Praca: Inspektor


Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 158699

Warunki pracy

- praca biurowa w siedzibie urzędu przy wykorzystaniu komputera


- praca wymaga szczególnej koncentracji


- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk


- praca częściowo przy sztucznym oświetleniu


- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, faks)


- ograniczona możliwość poruszania się po budynku, brak możliwości dojazdu do windy, brak podjazdów oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnposprawnych,

Zakres zadań

  • opracowuje roczny plan finansowy KWP, KMP, KPP, CBŚP, CBZC, BSWP oraz wprowadza zmiany tego planu w oparciu o decyzje MSW, KGP, KWP we Wrocławiu w celu zapewnienia odpowiedniej wysokości środków do prawidłowej realizacji ustawowych zadań jednostki
  • opracowuje roczny harmonogram wydatków budżetowych oraz sporządza miesięczne zapotrzebowanie na środki finansowe przy wykorzystaniu specjalistycznego programu TREZOR w celu otrzymania środków finansowych na terminową realizację zadań jednostki
  • opracowuje analizy zaangażowania wydatków budżetowych oraz analizy dotyczące poziomu dodatków służbowych i średnich płac KWP, KMP, KPP w celu zapewnienia danych sprawozdawczych na potrzeby KWP i KGP przy wykorzystaniu programu płacowego
  • uczestniczy w procesie tworzenia planu finansowego jednostki na kolejny rok budżetowy oraz lata następne poprzez sporządzanie kalkulacji w celu dokonania podziału przyznanych środków na poszczególne pozycje budżetowe
  • sprawdza wnioski dotyczące rozpoczęcia procedur przetargowych z planem finansowym oraz planem zamówień publicznych w celu potwierdzenia zabezpieczenia środków finansowych w planie wydatków KWP
  • sporządza odpis i korektę na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych w celu określenia wysokości środków, które należy przekazać na konto ZFŚS w danym roku
  • analizuje wnioski personalne funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w celu określenia wysokości skutków finansowych proponowanych zmian w wynagrodzeniach i uposażeniach tych osób
  • przygotowuje dokumenty finansowe do przekazania do Archiwum w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia w finansach
  • znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość klasyfikacji budżetowej
  • umiejętność interpretacji przepisów
  • umiejętność selekcji informacji
  • umiejętność samodzielnego sporządzania analiz ekonomicznych
  • umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
  • umiejętność dzielenia się wiedzą i informacjami
  • umiejętność współpracy w zespole
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność obsługi programów komputerowych Word, Excel
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy w obszarze finansów publicznych
  • umiejętność obsługi programu TREZOR
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: SBB ENERGY S.A.

Jeżeli chcesz być odpowiedzialna/y za…. Księgowanie (dekretacja) faktur sprzedaży wraz z weryfikacją poprawności obowiązków podatkowych oraz uzgadnianie rejestru sprzedaży Dekretowanie list płac oraz uzgadnianie sald kont we współpracy z Działem HR Prowadzenie, rozliczanie i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: BZK i Wspólnicy sp. z o.o.

Wsparcie Działu Finansowego w zakresie: Kontroli faktur zakupowych pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym Archiwizacji dokumentów Przygotowywania raportów i zestawień na potrzeby jednostki, banków oraz instytucji zewnętrznych (np. GUS) Współpracy z księgowością Współpracy...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca samodzielna biurowo-administracyjna praca w siedzibie urzędu Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: praca w pomieszczeniu biurowym w godzinach: 8:15 – 16:15 stanowisko...

Dodane: 2025-12-03
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Gdański Uniwersytet Medyczny

jednostka organizacyjna: Dział Operacji Finansowych wymiar czasu pracy: pełny etat forma zatrudnienia: umowa o pracę DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: rejestracja, obsługa i koordynacja dokumentów związanych z zaciąganiem i z rozliczaniem zobowiązań w...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Niro Sp. z o.o.

kontakt telefoniczny z kontrahentami przy dziale handlowym, pozyskiwanie i aktywne budowanie relacji z klientami firmowymi, umawianie spotkań, prowadzenie rejestru przeprowadzonych rozmów. wykształcenie minimum średnie, biegła znajomość obsługi komputera – pakiet MS Office, bardzo dobra...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: ABAKON BD Sp. z o.o.

Zakres obowiązków Pełnienie obowiązków Kierownika Budowy wynikających z Prawa Budowlanego Nadzór nad realizacją robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową i przepisami prawa budowlanego Prowadzenie dokumentacji budowy Weryfikacja materiałów dostarczonych na budowę...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: ABAKON BD Sp. z o.o.

Zakres obowiązków Pełnienie obowiązków Kierownika Budowy wynikających z Prawa Budowlanego Nadzór nad realizacją robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową i przepisami prawa budowlanego Prowadzenie dokumentacji budowy Weryfikacja materiałów dostarczonych na budowę...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: ABAKON BD Sp. z o.o.

Zakres obowiązków Pełnienie obowiązków Kierownika Budowy wynikających z Prawa Budowlanego Nadzór nad realizacją robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową i przepisami prawa budowlanego Prowadzenie dokumentacji budowy Weryfikacja materiałów dostarczonych na budowę...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: LAKTOPOL - B Sp. z o.o.

Główne obowiązki: Opracowanie, weryfikacja i aktualizacja dokumentacji systemowej w oparciu o wymagania HACCP, standardów FSSC 22000; Działania w zakresie podnoszenia świadomości bezpieczeństwa żywności; Prowadzenie audytów wewnętrznych na zgodność z wymaganiami standardów FSSC...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: PORTOS TR7 sp. z o.o.

Zakres obowiązków Prowadzenie audytów wewnętrznych zgodnie z przyjętym planem audytów Analiza danych i procesów operacyjnych w firmie Opracowywanie raportów oraz rekomendacji w zakresie usprawnienia procesów Współpraca z działami firmy w zakresie wdrażania działań naprawczych i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Monitorowanie rynku i wyszukiwanie nowych szans sprzedażowych. Sprzedaż systemów pneumatycznego odbioru ścinki oraz systemów odpylania. Pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji biznesowych. Prowadzenie projektów od zapytania przez realizację do uruchomienia. Doradztwo...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Legal House Poland sp z o.o.

Opis stanowiska: prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowych i księgowych sporządzanie raportów...