Praca: Inspektor w wydziale komunalnym


Urząd Miasta Szczecinek
Inspektor w wydziale komunalnym
Miejsce pracy: Szczecinek
Numer: StPr/25/0728
OBOWIĄZKI:
nabór do 11.09.2025szczegóły w linku:https://bip.szczecinek.pl/oferta-pracyZakres obowiązków1.prowadzenie spraw technicznych i rozlliczeniowych związanych zoswiadczeniem miasta, w tym spraw związanych z dostawą i dystrybucja energii elektrycznej, świadczeniem usługi konserwacji i naprawy urządzeń elektrycznych i oświetlenia ulic będacych w eksplotacji miasta Szczecinek, kompleksowej usługi oświetlenia dróg i innych terenów publicznych na terenie miasta Szczecinek;2.Przygotowanie i realizacji inwestycji miejskich w zakresie oświetlenia miasta i monitoringu miejskiego;3. Przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie prowadzonych spraw4.Organizacja działań mających na celu racjonalizację zuzycia energii i promocje rozwiązań zmniejszajacych zuzycie energii na obszarze gminy5.Prowadznie spraw związanych z likwidacją i zgłaszaniem nowych punktów poboru energii;6.Współpraca z Wydziałami Nieruchomości, Planowania Przestrzennegooraz Biurem Inwestycyjnym w sprawach wykonywania projektów budowlanych i planów zagospodarowania przestraennego.7. analiza uregulowań prawnych dotyczących zaopatrzenia w energię elektryczną oraz wnioskowanie w sprawach koniecznych zmian w tym zakresie.Przyjmowanie zgłoszeń związanych z funkcjonowaniem oświetlenia miasta.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: inżynieria lądowa, inżynieria środowiska lub ochrona środowiska


Wymagania inne:

1. Wymagania niezbędne:1) jest obywatelem polskim lub obywatelem Unii Europejskiej oraz obywatelem innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia, posiadającym znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie wyższe techniczne, kierunek: inżynieria lądowa, inżynieria środowiska lub ochrona środowiska.6) minium 3 - letni staż pracy, w tym minium 1 rok staz pracy- na stanowisku zwiazanym z ksiegowaniem dokumentów finansowych ( smodzielny ksiegowy), doswiadczenie wyłacznie na stanowiskach pomocniczych ( np.asystent, pomocnik ksiegowego) nie spełnia tego warunku lub- w dziale kontroli albo audytu wewnętrznego7.znajomość ustawy o rachunkowości o finansach publicznych, o podatkach i oplatach lokalnych, Ordynacja podatkowa ( dział VI)2. Wymagania1) znajomość przepisow prawa ustawy o somorzedzie gminnym o pracownikach samorządowych, Regulaminu Organizacyjnego Urzedu Miasta Szczecinek oraz Status Miasta Szczecinek2.podstawowa znajomość przepisow kodeksu postepowania administracyjnego,3. umiejetności i predyspozycjea. obsługa komputera oraz znajomość MS Word w stopniu co najmniej dobrymb. umiejetność stosowania odpowiednich przepisów prawa;c. samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność, dokładność, asertywność, zdolności organizacyjne i analityczne, kreatywność, rzetelność i terminowość, odporność na stres

Miejsce pracy:

Szczecinek


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Trakcja S.A.

Opis stanowiska Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania kontraktu. Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji. Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Organizowanie spotkań z kontrahentami....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Bianco Logistic Sp. z o.o.

Opis stanowiska wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie komputerowym kompletacja oraz weryfikacja dokumentów zgodnie z wytycznymi przygotowywanie raportów i zestawień dla innych działów prowadzenie korespondencji wyjaśniającej i obsługa dokumentacji wysyłek współpraca z innymi...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: REMONDIS Północ Sp. z o.o. - Pruszcz Gdański

Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki), Przygotowywanie raportów, zestawień, Współpraca z firmami transportowymi, Wystawianie kart BDO, Prowadzenie ewidencji...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Przeprowadzanie wewnętrznych audytów ksiąg rachunkowych pod kątem zgodności z przepisami podatkowymi i ustawą o rachunkowości. Kontrola poprawności dokumentów i operacji finansowych. Opracowywanie raportów audytowych i rekomendacji działań naprawczych. Monitorowanie realizacji zaleceń...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Sodexo Polska Spółka z o. o.

Zakres obowiązków: Należyte utrzymywanie w czystości tzn. obszarów sanitarnych i publicznych Zarządzanie i organizacja pracy zespołu sprzątającego Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP oraz standardów jakościowych Wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Biuro Sprzedaży Własnej Region Wielkopolski

Lubisz kontakt z ludźmi i chcesz, by Twoja praca realnie pomagała innym? Szukasz zajęcia, w którym rozwiniesz skrzydła i zarobisz proporcjonalnie do swojego zaangażowania? Ta oferta jest dla Ciebie! Twoje zadania: Spotkania z klientami (stacjonarne i online) oraz analiza ich potrzeb,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: FOB-Decor Sp. z o.o.

Czym będziesz się zajmować? Utrzymywaniem i rozwijaniem relacji z obecnymi klientami firmy. Pozyskiwaniem nowych klientów oraz budowaniem długofalowych relacji biznesowych. Realizacją ambitnych celów sprzedażowych oraz negocjowaniem warunków współpracy. Tworzeniem ofert handlowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Koordynowanie i wdrażanie działań zgodnych z normą ISO 50001 oraz przepisami prawa, a także przygotowywanie dokumentacji do audytów. Opracowywanie przeglądów energetycznych firmy zgodnie z obowiązującymi standardami. Analizowanie i definiowanie potencjału do zwiększania efektywności...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: e-work HR Company Poland

Zakres obowiązków: wdrażanie, realizacja i monitorowanie standardów medycznych, procedur i instrukcji, ścisła współpraca z personelem medycznym i lekarskim, zapewnienie właściwego doboru personelu pod kątem kompetencji i kwalifikacji, nadzór nad dokumentacją administracyjną i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Contract Administration Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Wprowadzanie i weryfikacja danych do systemu kadrowo-płacowego, Kontrola kompletności dokumentów dostarczanych przez pracowników oraz ich wstępna weryfikacja, Przygotowywanie standardowej dokumentacji kadrowej (np. umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, skierowania na badania,...