Praca: Główny specjalista


Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 147675

Warunki pracy

Budynek przy ul. Stefana Batorego 5:


Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.


Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się.


Na parterze i piętrach: I, II, III i IV  (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Warunki dotyczące charakteru pracy:



  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Zakres zadań

  • Opracowuje nowe oraz modyfikuje funkcjonujące w Ministerstwie rozwiązania z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oraz monitoruje sposób ich funkcjonowania w celu zapewnienia optymalnej polityki zarządzania zasobami ludzkimi w Ministerstwie, w tym uczestniczy w opracowywaniu i realizacji programu zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Koordynuje proces przeprowadzenia naborów (zewnętrznych i wewnętrznych) w wybranych komórkach organizacyjnych w celu zapewnienia efektywnej obsady wolnych stanowisk w Ministerstwie; dokonuje weryfikacji wymagań formalnych i kompetencji. Przeprowadza badanie kompetencji kierowniczych kandydatów na wyższe stanowiska w służbie cywilnej oraz przygotowuje dokumentację w celu powołania osób o wymaganych profilach kompetencyjnych.
  • Koordynuje proces przeprowadzania ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej oraz pierwszej oceny w służbie cywilnej w wybranych komórkach organizacyjnych; sprawdza pod względem formalnym wypełnione arkusze ocen, monitoruje terminowość sporządzania ocen, opracowuje zestawienia dotyczące ocen, prowadzi korespondencję wewnętrzną z zakresu ocen w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu sporządzania ocen członków służby cywilnej. Dokonuje analizy oraz przygotowuje rekomendacje dla Dyrektora Generalnego w zakresie sprzeciwów od ocen pracowniczych.
  • Jest osobą wiodącą w procesie przygotowania opisów stanowisk pracy w wybranych komórkach organizacyjnych, dokonuje ich weryfikacji w celu zapewnienia zgodności z obowiązującą metodologią i przepisami. Doradza w zakresie sporządzania opisów stanowisk pracy. Koordynuje proces wartościowania stanowisk pracy w Ministerstwie.
  • Koordynuje proces adaptacji nowo zatrudnionych pracowników w celu szybkiego i efektywnego wprowadzenia do pracy nowych pracowników oraz koordynuje proces pierwszego zatrudnienia absolwentów Krajowej Szkoły Administracji Publicznej im. Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Lecha Kaczyńskiego.
  • Zapewnia obsługę administracyjną Komisji do spraw przeciwdziałania mobbingowi lub dyskryminacji w Ministerstwie.
  • Monitoruje zmiany prawa dotyczące funkcjonowania służby cywilnej w celu zapewnienia zgodności procesów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi (w szczególności w obszarze dotyczącym ocen pracowników, opisów stanowiska pracy, modeli kompetencyjnych, rekrutacji) z obowiązującymi stanem prawnym i wytycznymi Szefa Służby Cywilnej (w tym również dobrymi praktykami). Analizuje trendy zagraniczne w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w celu implementowania nowych rozwiązań.
  • Przygotowuje analizy i informacje zbiorcze, dotyczące realizowanych zadań, w tym odpowiedzi na interpelacje, zapytania, wnioski o dostęp do informacji publicznej a także dla Szefa Służby Cywilnej. Przygotowuje informacje o sposobie funkcjonowania służby cywilnej w Polsce w celu ich przekazania różnym podmiotom.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe w zakresie psychologii lub socjologii lub zarządzania lub administracji.
  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w rekrutacji w administracji publicznej.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej i aktów wykonawczych; znajomość zagadnień dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi; znajomość technik selekcji kandydatów; wiedza z zakresu naboru w służbie cywilnej. Wiedza dotycząca zasad przeprowadzania oceny zintegrowanej (AC i DC) oraz wiedza z zakresu sporządzania opisów i wartościowania stanowisk pracy w służbie cywilnej. Znajomość przepisów o ochronie danych osobowych i zakresu dostępu do informacji publicznej oraz wiedza ogólna z zakresu prawa pracy. Znajomość funkcjonowania Ministerstwa i resortu.
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
  • Orientacja na klienta, umiejętność myślenia analitycznego, kreatywność.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Ukończone studia podyplomowe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Ukończone szkolenie trenerskie/prowadzenie sesji AC/ DC/ certyfikat asesora.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zarządzanie wnioskami o wszczęcie postępowań wyjaśniających dotyczących naruszeń obowiązków pracowniczych. Nadzór nad prawidłowym przebiegiem postępowań wyjaśniających prowadzonych przez jednostki podległe. Tworzenie dokumentacji, w tym protokołów i sprawozdań. Sporządzanie...

Dodane: 2025-02-21
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: STRABAG / Dyrekcja Autostrad i Dużych Projektów

Zadania: ewidencja godzin pracy pracowników fizycznych w programie consite sporządzanie wniosków o zatrudnienie i zmianę warunków zatrudnienia sporządzanie umów o pracę dla pracowników budowlanych, umów zlecenia oraz umów o praktykę studencką zgodnie z obowiązującymi wzorami w...

Dodane: 2025-02-21
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

obsługa kadrowa pracowników, w tym obcokrajowców; obsługa umów cywilnoprawnych; archiwizacja dokumentów i prowadzenie akt osobowych; wsparcie komórek organizacyjnych w realizacji planu szkoleniowego, ewidencja szkoleń i monitoring wykorzystania budżetu. minimum 2-letnie doświadczenie na...

Dodane: 2025-02-20
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Staż w firmie: CENTRUM USŁUG MIEJSKICH W KIELCACHProgram stażu do zapoznania w pokoju 37 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Obsługa komputera (MS Office), dokładność, samodzielność, obowiązkowość.


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym w Call Center, nadzór nad realizacją planów sprzedażowych, monitorowanie efektywności pracy zespołu, prowadzenie szkoleń...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and substantively controlling invoices...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Sprzedaż i promocja środków smarnych; Nadzór i wsparcie techniczne dla klientów; Rozwijanie nowych aplikacji i kanałów dystrybucyjnych; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Analiza rynku i działań konkurencji; Zarządzanie bazą CRM. Wykształcenie wyższe techniczne/inżynieryjne (np....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Przygotowywanie i wysyłanie zamówień do klientów. Wyceny farb proszkowych oraz zarządzanie KPI. Obsługę podstawowych programów komputerowych. Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy i magazynie. Biegła znajomość obsługi komputera oraz MS Office. Umiejętność obsługi urządzeń...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: Praca.pl

Zadania: Zarządzanie kontaktami z klientami. Utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami. Dostarczanie rozwiązań zgodnych z potrzebami klientów na czas. Rozszerzanie współpracy z obecnymi i nowymi klientami. Realizowanie i przekraczanie miesięcznych oraz dziennych celów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Fregata S.A.

Wymagania: doświadczenie na podobnym stanowisku, praktyczna znajomość aktualnych przepisów z zakresu prawa pracy, dyspozycyjność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: DATACOL POLSKA SP Z O O

Praca na terenie województwa podlaskiego Prowadzenie prezentacji produktów, prowadzenie negocjacji handlowych Kontrola płatności Udział w szkoleniach Przygotowywanie raportów oraz sprawozdań miesięcznych Prawo jazdy kat. B Mile widziane: Doświadczenie na podobnym stanowisku Znajomość...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Do Działu Pielęgniarskiego LUX MED Centrum Opieki i Rehabilitacji poszukujemy osoby na stanowisko Pielęgniarka/Pielęgniarz Koordynująca/y. Nasze Centrum znajduje się w podwarszawskim Szymanowie. Obecnie w zespole pracują kierownik oraz jeden koordynator, jednak w celu podniesienia jakości i...