Praca: Inspektor - wieloosobowe stanowisko pracy ds. przygotowania inwestycji i remontów (branża budowlana)


ZARZĄD INWESTYCJI MIEJSKICH W LUBLINIE
Inspektor - wieloosobowe stanowisko pracy ds. przygotowania inwestycji i remontów (branża budowlana)
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/25/2320
OBOWIĄZKI:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) koordynacja prac związanych z uzyskaniem założeń programowo-funkcjonalnych dla zadań inwestycyjnych oraz wstępne harmonogramowanie terminów wykonania prac projektowych i wykonawczych dla tych zadań inwestycyjnych;2) ustalanie szacunków kosztowych dla zadań inwestycyjnych na etapie ich przygotowania oraz realizacji;3) wykonanie prac warunkujących uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy, decyzji lokalizacyjnych celu publicznego, innych decyzji i uzgodnień (w szczególności konserwatorskich, środowiskowych) umożliwiających realizację inwestycji oraz opiniowanie zmian do planów zagospodarowania przestrzennego;4) uzyskiwanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej i geodezyjnej oraz projektów budowlanych, projektów technicznych i projektów wykonawczych, ekspertyz, opinii oraz innych dokumentacji służących realizacji zamierzeń inwestycyjnych;5) uzyskiwanie prawa do dysponowania nieruchomością na cele projektowe oraz budowlane;6) prowadzenie postępowań o zamówienia publiczne celem zawarcia umów niezbędnych do przygotowania i realizacji inwestycji oraz remontów, a w szczególności o prace projektowe oraz realizację inwestycji w sposób zabezpieczający interesy inwestora, tj.: przygotowanie szczegółowych danych technicznych dotyczących zakresu robóti warunków ich realizacji w celu opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz opisu przedmiotu zamówienia;7) zapewnienie oraz koordynację opracowania dokumentacji projektowej poprzez zawieranie umów o prace projektowe, współdziałanie przy ich opracowywaniu i dokonywanie niezbędnych uzgodnień, w tym: dokonywanie uzgodnień z przyszłymi użytkownikami obiektów, uczestnictwo w dokonywaniu uzgodnień z gestorami mediów, kontrolowanie sporządzanych przedmiarów, kosztorysów inwestorskich oraz koordynację procesu uzyskania decyzji zezwalającej na realizację robót budowlanych oraz zgłoszeń wykonania robót;8) koordynowanie i nadzór procesu budowlanego w tym: zawieranie umów niezbędnych do przygotowania i realizacji inwestycji oraz remontów, a w szczególności o prace budowlane na realizację inwestycji i remontów, obejmujących w szczególności: nadzór nad zgłoszeniem rozpoczęcia budowy, weryfikację harmonogramów rzeczowo-finansowych przekazanych przez wykonawcę, kontrolowanie sporządzonych przez wykonawcę kosztorysów powykonawczych, kosztorysów robót dodatkowych i zamiennych, nadzór nad przygotowaniem protokołów konieczności dotyczących robót dodatkowych i zamiennych oraz rozliczenie inwestycji; 9) przekazanie terenu placu budowy wykonawcy; 10) dostarczenie w uzgodnionym czasie dostaw inwestorskich i wyposażenia;11) kontrolę rozliczeń za wykonane prace projektowe oraz prace budowlane;12) dokonywanie odbiorów prac projektowych, robót budowlanych oraz przekazanie obiektów na majątek gminy Lublin lub ich przyszłemu użytkownikowi;13) dokonywanie przeglądów w okresie gwarancji/rękojmi wykonanych robót budowlanych oraz dostaw;14) opracowywanie projektów wieloletnich planów inwestycyjnych w zakresie nadzorowanych inwestycji (z wyłączeniem inwestycji drogowych);15) przygotowywanie projektu wydatków inwestycyjnych i remontowych do budżetu gminy Lublin oraz prowadzenie spraw dotyczących finansowania i kontroli wydatkowania środków z budżetu gminy Lublin na realizację nadzorowanych inwestycji i remontów;16) przygotowywanie dokumentacji projektowej zgodnie ze wskazaniami gminy Lublin w celu pozyskiwania środków europejskich i innych środków bezzwrotnych oraz dotacji i pożyczek na realizację inwestycji i remontów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Inspektor nadzoru budowlanego
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:1. wykształcenie wyższe techniczne budowlane branży konstrukcyjno-budowlanej;2. min. 3-letni staż pracy;3. posiadanie obywatelstwa polskiego;4. pełna zdolność do czynności prawnych;5. korzystanie z pełni praw publicznych;6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;8. nieposzlakowana opinia;9. znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i administracji publicznej, w tym: znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych;10. znajomość ustawy Prawo Budowlane i aktów wykonawczych z nią związanych;11. znajomość Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie;12. znajomość Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego;13. znajomość Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych;14. znajomość Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów;15. znajomość Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonychw programie funkcjonalno użytkowym;16. znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych;17. znajomość podstaw Kodeksu Postępowania Administracyjnego;18. znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych19. umiejętność kosztorysowania, znajomość przepisów dotyczących kalkulowania kosztów robót budowlanych i szacunkowych kosztów wykonywania dokumentacji budowlanych, umiejętność obsługi programu Norma EXPERT;20. umiejętność analizy dokumentacji projektowej;21. umiejętność pracy w zespole;22. komunikatywność;23. umiejętność obsługi urządzeń biurowych i komputera.Wymagania dodatkowe:1. posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;2. posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;

Miejsce pracy:

Lublin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

+dodatek stażowy

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT TRANSPORTU DROGOWEGO

Osoba na tym stanowisku:prowadzi postępowania dotyczące udzielania zamówień publicznych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r.Prawo zamówień publicznych, prowadzi sprawy związane z eksploatacją pojazdów służbowych, w tym nadzoruje terminowość wykonywania badań technicznych,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Pszczynie

a) weryfikacja dokumentacji budowy w tym projektów budowlanych oraz dokumentacji załączanej do zgłoszeń budowlanych,b) obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów,c) przygotowywanie pism z zakresu postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu Prawo budowlane, ustawy o...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego

1. Prowadzenie dokumentacji formalno-prawnej dla każdego kompleksu nieruchomości. 2. Prowadzenie analizy stanów i szkiców nieruchomości. 3. Sprawowanie nadzoru nad zabezpieczaniem pomieszczeń czasowo zbędnych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: biegła...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Wykonywanie prac administracyjno-biurowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: Wymagane wykształcenie wyższe (w tym licencjat). Obsługa komputera i programów biurowych. Minimum 3 lata doświadczenia .


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT TRANSPORTU DROGOWEGO

Osoba na tym stanowisku:prowadzi postępowania dotyczące udzielania zamówień publicznych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r.Prawo zamówień publicznych, prowadzi sprawy związane z eksploatacją pojazdów służbowych, w tym nadzoruje terminowość wykonywania badań technicznych,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu

- kompleksowa obsługa osób bezrobotnych i poszukujących pracy;- wykonywanie zadań na rzecz bezrobotnych i innych uprawnionych osób poszukujacych pracy będących beneficjentami Europejskiego Funduszu Społecznego i Funduszu Pracy;- kontakt z osobą zarejestrowaną lub osobą niezarejestrowaną...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Elbląskie Centrum Usług Społecznych

1.Przeprowadzanie rozpoznania indywidualnych potrzeb osoby zainteresowanej skorzystaniem z usług społecznych określonych w programie usług społecznych.2.Opracowywanie indywidualnych planów usług społecznych i ich aktualizacji.3.Monitorowanie realizacji indywidualnych planów usług...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Centrum Usług Wspólnych w Tłuchowie

1)prowadzenie dokumentacji dotyczącej wynagrodzeń pracowników2)naliczanie i korygowanie planów finansowych wynagrodzeń i pochodnych od wynagrodzeń3)sporządzanie list wypłat i przelewów wynagrodzeń4)dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń5)prowadzenie kart wynagrodzeń6)naliczanie zasiłków...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Krakowie

1.Zapewnienie zgodnej z prawem realizacji zadań na zajmowanym stanowisku.2.Prowadzenie spraw dotyczących wynagrodzeń pracowników Starostwa Powiatowego oraz wynagrodzeń z tytułu umów cywilnoprawnych. 3.Naliczanie:a)wynagrodzeń za pracę oraz innych świadczeń pieniężnych należnych...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Wykonywanie zadań księgowych i obsługa dokumentów finansowych firmyPrzygotowywanie deklaracji i innych niezbędnych ewidencji.Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentówProwadzenie lub nadzorowanie dokumentacji pracowniczej, w tym akt osobowych (nowe umowy, zlecenia, porozumienia, listy...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty

OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, CHĘĆ DO PRACY,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Pszczynie

a) weryfikacja dokumentacji budowy w tym projektów budowlanych oraz dokumentacji załączanej do zgłoszeń budowlanych,b) obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów,c) przygotowywanie pism z zakresu postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu Prawo budowlane, ustawy o...