Praca: Inspektor


Kuratorium Oświaty w Warszawie
Kurator Oświaty poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 155890

Warunki pracy

Do budynku Kuratorium przy Alejach Jerozolimskich 32 w Warszawie prowadzi jedno wejście znajdujące się w bramie. Wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy Urzędu. Budynek wielokondygnacyjny.  Dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich dostępny jest tylko korytarz na parterze (możliwość skorzystania z platformy przyschodowej). W budynku znajduje się winda nieprzystosowana dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Toaleta dla interesantów znajduje się na 1 piętrze budynku. Toaleta jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Przy wejściu, po lewej stronie, na szybie drzwi umieszczona jest naklejka z nazwą instytucji, napisana w alfabecie Braillea. Po prawej stronie znajduje się przycisk dzwonka przeznaczonego dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Do korytarza na parterze prowadzą schody, które można pokonać za pomocą platformy przyschodowej. Posiada ona wymiary 1 m x 1,15 m i nie jest zautomatyzowana – wymaga pomocy drugiej osoby. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. Przed wejściem do sekretariatów Kuratorów i Dyrektorów wydziałów umieszczone są tabliczki informacyjne w alfabecie Braillea. Ze względu na lokalizację siedziby Kuratorium Oświaty w Warszawie (ścisłe centrum), Urząd nie posiada parkingu ogólnodostępnego. Istnieje możliwość obsługi osób słabosłyszących/niesłyszących w języku migowym, po uprzednim powiadomieniu i umówieniu wizyty interesanta. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej Kuratorium. Praca wymaga przemieszczania się między kondygnacjami budynku. Praca w pomieszczeniach biurowych wieloosobowych, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Reprezentowanie urzędu na zewnątrz, praca w siedzibie urzędu.

Zakres zadań

  • obsługuje sekretariat Mazowieckich Wicekuratorów Oświaty;
  • prowadzi i koordynuje obiegu dokumentów w systemie EZD;
  • prowadzi kalendarz spotkań Wicekuratorów oraz wykaz przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków;
  • udziela informacji interesantom, kieruje ich do właściwych komórek organizacyjnych lub stanowisk pracy;
  • protokołuje kolegia i narady kierownictwa urzędu;
  • sporządza zapotrzebowania na materiały biurowe i eksploatacyjne oraz wyposażanie stanowisk pracy na potrzeby sekretariatu Wicekuratorów;
  • przygotowuje dokumentację i przekazuje ją do archiwum zakładowego zgodnie z instrukcją kancelaryjną, rzeczowym wykazem akt oraz instrukcją w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych, rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
  • biegła znajomość obsługi komputera, Internetu, znajomość oprogramowani biurowych typu Microsoft Office;
  • umiejętność posługiwania się urządzeniami biurowymi (m.in. kopiarka, skaner, drukarka);
  • wysoka kultura osobista;
  • dyspozycyjność;
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy związane z obsługą sekretariatu;
  • samodzielność i dobra organizacja pracy;
  • komunikatywność;
  • systematyczność i solidność;
  • pogodne usposobienie;
  • znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU

prowadzenie archiwum zakładowego, a w szczególności: opracowywanie harmonogramów zdawania dokumentacji archiwalnej (kat.A) i niearchiwalnej (kat.B)do Archiwum Zakładowego, przyjmowanie dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej z poszczególnych komórek organizacyjnych Oddziału zgodnie z...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Gdański Urząd Pracy

STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP1. Porządkowanie materiałów w magazynie archiwum.2. Opracowanie zespołu archiwalnego PWSSP w Gdańsku.3. Digitalizacja materiałów archiwalnych.4. Wsparcie w bieżących pracach archiwum.5. Opracowanie dokumentacji ze zbioru druków ulotnych.6. Opracowanie zbioru...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca "MAZOWSZE" im. Tadeusza Sygietyńskiego w Karolinie

Organizacja i zarządzanie dokumentacją oraz materiałami archiwalnymi. Tworzenie i wdrażanie systemów katalogowania i przechowywania dokumentów. Prowadzenie ewidencji i spisów inwentarzowych. Zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony archiwaliów. Udostępnianie dokumentów użytkownikom i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca "MAZOWSZE" im. Tadeusza Sygietyńskiego w Karolinie

Zarządzanie dokumentacją i materiałami archiwalnymi. Tworzenie i wdrażanie systemów katalogowania oraz przechowywania dokumentów. Prowadzenie ewidencji i spisów inwentarzowych. Zapewnienie bezpieczeństwa dokumentów. Wsparcie w wyszukiwaniu i udostępnianiu dokumentów użytkownikom....


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Canpol Sp. z o. o.

Twoje zadania: Wprowadzanie i realizacja zamówień w systemie ERP. Monitorowanie zamówień i nadzorowanie procesu sprzedaży. Budowanie oraz utrzymywanie relacji z klientami zagranicznymi. Aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów. Przygotowywanie dokumentacji eksportowej. Współpraca z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Bioagra S.A

OPIS STANOWISKA: Wykonywanie analiz jakościowych surowców, półproduktów, wyrobów gotowych na zgodność z wymogami jakościowymi. Wykonywanie podstawowych analiz chemicznych. Nadzór nad sprzętem kontrolno - pomiarowym. Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do wydania wyrobu, wystawanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Studio Moderna Polska Sp. z o.o.

Zadania: Telefoniczna obsługa i doradztwo dla klientów. Realizacja celów sprzedażowych i budowanie relacji z klientami. Udział w szkoleniach i rozwój kompetencji sprzedażowych. Współpraca w zespole w przyjaznym środowisku. Wymagania: Komunikatywność, empatia i umiejętność słuchania....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu

Liczba stanowisk 1 Wymiar etatu 1 Status nabór w toku Miejsce pracy Poznań, al. Niepodległości 16/18 Ważne do 3 października 2025 r. Wynagrodzenie zasadnicze od 5000,00 zł do 5300,00 zł brutto Osoba na tym stanowisku: wspiera dyrektora i zastępcę dyrektora Biura w bieżącej pracy zgodnie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: INBEAR Sp. z o.o.

Twoje zadania: Obsługa korespondencji, ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentów. Koordynacja pracy biura oraz przygotowywanie raportów, prezentacji i dokumentów. Kontrola dokumentacji handlowej, realizacja zamówień i nadzór nad dostawami. Wsparcie zespołu handlowego i obsługa klienta....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Polskie Koleje Państwowe S.A.

Twoje zadania: Porządkowanie dokumentacji tradycyjnej (papierowej) Digitalizacja dokumentacji Wyszukiwanie dokumentacji do badań genealogicznych Udostępnianie materiałów do badań genealogicznych Czego od Ciebie oczekujemy? Statusu studenta/absolwenta studiów, mile widziane - historia,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Benefit Systems SA

Na rozgrzewkę kilka pytań Masz minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze ESG (warunek konieczny)? Posiadasz znajomość regulacji z zakresu ESG oraz umiejętność zrozumienia ich praktycznego zastosowania w biznesie? Masz doświadczenie w opracowywaniu raportów zrównoważonego...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Lambda S.A.

Twoje zadania to: Pomoc w naliczeniu wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami w kraju oddelegowania pracownika, Weryfikowanie poprawności tabeli czasu pracy, Prowadzenie dokumentacji płacowej, Kontakt telefoniczny/mailowy z pracownikami, Wystawianie dokumentów dotyczących...