Praca: Inspektor ds. administracyjno- technicznych


Żegluga Świnoujska
Inspektor ds. administracyjno- technicznych
Miejsce pracy: Świnoujście
Numer: StPr/25/0578
OBOWIĄZKI:
https://bip.um.swinoujscie.pl/oferta-pracy/42336/inspektor-ds-administracyjno-technicznych-caly-etatZakres zadań wykonywanych na stanowisku:W zakresie technicznym:Współpraca przy opracowaniu planów remontów.Nadzorowanie pracy WPT i magazynów pod względem administracyjnym oraz weryfikacja dokumentów dotyczącychzamówień publicznych.Bieżące informowanie kierownika lub inspektora komórki technicznej o realizacji prac remontowych i występujących trudnościach.W razie potrzeby zastępowanie kierownika komórki organizacyjnej działu technicznego.Kontrola zasadności i nadzór nad właściwym użytkowaniem pobranych z magazynu urządzeń i części zamiennych wzastępstwie kierownika,Przygotowywanie raportów dotyczących korzystania ze środowiska naturalnego przez urządzenia w jednostceorganizacyjnej i nośników energii porządzone dla (np. Urząd Marszałkowski, KOBIZE, GUS itp.).Kontrola dzienników okrętowych i maszynowych przy udziale Dyrektora ZDMiż.Prowadzenie dokumentacji technicznej jednostek pływających.Kontrola nad wykazami ważności certyfikatów jednostek pływający ZDMiż.Śledzenie na bieżąco zmian w przepisach i zarządzeniach dotyczących gospodarki morskiej.Monitorowanie i nadzorowanie realizacji umów wykonawców oraz egzekwowanie zapisów umownych.W zakresie zamówień publicznych:Wprowadzenie oraz monitorowanie przebiegu działań związanych z wdrożeniem w zakładzie pracy EZD elektronicznegozarządzania dokumentacją; organizacja szkoleń dla pracowników zakładu w tym zakresie.Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo ZamówieńPublicznych (PZP) oraz przepisami wewnętrznymi jednostki dotyczących działu technicznego ZDMiŻ.Opracowanie dokumentacji postępowań w tym: szacowanie wartości zamówienia, ogłoszeń, opisów przedmiotuzamówienia, projektów umów, kryteriów oceny oferty.Prowadzenie postępowań zakupowych wyłączonych z PZP, zgodnie z regulaminem wewnętrznym,Opracowywanie i publikacja zapytań ofertowych na platformie zakupowej jednostki oraz obsługa tego procesu domomentu wyboru oferty i sporządzenie umowy.Weryfikacja formalna i merytoryczna składanych ofert, sprawdzanie kompletności dokumentów, zasadności cen oraz spełnienia warunków udziału.Udział w pracach komisji przetargowej oraz sporządzanie protokołów z przebiegu postępowań.Przygotowywanie i prowadzenie korespondencji z wykonawcami, w tym wezwań, wyjaśnień, zawiadomień o wyborzeoferty lub odrzuceniu w trakcie toczącego się postępowania.Przygotowywanie projektów umów i uzgadnianie ich z właściwymi komórkami organizacyjnymi w tym z działem prawnym.Prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz prawidłowa archiwizacja dokumentacji.Współpraca z komórkami merytorycznymi w zakresie planowania zakupów i przygotowania OPZ oraz dokumentacji leżącej w zakresie czynności osób merytorycznych.Monitorowanie i nadzorowanie realizacji umów wykonawców oraz egzekwowanie zapisów umownych. W razie potrzeby na polecenie przełożonych wykonywanie dodatkowych czynności nie wymienionych wyżej amieszczących się w ramach posiadanych kwalifikacji i przygotowania zawodowego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. administracyjno-technicznych 8/8 etatuWymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:1. Obywatelstwo polskie*2. Wykształcenie średnie/wyższe.3. Doświadczenie zawodowe: minimum 5 lat w przypadku wykształcenia średniego i 3 lata w przypadku wykształcenia wyższego.4. Znajomość obsługi komputera.5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.6. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśineprzestępstwo skarbowe.7. Nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:1. wiedza z zakresu eksploatacji i remontu siłowni okrętowych,2. bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu: gospodarki morskiej, ochrony środowiska,3. znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do ustawy.4. umiejętność stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w praktyce.5. predyspozycje osobowościowe:a. wysoka kultura osobista,b. umiejętność pracy w zespole,c. dokładność, samodzielność oraz odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań,d. umiejętność pracy pod presją czasu,e. umiejętność planowania i ustalania priorytetów oraz zarządzania własną pracą,f. zdolność efektywnego komunikowania się w różnych sytuacjach z osobami z różnych poziomów organizacji i zinnymi organizacjami,Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:1. stanowisko pracy na parterze2. czas pracy: 8/8 etatu - 40 godzin tygodniowo,3. praca w terenie i przy monitorze ekranowym,4. wysiłek umysłowy,5. planowany termin zatrudnienia od I grudnia 2025 r.Praca w godzinach: 6:50-14:50https://bip.um.swinoujscie.pl/oferta-pracy/42336/inspektor-ds-administracyjno-technicznych-caly-etat

Miejsce pracy:

Świnoujście


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Biuro Oświaty Gminy Grodzisk Mazowiecki

Prowadzenie spraw dotyczących:a) spełniania obowiązku szkolnego i obowiązku nauki,b) organizacji wypoczynku letniego oraz zimowego dzieci i młodzieży,c) organizacji szkoleń dla kadry kierowniczej placówek oświatowych,2) Dbałość o prawidłowy obieg i archiwizowanie dokumentów, w tym...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

przyjmowanie i wysyłanie korespondencji papierowej oraz cyfrowej, rejestracja dokumentów przychodzących i wychodzących w elektronicznym obiegu dokumentów, archiwizowanie dokumentów, prowadzenie dzienników korespondencji i książek nadawczych, rozliczanie znaczków i opłat pocztowych; praca...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Fagron Services Northern Europe Sp. z.o.o.

Dołącz do organizacji, która tworzy standardy jakości w branży farmaceutycznej i wspiera rozwój nowoczesnych terapii recepturowych. Twoje zadania: Przygotowywanie i składanie wniosków o dopuszczenie do obrotu nowych produktów leczniczych spółki Przygotowywanie wniosków o...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Gdański Urząd Pracy

- Obsługa biurowa Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej i Sądu Dyscyplinarnego. - Prowadzenie rejestru spraw.- Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej.- Współpraca z radcą prawnym.Praca od poniedziałku do piątku w godzinach: 9:00-17:00, 7:30-15:30 (do ustalenia)....


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Weronika Juranek

Branża spożywczaObsługa klientów na kasieOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m-ce (docelowo na czas nieokreślony)MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-190 Mikołów PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-Sb, w przedziale godzinowym 6.00-22.00 (po 4 godziny dziennie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Biuro Oświaty Gminy Grodzisk Mazowiecki

Prowadzenie spraw dotyczących:a) spełniania obowiązku szkolnego i obowiązku nauki,b) organizacji wypoczynku letniego oraz zimowego dzieci i młodzieży,c) organizacji szkoleń dla kadry kierowniczej placówek oświatowych,2) Dbałość o prawidłowy obieg i archiwizowanie dokumentów, w tym...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Żegluga Świnoujska

https://bip.um.swinoujscie.pl/oferta-pracy/42336/inspektor-ds-administracyjno-technicznych-caly-etatZakres zadań wykonywanych na stanowisku:W zakresie technicznym:Współpraca przy opracowaniu planów remontów.Nadzorowanie pracy WPT i magazynów pod względem administracyjnym oraz weryfikacja...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: AMC- sport Andrzej Maciej Cukier

obsługa wypożyczalni, oraz obsługa parkingu Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Gmina Nowa Karczma

https://nowakarczma.biuletyn.net/?bip=2&cid=422&id=11694 Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: wszystkie informacje związane z konkursem na stanowisko dyrektora szkoły podstawowej dostępne są na...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: BIURO RACHUNKOWE "SZYMANKIEWICZ" PAULA PIWKO

Prowadzenie księgowości w biurze rachunkowym i inne prace biurowe zlecone przez pracodawcę. Wymagania inne: Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, min.dwuletnie doświadczenie w zawodzie.Praca w biurze rachunkowym na terenie Kielc.Prowadzenie księgowości w biurze rachunkowym i inne...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: PIEKARNIA "BALTA" JAROSŁAW WYSZYŃSKI, STANISŁAW KŁYS SPÓŁKA JAWNA

sprzedaż pieczywa i artykułów ogólnospożywczych, dbanie o porządek, miła obsługa klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne: mile widziane doświadczenie

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

- wsparcie administracyjne Działu Marketingu- pomoc w zamawianiu, ewidencji i dystrybucji materiałów promocyjnych- organizacja wysyłek materiałów firmowych do klientów i partnerów- przygotowywanie prostych prezentacji i materiałów- dbanie o spójność wizerunkową materiałów...