Praca: Inspektor ds. administracji


MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
Inspektor ds. administracji
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Numer: StPr/25/0446
OBOWIĄZKI:
Wprowadzanie i aktualizacja danych w rejestrze pustostanów gminnych lokali mieszkalnych, administrowanych przez MZBM. Współpraca z administratorami lokali gminnych w zakresie odzyskiwania pustostanów. Współpraca z pracownikami komórki właściwej do prowadzenia spraw z zakresu polityki mieszkaniowej Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej, w zakresie przekazywania informacji o pustostanach do zasiedlenia i proponowanych wskazań oraz prowadzenie korespondencji w tym zakresie. Przygotowywanie dokumentacji oraz wniosków, celem przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie opróżniania pustostanów, usług DDD oraz usług porządkowych. Administrowanie nieruchomością siedziby MZBM. Sporządzanie sprawozdań, informacji, rozliczeń oraz zestawień, udzielanie odpowiedzi.Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy, kolejna może zostać zawarta na czas określony lub nieokreślony.W przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym.ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa).Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego na życie
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera


Wymagania inne:

Niezbędne formalności weryfikowane podczas rozmowy kwalifikacyjnej lub testu:1. Znajomość przepisów:Ustawa z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali,Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego,Kodeks Postępowania Administracyjnego,Kodeks Cywilny,Prawo Zamówień Publicznych.Wymagania dodatkowe dla kandydatów-mile widziane:1. Znajomość specyfiki pracy jednostek organizacyjnych samorządu terytorialnego takich jak samorządowe zakłady budżetowe oraz znajomość zasad ich funkcjonowania,.2. Mile widziana roczna praktyka w zadaniach o których mowa w ogłoszeniu.3.Umiejętność obsługi MS OFFICE.4. Prawo jazdy kat. B.Wymagane kompetencje miękkie: Odpowiedzialność, systematyczność, analityczne myślenie, umiejętność współpracy w zespole.

Miejsce pracy:

Dąbrowa Górnicza


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 870 PLN


Opis wynagrodzenia:

Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów:miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego 4870 brutto/ msc,dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą),dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą),nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą).

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Politechnika Wrocławska

Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za utrzymanie w sprawności infrastruktury Wydziału, znajdujących się w salach wykładowych oraz laboratoriach dydaktycznych. Zakres obowiązków: Współpraca przy opracowywaniu wniosków inwestycyjnych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Prace administracyjne i sekretarskie Zarządzanie korespondencją przychodzącą Prowadzenie rejestrów Kierowanie bazą danych Zamawianie materiałów biurowych i innych produktów Wykształcenie wyższe administracyjne lub pokrewne Doświadczenie na podobnym stanowisku Umiejętność obsługi...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Net PC sp. z o.o.

Tym będziesz się zajmować: przygotowywaniem i aktualizacją ofert handlowych dla klientów biznesowych i instytucjonalnych, pozyskiwaniem od zespołów technicznych informacji w zakresie szacowania kosztów, harmonogramów i zakresów prac, wsparciem procesów handlowych np. przygotowywanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Holcim Polska S.A

Zadania, które na Ciebie czekają: Przygotowywanie zamknięcia miesiąca na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji (surowce, media, paliwa, produkcja etc.) Prowadzenie i koordynowanie działań w zakresie administracji: kompletowanie i archiwizowanie dokumentów (umowy, faktury, protokoły)...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Cleaner Sp. z o.o.

Twoje zadania: Nadzór nad przebiegiem usług FM na powierzonych obiektach, Współpraca z zespołami technicznymi i serwisowymi, Budowanie trwałych relacji z klientami, Przeprowadzanie audytów jakości usług, Prowadzenie niezbędnej dokumentacji i kontakt z innymi działami. Nasze oczekiwania:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Cleaner Sp. z o.o.

Twoje zadania: Nadzór nad przebiegiem usług FM na powierzonych obiektach, Współpraca z zespołami technicznymi i serwisowymi, Budowanie trwałych relacji z klientami, Przeprowadzanie audytów jakości usług, Prowadzenie niezbędnej dokumentacji i kontakt z innymi działami. Nasze oczekiwania:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: dekretacja i księgowanie w systemie finansowo-księgowym dokumentów źródłowych; weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym; rozliczanie należności i zobowiązań – potwierdzenia sald rozrachunków; współpraca z zespołem...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover Stomatologia

Dołącz do nas jeśli: znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację, masz minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, posiadasz umiejętności sprzedażowe , dobrze znasz pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) w celu prowadzenia dokumentacji oraz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Sheraton Grand Warsaw

OPIS Sheraton Grand Warsaw poszukuje kandydatów na stanowisko Kierownik zmiany ds. Satysfakcji Gości Guest Experience Supervisor , tj. osoby, która podczas nocnej zmiany będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości obsługi gości hotelowych, bezpośrednie koordynowanie pracy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Nordtech Consulting Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków Nawiązywanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z pracownikami i klientami. Zarządzanie elektronicznym obiegiem dokumentów i archiwum dokumentów. obsługa logistyczna personelu. Tworzenie i nadzorowanie budżetu projektów zagranicznych. Utrzymywanie relacji z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Timac Agro Polska Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków Codzienne wizyty oraz utrzymywanie kontaktu z aktualnymi oraz potencjalnymi klientami; Monitorowanie, nadzór oraz doradztwo u producentów upraw szklarniowych; Prowadzenie rozmów handlowych oraz dostarczanie informacji o oferowanych produktach; Śledzenie zmian i nowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Politechnika Wrocławska

Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za utrzymanie w sprawności infrastruktury Wydziału, znajdujących się w salach wykładowych oraz laboratoriach dydaktycznych. Zakres obowiązków: Współpraca przy opracowywaniu wniosków inwestycyjnych...