Praca: Inspektor ds. prawno-administracyjnych


MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OŚWIĘCIMIU
Inspektor ds. prawno-administracyjnych
Miejsce pracy: Oświęcim
Numer: StPr/jokr/25/0842
OBOWIĄZKI:
1. Opracowywanie i współuczestniczenie w opracowywaniu projektów umów i porozumień dotyczących działalności Ośrodka,2. Opracowywanie projektów upoważnień, pełnomocnictwa oraz prowadzenie ich ewidencji;3. Opracowywanie projektów wewnętrznych regulacji prawnych, w tym zarządzeń, instrukcji i regulaminów oraz prowadzenie ewidencji zarządzeń;4. Opracowywanie kart informacyjnych spraw kierowanych do rozstrzygnięcia przez Prezydenta Miasta Oświęcim,5. Prowadzenie zbiorów rozstrzygniętych kart informacyjnych,6. Prowadzenie rejestru otrzymanych przez Ośrodek uchwał Rady Miasta Oświęcim i zarządzeń Prezydenta Miasta Oświęcim dotyczących funkcjonowania i działalności Ośrodka;7. Prowadzenie ewidencji umów i porozumień o współpracy / partnerstwie zawieranych z organami administracji rządowej, samorządowej oraz innymi podmiotami (np. stowarzyszeniami) w sprawach dot. działalności Ośrodka;8. Bieżące informowanie kierownictwa i pracowników Ośrodka o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności Ośrodka;9. Konsultowanie postępowań i projektów decyzji administracyjnych;10. Opracowywanie materiałów informacyjnych o otrzymanych dotacjach zgodnie z art. 35a ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1530 ze zm.);11. Prowadzenie zbiorów dokumentacji kontroli zewnętrznych i wewnętrznych w Ośrodku, w tym prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządzczą oraz opracowywanie i aktualizacja arkuszy identyfikacji ryzyka;12. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami, w tym wewnętrznymi instrukcjami i regulaminami;13. Sporządzanie sprawozdań w zakresie zamówień publicznych;14. Opracowywanie i aktualizacja Planu zamówień publicznych Ośrodka na dany rok budżetowy w oparciu o plan finansowy lub projekt planu finansowego Ośrodka, w tym planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dany rok, o którym mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych;15. Opracowywanie projektów umów oraz projektów ich zmian w sprawach zamówień publicznych zawieranych przez Ośrodek;16. Prowadzenie działań promocyjnych Ośrodka oraz spraw związanych z uzupełnianiem treści zamieszczanych na stronie internetowej Ośrodka.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:1. Wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2018r. prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2024.0.1571), preferowane kierunki administracja, prawo, zarządzanie. 2. Obywatelstwo polskie lub obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego,3. Minimum 3 letni staż pracy w administracji publicznej.4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,5. Niekaralność - pracownikiem samorządowym zatrudnionym na stanowisku urzędniczym może być osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;6. Nieposzlakowana opinia,7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,8. Dobra znajomość następujących aktów prawnych:- ustawa z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2024 poz.1465 ze zm.),- ustawa z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych, (tj. Dz.U. z 2024 poz.1135)- ustawa z dnia 14.06.1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz.U. z 2024 poz. 572)- ustawa z dnia 23.04.1964 r. kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2024 r., poz.1061 ze zm.)- ustawa z dnia 17.11.1964 r. kodeks postępowania cywilnego (tj. Dz.U. z 2024 poz.1568 ze zm.)- ustawa z dnia 25.02.1964 r. kodeks rodzinny i opiekuńczy (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 2809 ze zm.)- ustawa z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2019 poz.1781)- ustawa z dnia 12.03.2004 r. o pomocy społecznej (tj. Dz.U. z 2024 r., poz.1283 ze zm.)- ustawa z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz.U. z 2024r., poz.1530 ze zm.)- ustawa z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2024 poz. 1320)Wymagania dodatkowe:1. Umiejętność analizowania, interpretowania oraz stosowania przepisów prawa,2. Umiejętność obsługi komputera oraz systemów informacji prawnej,3. Umiejętności organizacyjne, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole. Miejsce świadczenia pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu, ul. Sobieskiego 15B. Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia, praca w systemie jednozmianowym - poniedziałek, środa, czwartek od 7:00 do 15:00, wtorek od 7:00 do 17:00, piątek od 17:00 do 13:00. Warunki pracy: praca biurowa wewnątrz pomieszczenia, praca przy obsłudze monitora ekranowego co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy)

Miejsce pracy:

Oświęcim


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 200 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ dodatek stażowy zgodnie z obowiązującymi przepisami

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Przygotowywanie, analiza i opiniowanie umów zawieranych przez spółkę Wsparcie działów realizacji w kontaktach z podwykonawcami Weryfikacja dokumentacji dotyczącej umów, gwarancji i rękojmi Sporządzanie pism, wniosków i regulaminów Opiniowanie gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Sąd Rejonowy w Bolesławcu

Asystent sędziego Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawnicze Wymagania inne: Kandydat na stanowisko asystenta sędziego powinien spełniać wymagania określone w art. 155 § 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz.U.2024,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Główny Inspektorat Farmaceutyczny w Warszawie

Warunki pracy Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie, obsługa urządzeń biurowych. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym wyposażonym w instalację klimatyzacyjną. Narzędzia i materiały pracy:...

Dodane: 2025-08-19
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: analizowanie i opiniowanie formalno-prawne dokumentacji na posiedzenia Rad Nadzorczych, Walnych Zgromadzeń, Zgromadzeń Wspólników spółek zależnych bieżąca współpraca z...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Pomorskie Centrum Usług Księgowych Aleksandra Wierzba

Co Cię u nas czeka? Prowadzenie JDG – księga przychodów i rozchodów, VAT, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych. Czyli klasyk. Ale bez chaosu i bez miliona niejasnych procedur. Kontakt z klientami, którzy czasem pytają mądrze, czasem dziwnie – ale Ty umiesz odnaleźć się w obu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Gdańska Kancelaria Prawna Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

kompletowania dokumentacji od klientów skanowanie dokumentów i dodawanie do CRM odbieranie i nadawanie poczty redagowanie pism (pod nadzorem prawnika) kontakt z klientem w powyższych sprawach archiwizacja dokumentów bieżąca pomoc prawnikom, analitykowi, doradcom restrukturyzacyjnym...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: DEKRA Praca Sp. z o.o.

Workplace: Niepołomice (hybrid work model) Key Responsibilities: Daily Tasks: Bank Reconciliation & Payments: Manage bank reconciliations and coordinate incoming payments. Collaboration: Work closely with Leinonen for journal checks and invoice postings. T&E: Settle associates travel expenses....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: THE MIGRATION BUREAU Sp. z o.o.

Obsługa osobista oraz telefoniczna klientów w języku polskim (pracodawcy); Pozyskiwanie nowych umów w zakresie współpracy; Obsługa cudzoziemców w języku angielskim; Przygotowywanie i kompletowanie niezbędnych dokumentów. Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż -...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Oferujemy na start Welcome Bonus w wysokosci 4000 zl brutto! Relokacja do Szczecina - oferujemy genialny pakiet relokacyjny! Wsparcie klienta tylko drogą mailową w jezyku niemieckim oraz minimalne wsparcie telefoniczne Wsparcie oraz odpowiadanie na potrzeby i zapytania klientów zgodnie z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.

CZEGO OCZEKUJEMY? Umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy Samodzielności i dobrej organizacji pracy Znajomość Solidworks i AutoCAD Mile widziana znajomość języka francuskiego

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Reprezentowanie marki, obsługa zapytań klientów poprzez telefon, formularz internetowy lub czat. Stosowanie ustalonych procedur do szybkiej i profesjonalnej obsługi potrzeb klientów. Procesowanie roszczeń gwarancyjnych i koordynacja usług naprawczych. Zapewnienie podstawowego wsparcia w...