Praca: Inspektor ds. sprawozdawczości i rozliczeń mediów


Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie
Inspektor ds. sprawozdawczości i rozliczeń mediów
Miejsce pracy: Olsztyn
Numer: StPr/25/0644
OBOWIĄZKI:
Szcegóły oferty dostępne są: https://osir_olsztyn.bip.gov.pl/search/joboffers/1.Analiza warunków współpracy z dostawcami mediów (energia cieplna, gaz, woda i ścieki), negocjacja warunków finansowych oraz przedkładanie propozycji do akceptacji Dyrektora.2.Przygotowywanie niezbędnych dokumentów z zakresu zawarcia oraz realizacji umów oraz prowadzenie wszelkiej korespondencji z dostawcami usług w zakresie realizacji umów.3.Wyjaśnienie wszelkich nieprawidłowości związanych z rozliczeniami w tym dokonywanie zgłoszeń/ reklamacji w zakresie : energii cieplnej, gazu, wody i ścieków oraz energii elektrycznej.4.Weryfikacja dokumentów rozliczeniowych (faktur) pod względem merytorycznym tj. zgodność z obowiązującymi umowami, aneksami oraz zmianami do nich.5.Przygotowywanie wszelkich sprawozdań, analiz i innych dokumentów na potrzeby: - GUS- G-02b Sprawozdanie bilansowe nośników energii i infrastruktury ciepłowniczej.- Urzędu Marszałkowskiego informacja o zakresie korzystania ze środowiska oraz wysokości należnych opłat.- KOBIZE roczny raport na temat wielkości emisji zanieczyszczeń do powietrza wraz ze sprawozdaniem z weryfikacji oraz innych instytucji z zakresu powiązanego z pełnionymi obowiązkami.6.Pełnienie funkcji administratora konta w bazie Centralnego Rejestru Operatorów w tym nadawanie i odbieranie uprawnień użytkownikom oraz koordynacja działań użytkowników poprzez sprawowanie nadzoru nad:- wywiązywaniem się z obowiązku złożenia kart urządzeń przez osoby sprawujące faktyczną kontrolę nad technicznym działaniem urządzenia,- terminowym dokonywaniem przeglądów oraz kontroli szczelności w urządzeniach,- aktualizowaniem w karcie urządzenia czynności dotyczących ingerencji w czynnik chłodniczy.7.Prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami w szczególności:- pełnienie funkcji użytkownika głównego w rejestrze BDO ( dostęp do wszystkich dostępnych modułów systemu wraz z możliwością dodawania kolejnych użytkowników głównych oraz użytkowników podrzędnych dla swojego podmiotu),- sporządzenie i wysyłanie wniosków aktualizacyjnych,- dodawania nowych miejsc prowadzenia działalności/ dezaktywacja obecnych miejsc prowadzenia działalności.- pozyskiwanie kontrahentów (odbierających/ transportujących odpady) oraz uzgadnianie warunków współpracy w zakresie zapisów umownych i kwestii finansowych,- weryfikacja kontrahentów w rejestrze podmiotów systemu BDO w zakresie prowadzonej działalności i zezwoleń,- dokonywanie wpisów w ewidencji odpadów( KEO i KPO)- sporządzenie i wystawianie sprawozdania o wytwarzanych odpadach i o gospodarowaniu odpadami,Współudział w tworzeniu procedur i regulacji wewnętrznych dotyczących gospodarowania odpadami,- prowadzenie wszelkiej korespondencji z kontrahentami oraz instytucjami z zakresu powiązanego z pełnionymi obowiązkami.8.Opracowywanie informacji, sprawozdań , analiz i innych materiałów na potrzeby Dyrektora w kontekście spraw wynikających z niniejszego zakresu.9.Sporządzanie i właściwe rejestrowanie, przechowywanie dokumentów wytwarzanych oraz przyjmowanych.Godziny pracy: 7.30 - 11.30
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:1.Obywatelstwo polskie.2.Wykształcenie wyższe lub średnie.3.Co najmniej 3 letni staż pracy przy wykształceniu wyższym lub 5 letni staż pracy przy wykształceniu średnim.4.Pełna zdolność do czynności prawnych.5.Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie środowiska Windows (pakiet MS Office).6.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, kandydat winien spełnić wymagania określone w art. 6 ust.1 pkt 1, 2, 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135 t.j,).Wymagania dodatkowe (preferowane):1.Wykształcenie w kierunkach technicznych, ochrona środowiska lub ekonomia.2.Min. 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.3.Wysoka kultura osobista.4.Zaangażowanie, komunikatywność i odpowiedzialność.

Miejsce pracy:

Olsztyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 630 PLN


Opis wynagrodzenia:

wysokość wynagrodzenia 2630 zł + wysługa lat,pierwsza umowa na czas określony z możliwością przedłużenia

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: IMAR Service Group

Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń klientów, przyjętych na infolinii przychodzącej lub przez kancelarię, Praca na CRM-ach, systemach rozliczeniowych, Kontakt z klientem (w sytuacji braku wystarczających danych w zgłoszeniu lub braku możliwości zrealizowania zgłoszenia), Obsługa...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wsparcie w zarządzaniu kontraktem, obsługiwane aspekty księgowe i administracyjne. Wprowadzanie danych i dokumentacji do systemów. Analiza finansowa projektu, tworzenie zestawień, raportów i korespondencji dla zarządu. Współpraca z innymi działami firmy w zakresie administrowania...

Dodane: 2025-06-18
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Arla Global Shared Services Sp. z o.o.

About the job To strengthen support for our farmer owners, we set up a dedicated team in Gdansk over three years ago. In this role, you ensure accurate monthly payments to over 8,500 farmers in seven European countries, while driving process improvements and project management as part of our global...

Dodane: 2025-06-17
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Contract Administration Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Wystawianie faktur i not dla klientów, Przygotowywanie raportów i analiz z obszaru sprzedaży, Weryfikacja i uzgadnianie rozliczeń klientów, Bieżąca aktualizacja baz danych i baz kontaktowych, Kontakt z klientami w sprawie rozliczeń oraz płatności, Stosowanie procedur...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa połączeń wychodzących, Utrzymywanie relacji z klientami, Tworzenie ofert dostosowanych do potrzeb klientów, Wprowadzanie danych do systemu. Znajomość języka polskiego na poziomie C1, Orientacja na klienta, Umiejętności sprzedażowe, Aktywne słuchanie, Skrupulatność,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.

Nasze wymagania: co najmniej 3 letnie doświadczenie w dziale kadr i płac na samodzielnym stanowisku, mile widziane w branży medycznej, znajomość zagadnień rozliczeń publiczno-prawnych z ZUS, PFRON, PPK, GUS, US, MZ, znajomość obsługi programu Płatnik, mile widziana znajomość KAMSOFT...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Securitas Polska

Company Description Jesteśmy skandynawskim koncernem ochrony. Pozycję lidera na światowym rynku zdobyliśmy dzięki naszym pracownikom oraz nowoczesnym, zintegrowanym rozwiązaniom technicznym. Job Description Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: wspieranie realizacji procesów rekrutacji na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i...