Praca: Główny specjalista


Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 144740

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. 


Praca na stanowisku łączy się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz. Na stanowisku występuje zagrożenie korupcją.


Praca wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”. 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Przygotowuje i prowadzi bazy danych, na podstawie których pomiędzy resorty są rozdysponowywane środki finansowe przewidziane w budżecie prezydencji
  • Przygotowuje i prowadzi bazy danych dotyczące budżetu prezydencji
  • Uczestniczy w opracowaniu planów, projektów analiz, ocen, wniosków, sprawozdań i innych dokumentów dotyczących Przewodnictwa RP w Radzie Unii Europejskiej - w zakresie finansowym
  • Przygotowuje oraz realizuje zadania z zakresu spraw finansowych, w ramach KPRM, określone w Programie Przygotowań Przewodnictwa, dla których Kancelaria zostanie wskazana jako właściwa
  • Opracowuje analizy i dokumenty na potrzeby Zespołu roboczego do spraw przygotowania i sprawowania przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej w I połowie 2025 r. ds. budżetowo-finansowych, powołanego przez Przewodniczącego Komitetu do Spraw Europejskich, oraz zapewnia obsługę techniczno-organizacyjną oraz biurową ww. Zespołu
  • Uczestniczy w opracowaniu projektu aktualizacji Programu przygotowań Przewodnictwa, a także projektu sprawozdania z jego wykonania, w obszarze finansowym

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 2 lat w zakresie sporządzania analiz ekonomicznych lub prowadzenia baz danych

  • Umiejętność obsługi programu MS Excel na poziomie zaawansowanym
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: zasad gospodarowania środkami finansowymi w ramach budżetu państwa; ustawy o finansach publicznych; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, współpraca, komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
  • Umiejętność: obsługi systemu TREZOR, programowania w VBA (Ms Excel)
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2024-11-11
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Główne obowiązki: organizacja wydarzeń kooperacyjnych (spotkania b2b, giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze) i informacyjno-promocyjnych (seminaria, konferencje, szkolenia, fora biznesowe, wizyty studyjne) w kraju i za granicą, organizacja stoisk na zagranicznych imprezach...

Dodane: 2024-11-07
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne przygotowywanie opinii, stanowisk oraz interpretacji przepisów prawa, a także udzielanie wyjaśnień i konsultacji w zakresie opłat za usługi wodne, udział przy opracowywaniu wytycznych, instrukcji, wzorów dokumentów służących...

Dodane: 2024-11-06
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie

Warunki pracy praca biurowa, praca w siedzibie wydziału, praca na 20 piętrze, zagrożenie korupcją, praca związana z obsługą klienta, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami, brak oznaczeń dla...

Dodane: 2024-11-06
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie

Warunki pracy - praca administracyjno-biurowa, siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji, - praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca koncentracji i dokładności, - obsługa klienta zewnętrznego oraz obsługa za pomocą Systemu teleinformatycznego- multikanałowa obsługa...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Wendre Poland Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków realizacja procesów zatrudniania i zwalniania pracowników z uwzględnieniem bieżących przepisów prawa oraz regulacji wewnętrznych Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej i obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw kadrowo-płacowych; sporządzanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: AIBY LLC sp z o o

Good marketing plays a significant role in our success. To bring the advertising and promotional materials of our products to a whole new level, we are looking for a talented Graphic Designer to join the marketing team. What you will do: Create static promo materials to promote mobile apps in...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: MOJ S.A.

sprzedaż na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie relacji reprezentowanie firmy na rynku zagranicznym realizacja celów sprzedażowych współuczestnictwo w realizowaniu strategii rozwoju firmy doświadczenie w pozyskiwaniu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: MOJ S.A.

Kontrola międzyoperacyjna i końcowa wyrobów (odkuwki matrycowe), Kontrola jakości dostaw (materiały hutnicze), Nadzór jakościowy nad przebiegiem procesu produkcyjnego, Odbiór wyrobu gotowego, Wystawianie dokumentów odbiorowych, Sporządzanie dokumentacji jakościowej (ISO9001)....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Hutchinson Poland Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Przeprowadzanie testów laboratoryjnych produkowanych wyrobów (laboratorium fizyczne) Dobór odpowiedniego sprzętu pomiarowego Wykonywanie pomiarów komponentów oraz części gotowych wg specyfikacji rysunkowej Kwalifikacje: Umiejętność obsługi sprzętu kontrolno -...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Praca.pl

Obowiązki: Realizacja testów laboratoryjnych produktów (w laboratorium fizycznym) Dobieranie i obsługa odpowiednich urządzeń pomiarowych Przeprowadzanie pomiarów składowych oraz wyrobów gotowych zgodnie z rysunkiem technicznym Wymagania: Biegłość w obsłudze sprzętu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Janmedia Interactive Sp. z o. o.

Grafik i ilustrator literatury przez nas zatrudniony będzie miał lub miała następujące kompetencje: Szeroko rozumiane kompetencje artystyczne, za pośrednictwem mediów stosownych przede wszystkim do ilustrowania książek. Preferowana jest umiejętność rysowania ołówkiem, cienkopisem,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Celon Pharma S.A.

Opis stanowiska Promowanie produktów firmy wśród lekarzy i farmaceutów (praca z lekami RX) Realizowanie zadań i założonych celów sprzedażowych Planowanie pracy, przygotowywanie analiz i research​ rynku farmaceutycznego na danym terenie Utrzymywanie trwałych relacji biznesowych Aktywny...