie ludności i obronie cywilnej, o zarządzaniu kryzysowym, o ochronie przeciwpożarowej, o stanie wojennym, o stanie wyjątkowym, o stanie klęski żywiołowej, o ochronie informacji niejawnych oraz kodeks postępowania administracyjnego, 8) biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office.Wymagania dodatkowe: 1) posiadanie prawa jazdy kat. B i samochodu z możliwością wykorzystania do celów służbowych, 2) preferowane doświadczenie na stanowisku związanym z obroną cywilną/bezpieczeństwem/zarządzaniem kryzysowym, 3) dyspozycyjność, 4) umiejętność szybkiego, wydajnego i efektywnego realizowania powierzonych zadań, 5) umiejętność planowania i organizacji pracy, 6) odpowiedzialność, skrupulatność i sumienność oraz determinacja w dążeniu do celu, 7) umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu, 8) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w jednostce samorządu terytorialnego.Szczegóły oferty dostępne pod linkiem: https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110352025,p199036058Oferta przeznaczona zarówno dla osób pełnosprawnych, jak i dla osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

Miejsce pracy:

Reguły


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 040 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Ostrołęce

Prowadzenie obsługi finansowo-płacowej funkcjonariuszy i pracowników KM PSP w Ostrołęce. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: ekonomia/finanse i rachunkowość Wymagania inne: Doświadczenie zawodowe: wykształcenie wyższe - 3 lata, wykształcenie średnie - 5...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu

Szczegóły naboru na stronie: https://bip.powiatnowotomyski.pl/194/ogłoszenieonaborze/ Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: Doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 10) Wymagania inne: 10 lat stażu pracy na stanowisku w zakresie gospodarki leśnej, w...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego

Zgodnie z ogłoszeniem o naborze: 129/PSTIV/024/X/2025https://bip.lodzkie.pl/praca-2025- data rozpoczęcia zatrudnienia do ustalenia z pracodawcą - mile widziane osoby niepełnosprawne Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Nadleśnictwo Woziwoda

obsługa zadań działu administracji Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Doświadczenie zawodowe - 1 rok


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Na co dzień będziesz: Koordynować pracę zespołu finansowego i wspierać jego rozwój (wdrożenia, szkolenia). Współpracować z innymi działami, bankami, biurem rachunkowym i instytucjami zewnętrznymi. Inicjować i wdrażać usprawnienia we współpracy z programistami – dostarczając...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.

Twój zakres obowiązków: obsługa klientów biznesowych i indywidualnych, nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami, ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności, budowanie długotrwałych relacji z klientami, aktywne wykorzystywanie działań marketingowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: NAGMA Ryszard Nagielski

Twoja Rola: Budowanie długotrwałych relacji z klientami – obecnymi i nowymi. Aktywna sprzedaż chemii, maszyn i odzieży do utrzymania czystości. Realizowanie celów sprzedażowych i negocjowanie kontraktów. Doradztwo strategiczne i produktowe dla klientów. Analiza trendów rynkowych i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Księgowanie bieżących dokumentów finansowych w systemie FK Kontrola poprawności i kompletności księgowań Uzgadnianie sald oraz udział w zamknięciach okresów Współpraca przy przygotowywaniu deklaracji podatkowych Nadzór nad płatnościami i rozliczeniami z klientami i dostawcami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Główne obowiązki: Wsparcie zespołu projektowego w realizacji działań badawczych i projektowych prowadzonych metodą design thinking. Organizacja i prowadzenie rekrutacji uczestników badań, warsztatów i wywiadów Wsparcie administracyjne projektów: prowadzenie umów z podwykonawcami,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Hirevision Sp. z o.o.

Responsibilities: Handle daily accounting transactions, including journal entries, account reconciliations and balance sheet reconciliations. Ensure accurate and timely recording of financial transactions in accordance with accounting principles and company policies. Prepare financial forecasts and...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Dussmann Polska Sp.z o.o.

Prowadzenie ewidencji gości, Wydawanie kart i kluczy, Obsługa klientów, Kontakt z najemcami. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, Mile widziany status studenta, Chęć do podjęcia pracy na stałe, Dyspozycyjność pracy od poniedziałku do niedzieli w systemie zmianowym ,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Niro Sp. z o.o.

sporządzanie kalkulacji kosztów do przetargów, przygotowywanie dokumentacji zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych, prowadzenie postępowania ofertowego z zachowaniem procedury postępowania ofertowego i związanej z tym korespondencji, pozyskiwanie listów referencyjnych, prowadzenie...