Praca: Inspektor w wydziale księgowości


Urząd Miasta Tychy
Inspektor w wydziale księgowości
Miejsce pracy: Tychy
Numer: StPr/25/1203
OBOWIĄZKI:
Główne obowiązki:- prowadzenie obsługi punktu kancelaryjnego Wydziału Księgowości i Wydziału Budżetu- przygotowanie przelewów bankowych- prowadzenie ewidencji księgowej sum depozytowych oraz funduszy pozabudżetowychzastępstwo kasjeraInformacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca w budynku Urzędu Miasta Tychy przy al. Niepodległości 49, IV piętro. Bezpieczne warunki pracy. Budynek wyposażony w windę przystosowaną do przewozu osób niepełnosprawnych. Korytarze umożliwiające poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku na parterze znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko związane z pracą przy komputerze, praca pod presją czasu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD


Wymagania inne:

Wymagania konieczne:- wykształcenie średnie lub wyższe - przy średnim wykształceniu co najmniej 5 - letni staż pracy, w tym minimum 2 lata w administracji publicznej- przy wyższym wykształceniu co najmniej 3 - letni staż pracy, w tym minimum 2 lata w administracji publicznej- znajomość ustawy o rachunkowości, znajomość rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej treść rozporządzenia oraz załącznik nr 3 i 5 oraz znajomość ustawy o finansach publicznych w szczególności dział I i V. - biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office (Excel, Word) - nieposzlakowana opinia - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP - dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem Wymagania dodatkowe: dobra organizacja pracy własnej; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją czasu; wysoka kultura osobista; komunikatywność; dokładność; terminowość; uczciwość

Miejsce pracy:

Tychy


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Pomorskie Centrum Usług Księgowych Aleksandra Wierzba

Co Cię u nas czeka? Prowadzenie JDG – księga przychodów i rozchodów, VAT, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych. Czyli klasyk. Ale bez chaosu i bez miliona niejasnych procedur. Kontakt z klientami, którzy czasem pytają mądrze, czasem dziwnie – ale Ty umiesz odnaleźć się w obu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: DEKRA Praca Sp. z o.o.

Workplace: Niepołomice (hybrid work model) Key Responsibilities: Daily Tasks: Bank Reconciliation & Payments: Manage bank reconciliations and coordinate incoming payments. Collaboration: Work closely with Leinonen for journal checks and invoice postings. T&E: Settle associates travel expenses....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "DOLNOŚLĄSKA"

Nadzór nad realizacją i terminowością płatności dla kontrahentów zewnętrznych, Przygotowywanie i dokonywanie płatności w systemie bankowym, Wprowadzanie wyciągów bankowych do systemu finansowo-księgowego oraz ich dekretacja, Dekretacja faktur zakupowych, Prowadzenie kasy, dekretacja...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: SĄD OKRĘGOWY W KONINIE

Wprowadzanie dowodów księgowych: faktur,rachunków, not księgowych i innych do systemufinansowo- księgowego ZSRK.2. Naliczanie wynagrodzeń dla kuratorów,biegłych, tłumaczy, świadków i innych dot.postępowania sądowego z wydatkówbudżetowych w module HR, FI oraz PSCD,opracowanie pod...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Pomorskie Centrum Usług Księgowych Aleksandra Wierzba

Co Cię u nas czeka? Prowadzenie JDG – księga przychodów i rozchodów, VAT, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych. Czyli klasyk. Ale bez chaosu i bez miliona niejasnych procedur. Kontakt z klientami, którzy czasem pytają mądrze, czasem dziwnie – ale Ty umiesz odnaleźć się w obu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Gdańska Kancelaria Prawna Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

kompletowania dokumentacji od klientów skanowanie dokumentów i dodawanie do CRM odbieranie i nadawanie poczty redagowanie pism (pod nadzorem prawnika) kontakt z klientem w powyższych sprawach archiwizacja dokumentów bieżąca pomoc prawnikom, analitykowi, doradcom restrukturyzacyjnym...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: DEKRA Praca Sp. z o.o.

Workplace: Niepołomice (hybrid work model) Key Responsibilities: Daily Tasks: Bank Reconciliation & Payments: Manage bank reconciliations and coordinate incoming payments. Collaboration: Work closely with Leinonen for journal checks and invoice postings. T&E: Settle associates travel expenses....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: THE MIGRATION BUREAU Sp. z o.o.

Obsługa osobista oraz telefoniczna klientów w języku polskim (pracodawcy); Pozyskiwanie nowych umów w zakresie współpracy; Obsługa cudzoziemców w języku angielskim; Przygotowywanie i kompletowanie niezbędnych dokumentów. Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż -...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Oferujemy na start Welcome Bonus w wysokosci 4000 zl brutto! Relokacja do Szczecina - oferujemy genialny pakiet relokacyjny! Wsparcie klienta tylko drogą mailową w jezyku niemieckim oraz minimalne wsparcie telefoniczne Wsparcie oraz odpowiadanie na potrzeby i zapytania klientów zgodnie z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.

CZEGO OCZEKUJEMY? Umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy Samodzielności i dobrej organizacji pracy Znajomość Solidworks i AutoCAD Mile widziana znajomość języka francuskiego

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Reprezentowanie marki, obsługa zapytań klientów poprzez telefon, formularz internetowy lub czat. Stosowanie ustalonych procedur do szybkiej i profesjonalnej obsługi potrzeb klientów. Procesowanie roszczeń gwarancyjnych i koordynacja usług naprawczych. Zapewnienie podstawowego wsparcia w...