Praca: Inspektor ds. księgowości budżetowej


Urząd Miejski w Mielnie
Inspektor ds. księgowości budżetowej
Miejsce pracy: Mielno
Numer: StPr/25/1107
OBOWIĄZKI:
1) rejestrowanie dokumentów księgowych;2) księgowanie zaangażowania wydatków;3)dekretowanie, wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo księgowego;4) współpraca z referatami urzędu oraz podległymi jednostkami w zakresie dowodów księgowych, (faktur i innych dokumentów księgowych);5) weryfikacja danych zawartych w księgach rachunkowych cząstkowych, uzgadnianie sald kont syntetycznych i analitycznych oraz ich inwentaryzacja;6) przeksięgowania roczne, przygotowanie danych do sprawozdań finansowych (bilansu); 7) przygotowanie danych do sprawozdań budżetowych oraz sprawozdań z operacji finansowych - miesięcznych, kwartalnych, półrocznych, rocznych dla jednostki. 8) uzgadnianie wyciągów bankowych 9) rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych;10) archiwizacja dokumentów księgowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: 1) posiadanie obywatelska polskiego2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych3) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym4) niekaralność za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe5) nieposzlakowana opinia6) wykształcenie wyższe i min. 3 lata pracy7) doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku ( księgowość budżetowa w jednostce samorządowej )Wymagania dodatkowe:1) Znajomość przepisów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań na w/w stanowisku, w szczególności: ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości, ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych, rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 02.03.2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29.01.2025 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej, rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 04.03.2010 r. w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych, ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym2) znajomość klasyfikacji budżetowej i umiejętność jej wykorzystania w praktyce3) wykształcenie o kierunku lub specjalności: ekonomia, finanse, rachunkowość4) biegła obsługa komputera i innych urządzeń biurowych 5) znajomość obsługi pakietu MS Office, w tym arkusz kalkulacyjny Excel6) wysoko poziom komunikacji werbalnej, umiejętność negocjacji, odpowiedzialność, sumienność, systematyczność, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole

Miejsce pracy:

Mielno


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

wynagrodzenie zasadaniczne 6000 zł brutto + dodatek za wysługę lat ( od 5% do 20%)

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Pełna odpowiedzialność za procesy księgowe R2R, od zbierania danych do analizy, inicjacji księgowań i raportowania (księgowość IFRS oraz ustawowa, planowanie jednostki). Przygotowanie wstępnych raportów IFRS i ustawowych, terminowe i zgodnie z międzynarodowymi oraz lokalnymi przepisami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

Warunki pracy Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami Praca w klimatyzowanym pokoju Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu Permanentna obsługa...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: SP EUROPE Sp. z o.о.

Zakres obowiązków: Naliczanie wynagrodzeń i świadczeń, przygotowywanie list płac dla pracowników i kontrahentów. Obliczanie wskaźników KPI oraz zmiennych części wynagrodzeń, sporządzanie raportów budżetowych i płacowych. Obsługa programów „Płatnik” i „Optima” do...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa

Do Twoich zadań będzie należało: Dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych oraz inwestycyjnych. Rozliczanie inwestycji, środków trwałych i leasingów. Kontrola poprawności księgowań, uzgadnianie sald oraz wyjaśnianie niejasności. Księgowanie dokumentów PK, RMK oraz rezerw....


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Straż Miejska m.st. Warszawy

Zadania: Prowadzenie spraw z zakresu rozliczania kosztów utrzymania i użytkowania nieruchomości będących siedzibami Straży Miejskiej m. st. Warszawy, w tym: weryfikacja pod względem merytorycznym rachunków, not oraz faktur księgowych dotyczących utrzymania i użytkowania nieruchomości...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Straż Miejska m.st. Warszawy

Zadania: Realizacja czynności zapewniających bieżący obieg dokumentacji oraz obsługę logistyczną jednostki, w tym: bieżąca współpraca z innymi komórkami Straży Miejskiej i podmiotami zewnętrznymi w zakresie doręczania i odbioru dokumentacji służbowej dotyczącej pracy jednostki...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: przygotowywanie ofert/kosztorysów w oparciu o dokumentację projektową oraz rozwiązania techniczne, opracowywanie przedmiarów robót i kalkulacji cenowych, współpraca z dostawcami firmy oraz prowadzenie negocjacji techniczno-handlowych, utrzymywanie relacji z klientami firmy na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: przygotowywanie ofert/kosztorysów w oparciu o dokumentację projektową oraz rozwiązania techniczne, opracowywanie przedmiarów robót i kalkulacji cenowych, współpraca z dostawcami firmy oraz prowadzenie negocjacji techniczno-handlowych, utrzymywanie relacji z klientami firmy na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: Tworzenie kosztorysów na bazie dokumentacji technicznej. Ocenianie kosztów i przedmiarów robót. Negocjowanie z dostawcami i dbanie o relacje z klientami. Wymagania: Wyższe wykształcenie techniczne. Doświadczenie w branży sanitarnej, kosztorysowanie. Znajomość rynku...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: Tworzenie kosztorysów na bazie dokumentacji technicznej. Ocenianie kosztów i przedmiarów robót. Negocjowanie z dostawcami i dbanie o relacje z klientami. Wymagania: Wyższe wykształcenie techniczne. Doświadczenie w branży sanitarnej, kosztorysowanie. Znajomość rynku...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: Tworzenie kosztorysów na bazie dokumentacji technicznej. Ocenianie kosztów i przedmiarów robót. Negocjowanie z dostawcami i dbanie o relacje z klientami. Wymagania: Wyższe wykształcenie techniczne. Doświadczenie w branży sanitarnej, kosztorysowanie. Znajomość rynku...