Praca: Inspektor ds. finansowo-księgowych w zespole ds. finansowo-księgowych


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Łomży
Inspektor ds. finansowo-księgowych w zespole ds. finansowo-księgowych
Miejsce pracy: Łomża
Numer: StPr/25/0439
OBOWIĄZKI:
/Ogłoszenie nr 152058/Osoba na tym stanowisku:1. Nalicza wynagrodzenia dla pracowników i zleceniobiorców, sporządza listy płatnicze i prowadzi karty wynagrodzeń przy użyciu programu komputerowego.2. Przygotowuje i kompletuje na bieżąco dokumentację dotyczącą zasiłków wypłacanych ze środków ZUS (opiekuńcze, chorobowe, wypadkowe, macierzyńskie, świadczenia rehabilitacyjne) oraz wynagrodzeń ze środków zakładu pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.3. Rozlicza na bieżąco potrącenia od wynagrodzeń wynikających z list płac i rozlicza płace według budżetu zadaniowego.4. Sporządza informacje o osiągniętych przychodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy i przekazuje je w terminach określonych ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych do Urzędu Skarbowego, pracownikom i zleceniobiorcom.5. Prawidłowo nalicza i rozlicza składki ZUS zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 6. Przygotowuje przelewy w systemie bankowości elektronicznej oraz wykonuje czynności związane z obsługą elektronicznego systemu bankowości.7. Terminowo i rzetelnie sporządza sprawozdania budżetowe, statystyczne oraz inne wynikające z zakresu czynności.8. Prowadzi na bieżąco analityczną ewidencję magazynową zespołu 3, terminowo i prawidłowo rozlicza inwentaryzację w zakresie kont zespołu 3.9. Kompletuje i sprawdza dowody magazynowe, rozchody materiałów osób wykonujących czynności zlecone, rozliczeń paliwa pod względem formalno- rachunkowym.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, zarządzanie zasobami ludzkimi, finanse i rachunkowość


Wymagania inne:

WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie: wyższe ekonomia, zarządzanie zasobami ludzkimi, finanse i rachunkowość; staż pracy: co najmniej 1 rok pracy w zakresie prowadzenia kadr i płac lub w księgowości; bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, systemu ubezpieczeń społecznych, podatków, finansów publicznych i rachunkowości; znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych; umiejętność interpretowania i stosowania obowiązujących przepisów oraz analitycznego myślenia; dokładność, rzetelność, systematyczność; umiejętność pracy w zespole; umiejętność obsługi komputera (środowisko WINDOWS, WORD, EXCEL); posiadanie obywatelstwa polskiego; korzystanie z pełni praw publicznych; nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów- nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. WYMAGANIA DODATKOWE: doświadczenie zawodowe- praca w jednostce budżetowej; przeszkolenie w zakresie rachunkowości budżetowej.

Miejsce pracy:

Łomża


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 600 PLN


Opis wynagrodzenia:

; proponowane miesięczne wynagrodzenie zasadnicze brutto w kwocie 6.600,00 zł, dodatek za wieloletnią pracę w służbie cywilnej uzależniony od stażu pracy w wysokości od 5 % do 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego, nagrody za osiągnięcia w pracy, dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, odprawy emerytalno-rentowe. Umowa na czas określony (rok)- z możliwością przedłużenia* WARUNKI PRACY: Budynek Inspektoratu liczy trzy kondygnacje, istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku: schody, brak windy i podjazdu. Stanowisko pracy wyposażone w komputer i inne urządzenia biurowe. Warunki pracy: praca biurowa w siedzibie Inspektoratu, praca siedząca, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. PRACODAWCA OFERUJE: Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy. Stojaki na rowery na terenie urzędu. Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych. Dofinansowanie do wypoczynku pracowników.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży

APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Teatr Wielki w Łodzi

Twoje zadania: Ewidencja operacji gospodarczych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości, Sporządzanie rejestrów VAT i deklaracji podatkowych, Weryfikacja rozrachunków z kontrahentami, Uzgadnianie sald kont księgowych, Rozliczanie inwentaryzacji, Wsparcie działu księgowości w bieżących...

Dodane: 2025-06-03
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Warszawie

obsługa płacowa pracowników, naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych, sporządzanie deklaracji do ZUS (Płatnik) i US, prowadzenie i rozliczanie czasu pracy, w tym zwolnień lekarskich i innych absencji pracowników, bieżące księgowanie i dekretowanie...

Dodane: 2025-06-03
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Zakład Poligraficzny TECHGRAF

Obsługa kadr+ fakturowanie Wymagania inne: wymagane doświadczenie

Dodane: 2025-06-03
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TELE-FONIKA Kable S.A.

Opis stanowiska: kompletowania dokumentacji i klasyfikowanie do VAT faktur sprzedażowych w zakresie WDT i eksportu wyjaśnianie niezgodności i braków w dokumentacji dotyczącej potwierdzeń dostaw w WDT i eksporcie analiza przedpłat na potrzeby VAT księgowanie i uzgadnianie wyciągów...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: BZK Alco S.A.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i P.POŻ. oraz wdrażanie procedur zgodnych z przepisami prawa i wymaganiami branży alkoholowej, chemicznej. Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji BHP, oceny ryzyka zawodowego, instrukcji stanowiskowych oraz instrukcji...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Dr. Green Sp. z o.o.

Do Twoich zadań należeć będzie: Doradztwo w zakresie nawożenia podczas codziennych wizyt w gospodarstwach rolnych opracowywanie najlepszych rozwiązań pod indywidualne potrzeby klienta pozyskiwanie nowych klientów (gospodarstwa rolne, punkty handlowe) i dbałość o relacje poprzez...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Dr. Green Sp. z o.o.

Do Twoich zadań należeć będzie: Doradztwo w zakresie nawożenia podczas codziennych wizyt w gospodarstwach rolnych opracowywanie najlepszych rozwiązań pod indywidualne potrzeby klienta pozyskiwanie nowych klientów (gospodarstwa rolne, punkty handlowe) i dbałość o relacje poprzez...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja:
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Bądź głównym punktem kontaktu dla kluczowych klientów. Dbaj o silne relacje z klientami. Efektywnie dostarczaj rozwiązania spełniające cele klientów. Rozwijaj biznes z nowymi i istniejącymi klientami. Realizuj codzienne i miesięczne cele. Zarządzaj trudnymi sytuacjami i konfliktami....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Opis stanowiska: Poszukujemy zorientowanego na szczegóły i analitycznego Specjalisty ds. Kontroli Jakości, który dołączy do naszego zespołu w Łodzi. Jako kluczowy członek naszego działu zapewnienia jakości, będą Państwo odgrywać kluczową rolę w zapewnianiu najwyższych standardów...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ManpowerGroup

Miejsce pracy: Grójec k. Warszawy Zakres obowiązków: Zarządzanie działem jakości w zakładzie produkcyjnym (inżynierowie jakości, kontrolerzy jakości, laboratorium) Nadzór i doskonalenie systemu zarządzania jakością zgodnie z normami IATF 16949, ISO 9001 Udział w audytach...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Medicover sp. z o.o.

Pracuj z nami! Oto Twoje zadania: planowanie zapotrzebowania na produkty dla obsługiwanych kontraktów realizacja zamówień i przygotowywanie kosztorysów reagowanie na pojawiające się problemy w trakcie realizacji zamówień oraz obsługa reklamacji od klientów uczestnictwo w procesie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Medicover sp. z o.o.

Pracuj z nami! Oto Twoje zadania: planowanie zapotrzebowania na produkty dla obsługiwanych kontraktów realizacja zamówień i przygotowywanie kosztorysów reagowanie na pojawiające się problemy w trakcie realizacji zamówień oraz obsługa reklamacji od klientów uczestnictwo w procesie...