Praca: Główny specjalista


Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 156934

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
  • Zagrożenie korupcją.
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
  • Recepcja główna, punkt podawczy korespondencji, punkt obsługi interesantów, sale do spotkań z interesantami znajdują się w głównej siedzibie MRPiPS przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 w Warszawie. Kancelaria Główna MRPiPS znajduje się w budynku przy ul. Brackiej 4 w Warszawie. Miejsca parkingowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w okolicy każdej nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Prawo wstępu z psem asystującym możliwe jest na teren każdej z nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Woda z miską do dyspozycji na recepcji budynków przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 oraz ul. Żurawiej 4a. Obiekt przy ul. Żurawiej 4A składa się z dwóch budynków: D i E i jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wejście do budynku D jest na poziomie chodnika, na parterze, pierwszy i piątym piętrze znajdują się łazienki dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Na parterze znajduje się również ogólnodostępna "komfortka", czyli specjalnie przystosowane pomieszczenie pielęgnacyjne dla osób z niepełnosprawnościami. Budynek D jest wyposażony w dwie windy. W budynku E, z uwagi na jego konstrukcję, utrudnione jest poruszanie się osób z niepełnosprawnościami. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy budynkami D i E, wynikająca z różnicy poziomów, należy pokonać kilkustopniowe biegi schodowe. Nad wejściami do budynku oraz w pobliżu wind znajdują się znaczniki informacyjno- nawigacyjne TOTUPOINT ®.

Zakres zadań

  • Przeprowadza kontrole planowe i doraźne reform/inwestycji realizowanych w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) dla których Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej pełni rolę Instytucji odpowiedzialnej za realizację inwestycji (IOI), dokonuje oceny wyników kontroli oraz sporządza wymagane przepisami dokumenty dotyczące kontroli, w tym zalecenia pokontrolne.
  • Odbiera wyniki kontroli w ramach inwestycji A.4.3.1 Programy wsparcia inwestycyjnego umożliwiające w szczególności rozwój działalności, zwiększenie udziału w realizacji usług społecznych oraz poprawę jakości reintegracji w podmiotach ekonomii społecznej Wskaźnik A64G liczba podmiotów ekonomii społecznej (w tym przedsiębiorstw społecznych) objętych wsparciem, przeprowadzonych przez wykonawcę wraz z kompletem dokumentacji oraz je analizuje i wprowadza do systemu e-kontrole.
  • Przygotowuje wkład do harmonogramu kontroli w zakresie inwestycji A.4.3.1.
  • Opracowuje/aktualizuje procedury dotyczące kontroli w zakresie KPO oraz procedury związane z systemem Arachne.
  • Przeprowadza analizę ryzyka wystąpienia poważnych nieprawidłowości w zakresie właściwości Biura w ramach KPO oraz w uzasadnionych przypadkach przekazuje je właściwej instytucji.
  • Przeprowadza analizę ryzyka wykorzystując narzędzie informatyczne Arachne, opracowane przez Komisję Europejską zgodnie z Procedurą stosowania Arachne w Ministerstwie, jako Instytucji odpowiedzialnej za realizację inwestycji / Instytucji odpowiedzialnej za realizację reformy w ramach KPO.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym 1 rok w zakresie kontroli
  • Znajomość Wytycznych w zakresie kontroli w ramach planu rozwojowego współfinansowanego ze środków Instrumentu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy o rachunkowości
  • Umiejętność analizy i syntezy informacji
  • Komunikatywność
  • ­Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • ­Umiejętność współpracy
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Asian Automotive Distribution Center

Zakres obowiązków: Analiza rentowności kanałów sprzedaży, towarów, grup asortymentowych, projektów itp. Aktywne wyszukiwanie i proponowanie działań optymalizujących poziom marży i kosztów Wdrażanie i monitorowanie efektów uzgodnionych optymalizacji Analiza odchyleń i kontrola...

Dodane: 2025-10-17
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Telemond Sp. z o.o.

Czym się będziesz zajmować: Wsparciem w nadzorze i kontroli kosztów bieżącej produkcji Udziałem w przygotowywaniu raportów rentowności produktów Współtworzeniem analiz wyników pod kątem możliwych oszczędności oraz raportowaniem wyników Wsparciem w kalkulacjach produktów Udziałem...

Dodane: 2025-10-14
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Knauf Interfer Aluminium sp. z o.o.

Kluczowe zadania: Prowadzenie sprawozdawczości i statystyk do użytku wewnętrznego i zewnętrznego. Wsparcie w przygotowywaniu rocznego budżetu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń. Alokacja planowanych kosztów rocznych na poszczególne miejsca kosztów w...

Dodane: 2025-10-09
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Teleyard Sp. z o.o.

Czym się będziesz zajmować: Nadzorowaniem oraz kontrolą kosztów bieżącej produkcji Raportowaniem wyników rentowności produktów Przygotowywaniem analiz wyników pod kątem możliwych oszczędności oraz raportowanie wyników analiz Kalkulacją produktów Współudziałem w przygotowywaniu...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych narzędziach. Kompleksowe przetwarzanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden. Ermitteln und lösen Sie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach, weryfikacja towaru w punkcie kasowym, weryfikacja zgodności ilości...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach. Nasze wymagania komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Jww Invest S. A.

Zakres obowiązków: kontrola i nadzór nad prawidłową realizacją prac w obszarze jakości i spawalnictwa, współpraca z przedstawicielami generalnego wykonawcy, nadzór nad dokumentacją jakościową – m.in. raportami NDT, dziennikami spawania, kartami materiałowymi, świadectwami odbioru,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Timac Agro Polska Sp. z o.o.

Teren pracy: 2-3 powiaty Zadania: Codzienne wizyty w gospodarstwach rolnych roślinnych i zwierzęcych. Analiza jakości upraw i dobrostanu zwierząt, rekomendowanie rozwiązań. Doradztwo i wsparcie dla rolników. Realizacja planu sprzedaży z wysokimi standardami obsługi. Wymagania: Minimum rok...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Timac Agro Polska Sp. z o.o.

Teren pracy: 2-3 powiaty Zadania: Codzienne wizyty w gospodarstwach rolnych roślinnych i zwierzęcych. Analiza jakości upraw i dobrostanu zwierząt, rekomendowanie rozwiązań. Doradztwo i wsparcie dla rolników. Realizacja planu sprzedaży z wysokimi standardami obsługi. Wymagania: Minimum rok...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Timac Agro Polska Sp. z o.o.

Teren pracy: 2-3 powiaty Zadania: Codzienne wizyty w gospodarstwach rolnych roślinnych i zwierzęcych. Analiza jakości upraw i dobrostanu zwierząt, rekomendowanie rozwiązań. Doradztwo i wsparcie dla rolników. Realizacja planu sprzedaży z wysokimi standardami obsługi. Wymagania: Minimum rok...