Praca: Inspektor


Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Inspektor
Miejsce pracy: Jaworzno
Numer: StPr/25/0349
OBOWIĄZKI:
Do zadań i czynności należeć będzie przede wszystkim:1) współdziałanie z Urzędem Miejskim w Jaworznie, a w szczególności z Biurem Skarbnika Miasta,2) współdziałanie z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,3) współdziałanie z Urzędem Skarbowym w zakresie realizacji ustaw podatkowych w tym:a) sporządzanie rocznych informacji podatkowych o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych,b) sporządzanie rocznej deklaracji dotyczącej wysokości pobranego podatku dochodowego od osób fizycznych,4) współdziałanie z bankiem prowadzącym obsługę Urzędu,5) prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości,6) realizacja dochodów i wydatków w zakresie:a) Budżetu,b) Funduszu Pracy,c) projektów unijnych,d) Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,e) Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,7) sporządzanie wniosków o płatność oraz innych rozliczeń dotyczących projektów unijnych,8) realizacja wpłat dokonywanych przez pracodawców z tytułu zatrudnienia cudzoziemców,9) sporządzanie sprawozdawczości budżetowej oraz finansowej,10) naliczanie i wypłata pracownikom wynagrodzeń oraz innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy,11) obsługa kasowa Urzędu,12) rozliczenie inwentaryzacji składników majątkowych Urzędu,13) dokonywanie naliczeń amortyzacji oraz umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnychi prawnych,14) prowadzenie magazynowej ewidencji ilościowo- wartościowej,15) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania(KP,KW),16) przygotowywanie informacji do sporządzania zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagradzaniu (druk Rp-7) dla celów emerytalno rentowych,17) współpraca z Komornikami Sądu Rejonowego w zakresie zajęć alimentacyjnych oraz zajęć komorniczych,18) windykacja administracyjna oraz sądowa należności Budżetu, Funduszu Pracy, Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz projektów unijnych.Warunki pracy na danym stanowisku:1) praca administracyjno-biurowa, związana z obsługą finansowo-księgową budżetu oraz projektów unijnych wykonywana w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie w pomieszczeniu spełniającym wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy,2) czas pracy zgodny z 8-godzinną dobową i przeciętną 40 godzinną tygodniową normą czasu pracy w systemie jednozmianowym,3) praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy oraz obsługą urządzeń biurowych,4) na stanowisku pracy nie występują czynniki niebezpieczne ani szkodliwe dla zdrowia; spośród czynników uciążliwych może wystąpić głównie obciążenie psychiczne oraz obciążenie statyczne.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:1) wykształcenie wyższe, preferowane wyższe z zakresu ekonomii, finansów, rachunkowości lub zarządzania,2) uprawnienia obligatoryjne - nie dotyczy,3) doświadczenie zawodowe (staż pracy) - 3 lata,4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,6) nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:1) umiejętności zawodowe:a) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,b) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,c) znajomość przepisów ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia,d) znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,e) umiejętności obsługi komputera (w środowisku Windows 10, pakiet MS Office, Libre Office),f) znajomość obsługi programu Płatnik,g) znajomość zasad rozliczania projektów unijnych,2) predyspozycje osobowościowe:a) umiejętność samodzielnej organizacji pracy i terminowego wykonywania zadań,b) umiejętność pracy w zespole,c) samodzielność,d) dyspozycyjność,e) łatwość wypowiadania się w mowie i piśmie,f) inicjatywa,g) kreatywność,h) odpowiedzialność,i) zaangażowanie,j) rzetelność,k) sumienność,l) bezstronność,m) odporność na stres,n) gotowośc do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Miejsce pracy:

Jaworzno


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Polskie Koleje Państwowe S.A.

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Współpracę z Zespołami Projektowymi w realizacji zadań inwestycyjnych, w tym w zakresie prawidłowego obiegu dokumentacji, Weryfikację i procedowanie wniosków i materiałów Biura Inwestycji kierowanych na posiedzenia Zarządu Spółki...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Trakcja S.A.

Opis stanowiska Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania kontraktu. Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji. Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Organizowanie spotkań z kontrahentami....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Trakcja S.A.

Opis stanowiska Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania kontraktu. Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji. Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Organizowanie spotkań z kontrahentami....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Trakcja S.A.

Opis stanowiska Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania kontraktu. Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji. Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Organizowanie spotkań z kontrahentami....


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ManpowerGroup

Zadania: Zapewnienie jakości procesów wewnętrznych Zarządzanie powierzchnią podłogi przeskoku i zapewnienie funkcjonalności w zakresie organizacji i kwalifikacji wewnętrzny raport rozwiązywania problemów (IPSR) Planowanie, wykonanie i ocena sortowania (wewnętrznego i zewnętrznego)...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Timac Agro Polska Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków Codzienne wizyty oraz utrzymywanie kontaktu z aktualnymi oraz potencjalnymi klientami; Monitorowanie, nadzór oraz doradztwo u producentów upraw szklarniowych; Prowadzenie rozmów handlowych oraz dostarczanie informacji o oferowanych produktach; Śledzenie zmian i nowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Polskie Koleje Państwowe S.A.

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Nadzór i koordynacja pracy Zespołu Projektowego Poznań, zapewniające optymalizację i skuteczną realizację prowadzonych projektów inwestycyjnych, Monitorowanie wykonania planów rzeczowo-finansowych związanych z zadaniami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: JTI GBS Poland sp. z o.o.

The Employee Lifecycle Specialist is responsible for ensuring high-quality and efficient delivery of HR administrative services throughout the employee lifecycle. The role supports multiple markets and focuses on processing employee changes, maintaining accurate HR records in SAP and related...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami rejestrowanie towarów i transakcji, przyjmowanie płatności (gotówkowe, bezgotówkowe, zaliczki na zamówienia etc.) oraz wystawianie dokumentów fiskalnych (paragony, faktury, noty...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Kompleksowe prowadzenie dokumentacji pracowniczej – od zatrudnienia po rozwiązanie umowy. Sporządzanie raportów kadrowo-płacowych oraz zaświadczeń o wynagrodzeniach. Rozliczanie umów cywilnoprawnych i czasu pracy. Przygotowywanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT oraz sprawozdań GUS....