Praca: Główny specjalista


Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 151046

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
  • Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).

Zakres zadań

  • Gromadzi, generuje i udostępnia dane i wiedzę z monitoringu sektora ekonomii społecznej, w tym przedsiębiorczości społecznej oraz spółdzielczości socjalnej.
  • Przygotowuje i obsługuje system rejestracji i sprawozdawczości podmiotów zatrudnienia socjalnego i przedsiębiorstw społecznych (system CAS i RJPS), w tym analizuje roczne sprawozdania zbiorcze przekazywane przez wojewodów z informacji zawartych w rocznych sprawozdaniach przedsiębiorstw społecznych oraz podmiotów zatrudnienia socjalnego, a także opracowuje raporty na ich podstawie.
  • Uczestniczy w cyklicznym sporządzaniu dokumentów informacyjnych i sprawozdawczych, w tym m.in.: informacji o funkcjonowaniu spółdzielni socjalnych, sprawozdania z realizacji Krajowego Programu Rozwoju Ekonomii Społecznej, informacji o funkcjonowaniu centrów i klubów integracji społecznej, sprawozdania z realizacji programu współpracy Ministra z organizacjami pozarządowymi.
  • Opracowuje analizy niezbędne do sporządzenia oceny skutków regulacji (OSR) we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Departamentu w zakresie ekonomii społecznej i przedsiębiorczości społecznej.
  • Opiniuje sprawozdania i informacje dotyczące problematyki ekonomii społecznej, a także dokumenty strategiczne i programowe opracowywane przez komórki organizacyjne Ministerstwa lub inne ministerstwa i urzędy centralne.
  • Uczestniczy we wdrażaniu resortowych Programów wspierania ekonomii społecznej, w tym w realizacji konkursów na dotacje dla podmiotów ekonomii społecznej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w obszarze związanym
z sektorem pozarządowym
  • Znajomość ustawy o ekonomii społecznej
  • Znajomość ustawy o spółdzielniach socjalnych
  • Znajomość ustawy o zatrudnieniu socjalnym
  • Znajomość innych aktów prawnych oraz dokumentów strategicznych dotyczących funkcjonowania sektora pozarządowego i ekonomii społecznej
  • ­Znajomość Krajowego Programu Rozwoju Ekonomii Społecznej
  • Umiejętność analizy i syntezy informacji
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • ­Umiejętność współpracy
  • Komunikatywność
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

- informowanie o zasadach udzielania pożyczek,- rejestracja wniosku i sprawdzanie jego kompletności, prawidłowości wypełnienia pod względem formalnym,- rozpatrywanie wniosków o pożyczkę,- przeprowadzenie ocen zdolności pożyczkowej MŚP ubiegajacych się o pożyczkę,- przeprowadzenie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne, dobra znajomość języka angielskiego, min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość obsługi MS Office, mile widziana znajomość systemu ERP Dynamics 365Business Central, umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:- opracowywanie comiesięcznego wykazu realizowanych inwestycji,- sprawozdawczość i rozliczenia realizowanych inwestycji,- weryfikację dokumentacji finansowej zadań inwestycyjnych,- opracowywanie oraz uaktualnianie programów wieloletnich...

Dodane: 2025-04-24
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Okręgowy Urząd Probierczy w Warszawie

Warunki pracy Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w oświetleniu naturalnym i sztucznym. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Zagrożenie korupcją. Obsługa klientów zewnętrznych. Praca wymagająca dyspozycyjności. Praca w budynku urzędu. Budynek nie jest dostosowany do...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: PKO Bank Polski

na czas określony

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKO Bank Polski

na czas określony

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKO Bank Polski

umowa na zastępstwo Biuro Gospodarowania Majątkiem i Środkami Transportu

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKO Bank Polski

na czas określony

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Obsługa posprzedażowa klientów korporacyjnych Kontakt z klientami zdalnie oraz bezpośrednio Prowadzenie spraw związanych z rachunkami, produktami i transakcjami Pozyskiwanie dokumentów i informacji od klientów Realizacja zgłoszeń reklamacyjnych Sporządzanie dokumentów na potrzeby klienta...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKO Bank Polski

na czas określony

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKO Bank Polski

na czas określony centrala

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wsparcie sieci sprzedaży, optymalizacja procesów sprzedażowych i obsługowych oraz podnoszenie efektywności funkcjonowania oddziałów Udział w realizacji strategicznych inicjatyw Opracowywanie i koordynowanie procesów edukacji klientów w zakresie cyberzagrożeń Uczestnictwo w opracowywaniu...