Praca: Inspektor ds. Obsługi Kadrowej w Wydziale Kadr i Płac, w Referacie Spraw Osobowych


Straż Miejska m.st. Warszawy
[z siedzibą ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa]
poszukuje kandydata na stanowisko

Inspektor ds. Obsługi Kadrowej w Wydziale Kadr i Płac, w Referacie Spraw Osobowych (umowa na czas zastępstwa nieobecnego pracownika)
Miejsce pracy: Warszawa
889
Zadania:

 

Obsługa kadrowa pracowników Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym m.in.:

  • przygotowywanie dokumentacji z zakresu nawiązania, trwania, zmiany i zakończenia stosunku pracy oraz określanie uprawnień związanych ze stosunkiem pracy; zakładanie, prowadzenie i archiwizacja akt osobowych pracowników
  • przygotowywanie dokumentacji z zakresu ubezpieczeń społecznych, w tym obsługa programu Płatnik
  • prowadzenie i koordynacja spraw pracowniczych w dedykowanym systemie kadrowym.
Wymagania niezbędne:
  • minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi kadrowej pracowników
  • co najmniej 2 lata stażu pracy przy wykształceniu wyższym lub co najmniej 5 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim lub średnim branżowym
  • wykształcenie minimum średnie lub średnie branżowe
  • dobra znajomość przepisów Prawa Pracy
  • umiejętność obsługi programu MS Excel w zakresie pracy z tabelami – w tym edycja i porządkowanie danych
  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
  • pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
  • wykształcenie wyższe w zakresie Prawa, Zarządzania Zasobami Ludzkimi lub Administracji
  • znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.
Niezbędne dokumenty:
  • CV zawierające imię i nazwisko, dane kontaktowe, datę urodzenia, informację o miejscu zamieszkania (miejscowości), a także posiadanym wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (w zakresie wymaganym w niniejszym ogłoszeniu)
  • kopia dokumentu potwierdzającego niezbędne wykształcenie
  • kopia/e dokumentu/ów potwierdzającego/ych niezbędny staż pracy (świadectwo pracy / świadectwo służby / zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy)
  • podpisane oświadczenia (podpisane własnoręcznie lub „klawiaturowo”) o treści:
    Oświadczam, że zapoznałem/am się z klauzulą informacyjną zamieszczoną w treści ogłoszenia o naborze.”
    „Świadomy/a odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań (art. 233 Kodeksu karnego) oświadczam, że nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe, posiadam pełną zdolność do czynności prawnych, korzystam z pełni praw publicznych, posiadam nieposzlakowaną opinię i obywatelstwo …………..………………..… (wypisać jakie)”.
Sposób aplikacji:

Dokumenty przyjmujemy do dnia 18.07.2025 r. godz. 13:00:

  • drogą e-mailową na adres: rekrutacja@strazmiejska.waw.pl – w tytule należy zamieścić informację: ,,oferta pracy – 889” (łączna waga załączników e-maila nie może przekraczać 20 MB)
  • poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego, na adres: /smwarszawa/skrytka – w tytule należy zamieścić informację: ,,oferta pracy – 889”
  • pocztą na adres: Straż Miejska m.st. Warszawy, Wydział Kadr i Płac, ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa, z dopiskiem: ,,oferta pracy – 889” (decyduje data wpływu, a nie data stempla pocztowego).
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • dodatek za wieloletnią pracę (5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego dotychczas stażu pracy)
  • comiesięczną premię po przepracowaniu 3 miesięcy (wysokość premii jest ustalana na podstawie oceny pracy)
  • 13 pensję”, nagrody jubileuszowe
  • możliwość dofinansowania nauki na studiach, świadczenia socjalne (np. dofinansowanie do wypoczynku), wsparcie psychologiczne, preferencyjne ubezpieczenie grupowe i pakiet opieki medycznej z możliwością objęcia rodziny/partnera, bezpłatne zajęcia sportowe, dofinansowanie do kart sportowych, zniżki na wydarzenia kulturalne, zniżka 35% na przejazdy Kolejami Mazowieckimi.
Warunki pracy:
  • Naturalne i sztuczne oświetlenie; praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy; ergonomiczne stanowisko pracy; obsługa urządzeń wielofunkcyjnych i niszczarki; praca w budynku przystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.
Uwaga:
  • Jedynie kandydaci, którzy złożyli kompletne oferty, zawierające wszystkie oczekiwane dokumenty i informacje zostaną zaproszeni do udziału w kolejnych etapach rekrutacji.
  • Wszystkie dokumenty wchodzące w skład aplikacji powinny być w języku polskim lub zawierać tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza zawodowego. W toku rekrutacji, kandydaci mogą być zobowiązani do: przedstawienia oryginalnych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i aktualnego ,,Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego (w zakresie: kartoteka karna).
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Miejskiej m.st. Warszawy wynosi mniej niż 6%. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  • Ewentualne pytania proszę kierować na adres e-mail: rekrutacja@strazmiejska.waw.pl lub telefonicznie: 22 598 60 11, 22 598 68 56.
  • Informacje o Straży Miejskiej m.st. Warszawy: strona główna Straży Miejskiej m.st. Warszawy: https://strazmiejska.waw.pl/ lub
  • Biuletyn Informacji Publicznej Straży Miejskiej m.st. Warszawy: https://strazmiejska.bip.um.warszawa.pl/web/guest/strona-bip
KLAUZULA INFORMACYJNA
(praca w charakterze pracownika administracyjnego)

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO informuję, że:

  1. Administratorem Pana/i danych osobowych jest Komendant Straży Miejskiej m.st. Warszawy, ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa.
  2. W sprawach związanych z ochroną Pana/i danych osobowych przetwarzanych przez Straż Miejską m.st. Warszawy można się skontaktować z inspektorem ochrony danych – Małgorzatą Kumor z wykorzystaniem powyżej przedstawionych danych adresowych lub za pośrednictwem adresu email: iod@strazmiejska.waw.pl.
  3. Pana/i dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, a także w celu oceny wymogów stawianych pracownikom straży gminnych w szczególności w zakresie karalności, posiadania zdolności psychicznej oraz fizycznej do podjęcia pracy w charakterze strażnika miejskiego (art. 24 i art. 24a ustawy o strażach gminnych, art. 229 ustawy Kodeks pracy, w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
  4. Dane niewymagane przepisami prawa, przekazane przez Pana/ią w przesłanych dokumentach, w celu uwzględnienia w procesie rekrutacji, będą przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody, za jaką zostanie potraktowane ich przekazanie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO, art. 9 ust. 2 lit. a RODO). Zgodę na przetwarzanie danych osobowych można wycofać w dowolnym momencie, bez wpływu na ich przetwarzanie, które miało miejsce przed ich wycofaniem.
  5. W przypadku informacji wskazanych w ogłoszeniu jako niezbędne, podanie danych jest obowiązkowe i konieczne do udziału w procesie rekrutacji. Ich niepodanie może uniemożliwić udział w rekrutacji. Podanie innych danych niż wymagane nie ma wpływu na proces rekrutacji.
  6. Odbiorcami Pana/i danych osobowych będą podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa. W sytuacji przekazywania do Straży Miejskiej m.st. Warszawy dokumentów rekrutacyjnych za pośrednictwem serwisu ePUAP w związku z § 8 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych odbiorcą Pana/i danych będzie Minister Cyfryzacji.
  7. Przysługuje Panu/i prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  8. Posiada Pan/i prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania. Przysługuje Panu/i prawo do żądania ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu ich przetwarzania, jednak przysługuje w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne podstawy prawne.
  9. Pana/i dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, nie będą podlegały profilowaniu oraz zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.

Informacja dla kandydata o procedurze zgłoszeń wewnętrznych 

Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928), w związku z rozpoczętym procesem rekrutacji na powyższe stanowisko informujemy Pana/Panią, że w Straży Miejskiej m. st. Warszawy obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych. Może Pan/Pani dokonać zgłoszenia ewentualnego naruszenia prawa, o którym dowiedział/a się Pan/Pani w związku z procesem wskazanym powyżej poprzez formularz dostępny na stronie https://app.sygnanet.pl/strazmiejska/pl. Więcej informacji o sygnalistach: https://pomocdlasygnalisty.pl/.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: SZKOŁA PODSTAWOWA Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 1 IM. HELENY MARUSARZÓWNY

prowadzenie akt osobowych pracowników, badań BHP oraz badań lekarskich Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krasnymstawie

szczegółowe informacje na stronie BIP PCPR w Krasnymstawie Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: oferty należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie PCPR w Krasnymstawie pokój nr 14 lub przesłać na adres PCPR w...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Stargardzie

prowadzenie akt osobowych oraz spraw kadrowych pracowników PCPR, ewidencja delagacji i inne czynności zlecone przez przełożonego Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: kadry i płace Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Prowadzenie spaw kadrowo-płacowych Naliczanie wynagrodzeń Zwolnienia ZLA Umowy cywilno-prawne Przygotowywanie na polecenie przełożnego raportów w zakresie kadr/płac Wsparcie merytoryczne dla przełożonego. Praca na jedną zmianę w godzinach od 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku....


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Straż Miejska m.st. Warszawy

Zadania: Prowadzenie spraw z zakresu rozliczania kosztów utrzymania i użytkowania nieruchomości będących siedzibami Straży Miejskiej m. st. Warszawy, w tym: weryfikacja pod względem merytorycznym rachunków, not oraz faktur księgowych dotyczących utrzymania i użytkowania nieruchomości...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Straż Miejska m.st. Warszawy

Zadania: Realizacja czynności zapewniających bieżący obieg dokumentacji oraz obsługę logistyczną jednostki, w tym: bieżąca współpraca z innymi komórkami Straży Miejskiej i podmiotami zewnętrznymi w zakresie doręczania i odbioru dokumentacji służbowej dotyczącej pracy jednostki...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: przygotowywanie ofert/kosztorysów w oparciu o dokumentację projektową oraz rozwiązania techniczne, opracowywanie przedmiarów robót i kalkulacji cenowych, współpraca z dostawcami firmy oraz prowadzenie negocjacji techniczno-handlowych, utrzymywanie relacji z klientami firmy na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: przygotowywanie ofert/kosztorysów w oparciu o dokumentację projektową oraz rozwiązania techniczne, opracowywanie przedmiarów robót i kalkulacji cenowych, współpraca z dostawcami firmy oraz prowadzenie negocjacji techniczno-handlowych, utrzymywanie relacji z klientami firmy na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: Tworzenie kosztorysów na bazie dokumentacji technicznej. Ocenianie kosztów i przedmiarów robót. Negocjowanie z dostawcami i dbanie o relacje z klientami. Wymagania: Wyższe wykształcenie techniczne. Doświadczenie w branży sanitarnej, kosztorysowanie. Znajomość rynku...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: Tworzenie kosztorysów na bazie dokumentacji technicznej. Ocenianie kosztów i przedmiarów robót. Negocjowanie z dostawcami i dbanie o relacje z klientami. Wymagania: Wyższe wykształcenie techniczne. Doświadczenie w branży sanitarnej, kosztorysowanie. Znajomość rynku...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: Tworzenie kosztorysów na bazie dokumentacji technicznej. Ocenianie kosztów i przedmiarów robót. Negocjowanie z dostawcami i dbanie o relacje z klientami. Wymagania: Wyższe wykształcenie techniczne. Doświadczenie w branży sanitarnej, kosztorysowanie. Znajomość rynku...