Praca: Inspektor


Centralne Biuro Śledcze Policji w Warszawie
Komendant Centralnego Biura Śledczego Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 156006

Warunki pracy

- zagrożenie naciskami grup przestępczych,


- krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe,


- zagrożenie korupcją,


- naturalne i sztuczne oświetlenie,


- wymuszona pozycja ciała,


- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,


- w budynku znajduje się winda, brak podjazdów wewnątrz budynku.

Zakres zadań

  • Prowadzi i rozlicza urządzenia ewidencyjne dokumentów niejawnych. Przyjmuje, ewidencjonuje, przechowuje, wydaje, udostępnia i wysyła dokumenty niejawne oznaczone wszystkimi klauzulami tajności oraz techniczne nośniki informacji niejawnych, a także rozlicza z posiadanej dokumentacji niejawnej policjantów i pracowników zwolnionych lub przeniesionych z zajmowanego stanowiska, w celu zapewnienia im należytej ochrony i właściwego obiegu dokumentów niejawnych.
  • Sprawuje bieżącą kontrolę nad postępowaniem funkcjonariuszy i pracowników z dokumentami niejawnymi, sprawdza i weryfikuje prawidłowość oznaczania dokumentów i materiałów niejawnych otrzymanych i wysyłanych. Zwraca wykonawcy dokumenty, które nie spełniają wymogów formalnych.
  • Udziela konsultacji osobom przygotowującym dokumenty niejawne do archiwizacji, przyjmuje je i sprawdza pod względem formalnym przed przekazaniem akta spraw zakończonych do archiwum, w celu prawidłowej ochrony informacji niejawnych.
  • Prowadzi instruktaże z zakresu przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych, prawidłowości oznaczania dokumentów niejawnych i archiwizowania tych dokumentów dla policjantów i pracowników, w celu należnej ochrony i właściwego obiegu dokumentów niejawnych.
  • Uczestniczy w kontrolach stanu ochrony informacji niejawnych w komórkach organizacyjnych CBŚP w zakresie działalności i funkcjonowania kancelarii tajnych i innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzania materiałów niejawnych, w celu sprawdzenia stanu ochrony informacji niejawnych.
  • Prowadzi, aktualizuje i udostępnia policjantom i pracownikom danej komórki organizacyjnej zbiory aktów prawnych, w celu zapewnienia właściwego obiegu informacji niejawnych.
  • Dokonuje zmian, zniesienia klauzuli tajności z określonych dokumentów, w celu realizacji wniosków uprawnionych organów i zapewnienie ochrony informacji niejawnych.
  • Uczestniczy w pracach komisji powołanej do niszczenia dokumentów niejawnych oraz technicznych nośników informatycznych, w celu zapewnienia właściwego obiegu informacji

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Powyżej pół roku doświadczenia w administracji publicznej
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • Znajomość przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych, metod i form pracy kancelaryjno-biurowej
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność, terminowość
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Powyżej pół roku doświadczenia w ochronie informacji niejawnych
  • Poświadczenie bezpieczeństwa UE/NATO
  • Znajomość obowiązujących prodecur policyjnych
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-10-03
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Komenda Miejska Policji w Chorzowie

Warunki pracy Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne, pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, urządzenie wielofunkcyjne, niszczarkę, komputer oraz monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy....

Dodane: 2025-10-03
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII

Warunki pracy praca administracyjno-biurowa, praca na I piętrze; praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy; wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej; podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z...

Dodane: 2025-10-02
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kole

Warunki pracy praca na stanowisku administracyjno-biurowym z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych; zadania wykonywane w siedzibie komendy; w budynku bariery architektoniczne: brak windy. Klatka schodowa o normatywnej ilości stopni, z poręczami. Drzwi wejściowe do pokoi biurowych o...

Dodane: 2025-10-01
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Warunki pracy praca biurowa z wykorzystaniem komputera wyjazdy służbowe wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej na parkingu od ul. Wspólnej zapewnione są miejsca parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych, wejście do budynku nie jest dostosowane dla...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Przeprowadzanie wewnętrznych audytów ksiąg rachunkowych pod kątem zgodności z przepisami podatkowymi i ustawą o rachunkowości. Kontrola poprawności dokumentów i operacji finansowych. Opracowywanie raportów audytowych i rekomendacji działań naprawczych. Monitorowanie realizacji zaleceń...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Sodexo Polska Spółka z o. o.

Zakres obowiązków: Należyte utrzymywanie w czystości tzn. obszarów sanitarnych i publicznych Zarządzanie i organizacja pracy zespołu sprzątającego Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP oraz standardów jakościowych Wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Biuro Sprzedaży Własnej Region Wielkopolski

Lubisz kontakt z ludźmi i chcesz, by Twoja praca realnie pomagała innym? Szukasz zajęcia, w którym rozwiniesz skrzydła i zarobisz proporcjonalnie do swojego zaangażowania? Ta oferta jest dla Ciebie! Twoje zadania: Spotkania z klientami (stacjonarne i online) oraz analiza ich potrzeb,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: FOB-Decor Sp. z o.o.

Czym będziesz się zajmować? Utrzymywaniem i rozwijaniem relacji z obecnymi klientami firmy. Pozyskiwaniem nowych klientów oraz budowaniem długofalowych relacji biznesowych. Realizacją ambitnych celów sprzedażowych oraz negocjowaniem warunków współpracy. Tworzeniem ofert handlowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Koordynowanie i wdrażanie działań zgodnych z normą ISO 50001 oraz przepisami prawa, a także przygotowywanie dokumentacji do audytów. Opracowywanie przeglądów energetycznych firmy zgodnie z obowiązującymi standardami. Analizowanie i definiowanie potencjału do zwiększania efektywności...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: e-work HR Company Poland

Zakres obowiązków: wdrażanie, realizacja i monitorowanie standardów medycznych, procedur i instrukcji, ścisła współpraca z personelem medycznym i lekarskim, zapewnienie właściwego doboru personelu pod kątem kompetencji i kwalifikacji, nadzór nad dokumentacją administracyjną i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Contract Administration Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Wprowadzanie i weryfikacja danych do systemu kadrowo-płacowego, Kontrola kompletności dokumentów dostarczanych przez pracowników oraz ich wstępna weryfikacja, Przygotowywanie standardowej dokumentacji kadrowej (np. umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, skierowania na badania,...