Praca: Independent Accountant


Medicover Integrated Clinical Services (MICS) is a specialised business unit with the objective to help bring innovative therapies and diagnostics to the market. MICS is focusing on clinical applications and clients from pharmaceuticals, diagnostics biopharma, biotech, contract research organisations (CROs), biobanks, and other players. We have been providing bespoke services to our clients and their patients for over 20 years, making strategic use of Medicover assets, including laboratories with state-of-the-art diagnostic equipment, medical clinics and hospitals, as well as the vast expertise and enthusiasm of a workforce that has grown to more than 28,500 professionals.

 

MICS’ services include and are organised along discrete lines of activity, including: Central Lab Services, Biospecimen Management, Patient Recruitment, Management and Data, and Precision Medicine. Tightly integrated in all Medicover geographies and beyond, MICS employs a dedicated team of highly specialized experts including clinical and diagnostics experts, contract research professionals, account managers, project managers, logistics, regulatory and commercial experts.

The major markets are Germany, Ukraine, Romania and Poland.

Independent Accountant
Miejsce pracy: Gdańsk, Palio Office​, ul. Marynarki Polskiej 197​
Responsibilities:
  • Bookkeeping (general ledger, subledgers) in accordance with the statutory tax law, and IFRS with available systems delivered by the Company,
  • Reporting in accordance to the Medicover group Policies,
  • Taxes related activities: VAT, CIT, WTH, (recognition, tax return preparation and corrections, JPK preparation, CIT calculation),​
  • Statutory reporting: NBP,GUS,
  • Subledgers accounting: accounts receivables, accounts payables,
  • Checking and posting accruals,
  • Participation in audits (tax, internal, external),
  • Transfer prices: data preparation,
  • Preparation and update of the desktop procedures,
  • Intercompany and ledgers reconciliation,
  • Assistance in budget and forecast preparation,
  • Month and year-end closing and reporting,
  • Awareness of standards and guidelines applicable to MICS business lines,
  • Performing other related duties and tasks as necessary or as assigned.
Requirements:​
  • 5 years of relevant experience,
  • Knowledge and practical experience of the Accounting Act, IFRS and tax regulations,
  • Knowledge of the English language at communicative level (min. B2),
  • Motivation and commitment to the assigned tasks, readiness for long-term cooperation,
  • Ability to work and support the Team,
  • Knowledge of Microsoft Office applications such as Word, Excel,
  • Experience in international company,
  • Experience with AX or Dynamics 365 nice to have.
We offer:
  • Stable employment based on an employment contract,
  • Full-time job (Monday – Friday – 8h),
  • Possibility to work from home (7 days in a month)​,
  • Social benefits package (medical care, sports card subsidy, Benefit program),
  • Support during onboarding,
  • Gaining experience in an international company and D365 ERP implementation.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Staff Partners

Zakres obowiązków: Dekretacja operacji z wyciągów bankowych w walucie polskiej i obcej oraz raportów kasowych, Księgowanie dokumentów zakupu towarów i usług w tym od dostawców zagranicznych (WNT, import), Księgowanie dokumentów sprzedaży zagranicznej (WDT, eksport) oraz krajowej,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: POLANGLO SP. Z O.O.

Opis Uczestnictwo w przygotowywaniu sprawozdania finansowego Przygotowywanie raportów dla GUS, NBP, Urzędu Skarbowego i innych instytucji Przygotowywanie deklaracji VAT – JPK Przygotowywanie deklaracji CIT Kontrola płatności i księgowań Współpraca z Zespołem Księgowym i Dyrektorem...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: AZONIK sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, rozliczanie magazynu, ewidencja i kontrola rozrachunków z kontrahentami, udział w kalkulacji podatków CIT i VAT, sporządzanie raportów. Nasze...

Dodane: 2024-09-20
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.

Twój zakres obowiązków weryfikacja, klasyfikacja i księgowanie dokumentów kontrola zobowiązań, należności bieżąca analiza sald kont bilansowych potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, pracownikami sporządzanie deklaracji podatkowych, wykonywanie obowiązków statystycznych...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Unihouse S.A.

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: Kontrola jakości i terminowość robót na powierzonym odcinku Koordynacja i nadzór nad podległymi pracownikami i podwykonawcami wraz z cyklicznym rozliczaniem terminowości i jakości przydzielonych do wykonania prac Planowanie oraz weryfikacja...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Unihouse S.A.

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: Kontrola jakości i terminowość robót na powierzonym odcinku Koordynacja i nadzór nad podległymi pracownikami i podwykonawcami wraz z cyklicznym rozliczaniem terminowości i jakości przydzielonych do wykonania prac Planowanie oraz weryfikacja...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Unihouse S.A.

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: Kontrola jakości i terminowość robót na powierzonym odcinku Koordynacja i nadzór nad podległymi pracownikami i podwykonawcami wraz z cyklicznym rozliczaniem terminowości i jakości przydzielonych do wykonania prac Planowanie oraz weryfikacja...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Mercure Poznań Centrum

Twoja misja to sprzedaż usług hotelowych, przygotowywanie ofert handlowych, formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe i negocjacje kontraktów. W swojej pracy połączysz swoje zaangażowanie oraz doświadczenie, aby pozyskiwać klientów i budować z nimi długotrwałe relacje. Co...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Staff Partners

Zakres obowiązków: Dekretacja operacji z wyciągów bankowych w walucie polskiej i obcej oraz raportów kasowych, Księgowanie dokumentów zakupu towarów i usług w tym od dostawców zagranicznych (WNT, import), Księgowanie dokumentów sprzedaży zagranicznej (WDT, eksport) oraz krajowej,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Praca.pl

Co będzie należało do Twoich zadań: Udział w procesach zamknięcia miesiąca, analiza danych, konsolidacja wyników. Wsparcie w przygotowaniu miesięcznych prognoz przychodów i kosztów oraz w procesie budżetowania rocznego. Analiza danych dotyczących zatrudnienia. Opracowywanie strategii...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Kuchnie Świata Sa

Praca z klientem, Zdobywanie nowych w branży HoReCa oraz rozwój obecnych klientów. Spotkania handlowe, przyjmowanie i wprowadzanie do systemu zamówień. Tworzenie ofert, pilnowanie płatności Doświadczenie jako przedstawiciel handlowy w branży HoReCa Prawo jazdy i sprawne prowadzenie auta...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Spółdzielnia Obrotu Towarowego Przemysłu Mleczarskiego

tworzenie i rozbudowa sieci sprzedaży nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami odpowiedzialność za wyniki sprzedaży zarządzanie grupą przedstawicieli handlowych doświadczenia na podobnym stanowisku znajomości branży spożywczej znajomości rynku i odbiorców na terenie woj....