Praca: Import / Export Manager


DR GREEN to polski producent nawozów dolistnych i nawozu donasiennego, zawierających najwyższą na rynku koncentrację składników pokarmowych oraz nowatorskie formuły MicroActive i MacroActive, których skuteczność i innowacyjność zyskała uznanie rolników i agronomów w wielu regionach świata.
 
Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie internetowej www.dr-green.pl

 

Aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko:

 

Import / Export Manager
Twój zakres obowiązków:
  • planowanie i kształtowanie strategii sprzedaży na rynkach zagranicznych oraz budowanie struktur sprzedażowych 
  • inicjowanie nowych kontaktów handlowych oraz dbanie o dobre relacje na każdym poziomie
  • realizacja planów sprzedaży w kooperacji z Działem Handlowym, Działem Logistyki, Działem Produkcji
  • przygotowywanie i negocjowanie umów handlowych oraz warunków sprzedażowych z klientami
  • prowadzenie kompleksowych szkoleń, prezentacji oraz bieżącego doradztwa dla partnerów biznesowych
  • regularny monitoring rynku, pozyskiwanie informacji o potencjalnych klientach
  • poszukiwanie niestandardowych rozwiązań w zakresie rozwoju działań eksportowych
  • udział w targach międzynarodowych i dbanie o promocję marki Dr Green
  • przygotowywanie raportów oraz analiz na potrzeby Zarządu Spółki
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe
  • min. 2 letnie doświadczenie w sprzedaży: branża rolnicza (nasiona, nawozy, chemia, maszyny)
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego lub hiszpańskiego
  • otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów w środowisku międzynarodowym
  • zaangażowanie i determinacja w działaniu oraz zorientowanie na wyniki i priorytety
  • umiejętność zarządzania kapitałem ludzkim: budowanie struktur terenowych, motywowanie, rozwój, coaching oraz szkolenia dla partnerów biznesowych
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej i samodzielność w realizacji zadań
  • bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel),
  • prawo jazdy kat. "B"
  • gotowość do pracy stacjonarnej w Chrzanowie (główna siedziba Spółki)
  • gotowość do wyjazdów służbowych na podległym terenie
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat / umowę B2B- pierwsza umowę podpisujemy 
    na 3 miesiące
  • Wynagrodzenie zasadnicze + prowizja od zrealizowanej sprzedaży
  • Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, tablet
  • Szkolenie wdrażające, które pozwoli poznać asortyment i warunki funkcjonowania firmy
  • Pakiet socjalny m.in. dopłata do prywatnej opieki zdrowotnej Medicover, karnetu Medicover Sport (w tym dla członków rodziny), atrakcyjne warunki ubezpieczenia grupowego Warta
Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych poniższej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w przesłanych przeze mniedokumentach, niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.)”.Informujemy, że Administratorem danych jest DR. GREEN Sp. z o.o. z siedzibą w Chrzanowie przy ul. Fabrycznej 16. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu dotreści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe.Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-07-26
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zarządzanie rynkiem sprzedaży międzynarodowej oraz kluczowymi klientami na poziomie globalnym. Aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów oraz rozwijanie istniejących relacji biznesowych (w tym wyjazdy zagraniczne i udział w targach). Przygotowanie i prowadzenie prezentacji produktowych oraz...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Tobea Sp. z o.o.

Czym będziesz się zajmować? prowadzisz research, inicjujesz kontakty i aktywnie pozyskujesz nowych klientów B2B (zwykle jak klient decyduje się na współpracę z nami - zostaje, stąd też największy nacisk kładziemy na szukanie nowych szans sprzedaży), odpowiadasz za realizację planów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Tobea Sp. z o.o.

Czym będziesz się zajmować? prowadzisz research, inicjujesz kontakty i aktywnie pozyskujesz nowych klientów B2B (zwykle jak klient decyduje się na współpracę z nami - zostaje, stąd też największy nacisk kładziemy na szukanie nowych szans sprzedaży), odpowiadasz za realizację planów...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Muzeum Ziemi Kępińskiej im. T. P. Potworowskiego

Prowadzenie pełnej księgowości jednostek zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; sporzadzanie sprawozdań finansowych, budżetowych i deklaracji podatkowych; nadzór nad gospodarką finansową i rachunkowością muzeum; sporządzanie planów finansowych i kontrola ich realizacji;...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: AGRO-JAR JAROSŁAW DUDEK

- uzupełanianie danych dotyczących integrowanej produkcji - certyfikaty rolnicze - kontakt z rolnikami,Godziny pracy: od 8.00-16.00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), rolnicze, kierunek: rolnictwo Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Patrycja Romacka

* obsługa klienta* prezentacja i ekspozycja towarów* doradztwo w zakresie asortymentu sklepu* przyjmowanie dostaw* dbanie o porządek Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Uprawnienia: książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych lub gotowość do jej wyrobienia Wymagania...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

florysta: obsługa klienta, czyszczenie kwiatów, przycinanie, układanie różnych kompozycji, utrzymanie porządku w lokalu Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Uprawnienia: Kurs florysta/bukieciarz Wymagania inne: w przypadku rotacji -osoby z kwalifikacjami lub doświadczeniem na...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

sprzedaż produktów i usług oferowanych przez bank, pozyskiwanie nowych klientów, praca w godzinach 8.00-16.00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: miinimum 1 rok doświadczenia w pracy przy obsłudze klienta

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku

Zakres obowiązków:- sporządzanie projektów pism procesowych w postępowaniach upadłościowych i restrukturyzacyjnych- sporządzanie sprawozdań rachunkowych i sprawozdań z czynności syndyka- prowadzenie korespondencji z sądami, syndykami, pełnomocnikami i wierzycielami- pisanie wniosków o...