Praca: Główny specjalista


Ministerstwo Sportu i Turystyki w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 142561

Warunki pracy


  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
  • zagrożenie korupcją
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza 
    administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa)
     lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach

Budynek ul. Senatorska 14



  • budynek Pałac Blanka. Budynek jednopiętrowy, bez podjazdu dla wózków inwalidzkich. Na wyposażeniu budynku znajduje się transporter gąsiennicowy typu T09 „ROBY” przeznaczony do transportu po schodach osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim;
  • ograniczona możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich pomiędzy piętrami, konieczna asysta innego pracownika/opiekuna;
  • udogodnienia dla osób niewidomych: przy wejściu głównym terminal z informacją o obiekcie który zawiera: wypukły plan obiektu (tyflograficzny), system nagłaśniający odczytujący komunikaty, podpisy poszczególnych elementów panelu – brajlowskie, budynek znajduje się w bazie obiektów z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych,  poprzez aplikację YourWay;
  • przy wejściu głównym po lewej stronie na pierwszym stopniu, znajduje się słupek z przyciskiem wzywającym dla osób z niepełnosprawnością ruchową;
  • przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Sportu i Turystyki na dystansie od 100 do 1000 m (4-15 min);
  • udogodnienia dla rowerzystów – parking, prysznic.

Budynek ul. Senatorska 12



  • budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich. Na wyposażeniu budynku znajduje się transporter gąsiennicowy typu T09 „ROBY” przeznaczony do transportu po schodach osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim; 
  • pomieszczenia służbowe usytuowane na 1 i 2 piętrze budynku – możliwość wjazdu windą;
  • na piętrach udogodnienia dla osób niewidomych: przy wejściu terminal z informacją o obiekcie który zawiera: wypukły plan obiektu (tyflograficzny), system nagłaśniający odczytujący komunikaty, podpisy poszczególnych elementów panelu – brajlowskie, budynek znajduje się, w bazie obiektów z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych,  poprzez aplikację YourWay;
  • przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Sportu i Turystyki na dystansie od 100 do 1000 m (4-15 min).

Budynek ul. Marszałkowska 142



  • budynek Centrum Królewska. Budynek 14-kondygnacyjny;
  • pomieszczenia służbowe usytuowane na 2 piętrze budynku – wjazd/zjazd windy;
  • nie występują szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy;
  • swobodny dostęp do obiektu oraz na piętro 2 dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim; 
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niedosłyszącym oraz głuchoniemym;
  • praca w pokoju wieloosobowym;
  • praca przy komputerze oraz przy użyciu urządzeń biurowych, np.: kserokopiarka, skaner, niszczarka;
  • przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Sportu i Turystyki na dystansie od 100 do 1000 m (4-15 min);
  • udogodnienia dla rowerzystów – parking i szatnie. 

Zakres zadań

  • Dokonuje oceny formalnej, merytorycznej i finansowej wniosków składanych w naborach i konkursach na zadania realizowane ze środków budżetu państwa i państwowych funduszy celowych.
  • Weryfikuje pod względem formalnym, merytorycznym i finansowym dokumentację niezbędną do sporządzenia i zawarcia umów dotacyjnych oraz przeprowadza bieżące czynności sprawdzające i wizytacje kontrolne dofinansowanych zadań publicznych.
  • Przygotowuje i rozlicza umowy dotacyjne oraz przeprowadza postępowania administracyjne w odniesieniu do nadzorowanych podmiotów.
  • Bierze udział w przygotowywaniu projektów aktów normatywnych oraz ich założeń obowiązujących w zakresie sportu powszechnego oraz opiniuje i opracowuje uwagi do projektów aktów prawnych.
  • Przygotowuje projekty decyzji, postanowień i innych pism procesowych.
  • Uczestniczy w przygotowywaniu procedur zlecania, realizacji i nadzoru wykonania zadań publicznych zlecanych w zakresie sportu powszechnego.
  • Przygotowuje projekty odpowiedzi na interpelacje, interwencje, zapytania poselskie lub senatorskie oraz skargi, wnioski, zapytania, petycje dotyczące spraw z zakresu sportu powszechnego oraz bierze udział w posiedzeniach komisji, zespołów (sejmowych, senackich resortowych, wewnętrznych) obejmujących zagadnienia sportu dla wszystkich.
  • Uczestniczy w przygotowywaniu wzorów umów, aneksów, porozumień i innych dokumentów wykorzystywanych do zadań realizowanych przez Departament.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych w prowadzeniu dokumentacji finansowej lub w rozliczaniu dotacji publicznych.
  • Znajomość regulacji prawnych z obszaru kultury fizycznej (ustawy o sporcie, rozporządzenia Ministra Sportu i Turystyki w sprawie przekazywania środków z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej).
  • Znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie; ustawy o finansach publicznych w zakresie przyznawana i rozliczania dotacji publicznych; znajomość ustawy prawo o stowarzyszeniach; znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego w zakresie prowadzenia postępowań administracyjnych; znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
  • Kompetencje miękkie: myślenie analityczne; współpraca; komunikacja; rzetelność; organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów.
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Świadczenie usług w zakresie procesów finansowo-księgowych na rzecz klientów, zgodnie z określonymi zasadami procesu księgowego; Zamykanie ksiąg rachunkowych i wykonywanie czynności zamknięcia; Wspieranie sprawozdawczości finansowej; Utrzymywanie głównych danych księgowych;...

Dodane: 2024-09-22
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu

Warunki pracy - Budynek nieprzystosowany do osób z niepełnosprawnością fizyczną (brak wind i podjazdów), - Budynek nieprzystosowany do osób z niepełnosprawnością fizyczną (brak wind i podjazdów), - zagrożenie korupcją, - istnieje ryzyko zagrożenia życia i zdrowia w trakcie...

Dodane: 2024-09-22
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób...

Dodane: 2024-09-22
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Warunki pracy - praca w systemie ośmiogodzinnym jednozmianowym, - wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, - stanowisko pracy wyposażone w komputer oraz monitor ekranowy, - praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, - stanowisko pracy usytuowane jest na I...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: IFM ECOLINK

Twój zakres obowiązków Zarządzanie podległym zespołem w celu utrzymania ciągłości łańcucha dostaw Zapewnienie sprawności operacyjnej magazynu i logistyki Optymalizacja procesów magazynowych, transportowych i logistycznych Identyfikacja problemów i znajdowanie skutecznych rozwiązań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Your responsibilities: Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers. Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc. Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods. Support customers with travel...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących (audio i video) nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Ziko Apteka Sp. z o.o.

Do naszego zespołu poszukujemy farmaceutów z pasją i zamiłowaniem, dla których misją jest niesienie pomocy i wsparcie Pacjentów. Wymagania: Wykształcenie wyższe farmaceutyczne Uprawnienia do pracy na stanowisku kierownika Otwartość na Pacjenta i troska o jego zdrowie Umiejętność...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Ziko Optyk z o.o..

Opis stanowiska: Dbanie o poprawne funkcjonowanie salonu, zgodne ze standardami firmy Zapewnienie właściwej obsługi Klienta Zarządzanie personelem salonu oraz planowanie grafików Zarządzanie i optymalizowanie stanów magazynowych Odpowiedzialność za wyniki salonu Wymagania: Min. 3- letnie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa telefoniczna techników i instalatorów sprzętu fotowoltaicznego. Diagnostyka i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez dzwoniących. Nadzór nad prawidłowym rozwiązywaniem awarii technicznych. Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisowymi....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: EWT Automotive Polska Sp. z o.o.

Do Głównych Obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Realizacja bieżących zamówień firmy Dbanie o terminowość dostaw Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z dostawcami oraz umiejętność negocjacji cen Dobra organizacja pracy Prowadzenie bezpośredniej sprzedaży części...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: MOJ S.A.

Zarządzanie pracą Działu i podległych pracowników; Zapewnienie wymaganego poziomu jakości wytwarzanych produktów; Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów jakościowych w ramach procesu ciągłego doskonalenia; Tworzenie/optymalizacja procesów/procedur kontroli jakości oraz dbanie o ich...