Praca: Główny specjalista


Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 155543

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Na stanowisku występuje zagrożenie korupcją.
Praca na stanowisku wiąże się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi oraz dostępem do informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone".


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Merytorycznie obsługuje Prezesa Rady Ministrów/Szefa KPRM w zakresie wniosków dysponentów części budżetowych, ofert realizacji zadań publicznych w trybie art. 11b ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz wystąpień podmiotów niebędących dysponentami części budżetowych, dotyczących przyznania środków finansowych z rezerwy ogólnej budżetu państwa, w tym analizuje sprawy i przedkłada je Prezesowi Rady Ministrów wraz ze stosowną notatką do rozstrzygnięcia.
  • Przygotowuje projekty pism z zakresu rezerwy ogólnej i monitoruje stan realizacji wniosków oraz współpracuje z przedstawicielami dysponentów części budżetowej.
  • Przygotowuje projekty: wezwań do zwrotu niewłaściwie wydatkowanej dotacji, zawiadomień o wszczęciu postępowania administracyjnego oraz decyzji administracyjnych (określających kwotę do zwrotu) i inne w celu zapewnienia prawidłowego wydatkowania i rozliczenia środków publicznych.
  • Bierze udział w posiedzeniach zespołów roboczych w zakresie rozpatrywania ofert realizacji zadania publicznego i formułuje swoje opinie w celu zapewnienia ich prawidłowej oceny.
  • Współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi KPRM, w szczególności ze specjalistami w zakresie prawa i finansów publicznych oraz ze służbami kontrolnymi w celu zapewnienia efektywnego rozpatrzenia ofert, a następnie rozliczenia realizowanych zadań.
  • Analizuje dokumentację sprawozdawczą w zakresie merytorycznofinansowym i przedstawia rekomendacje odnośnie do rozliczenia zadania publicznego bądź podjęcia innych działań nakierowanych na odzyskanie nieprawidłowo wydatkowanej dotacji.
  • Wykonuje zadania bieżące z wykorzystaniem elektronicznego systemu obiegu dokumentów.
  • Wykonuje inne, bieżące polecenia bezpośredniego przełożonego, w celu prawidłowego i terminowego działania komórki organizacyjnej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe jednolite studia magisterskie na kierunku prawo
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie stosowania prawa materialnego i procesowego
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy Kodeks cywilny, ustawy o finansach publicznych
  • Kompetencje miękkie: myślenie analityczne, komunikacja, w tym asertywność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
  • Wiedza z zakresu: ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Przygotowywanie, analiza i opiniowanie umów zawieranych przez spółkę Wsparcie działów realizacji w kontaktach z podwykonawcami Weryfikacja dokumentacji dotyczącej umów, gwarancji i rękojmi Sporządzanie pism, wniosków i regulaminów Opiniowanie gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Urząd Transportu Kolejowego w Warszawie

Warunki pracy Budynek Urzędu Transportu Kolejowego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Inne informacje: budynek jest klimatyzowany. Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka, skaner. Zagrożenie korupcją. Zakres zadań Prowadzi...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Stowarzyszenie Aglomeracja Wrocławska

Opis Przygotowywanie i obsługa dokumentacji (pisma, protokoły, uchwały, raporty, materiały na spotkania i zjazdy) Wsparcie prawne w bieżącej działalności organizacji (analiza i opracowanie umów, prowadzenie ewidencji dokumentów i korespondencji) Organizacja i obsługa spotkań - w tym...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla miasta Opola

Warunki pracy Praca biurowa w urzędzie, praca przy komputerze i obsługa innych urządzeń biurowych. Siedziba urzędu mieści się w budynku na II piętrze. Zakres zadań obsługa prawna inspektoratu prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości Powiatowego Inspektora...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: Praca.pl Sp. z o.o.

Opis stanowiska zarządzanie zespołem montażystów oraz bieżący nadzór nad ich pracą planowanie i koordynowanie wszystkich etapów prac wykonywanie pomiarów i tworzenie kosztorysów przygotowywanie dokumentacji projektowej i rozliczeń finansowych opracowywanie listy zapotrzebowania na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Primost Południe Sp. z o.o.

OPIS STANOWISKA koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonych przez Spółkę kontraktów budowlanych, odpowiedzialność i nadzór nad prawidłową realizacją kontraktów budowlanych (budżet, harmonogram) oraz adekwatne reagowanie w przypadku pojawienia się...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Primost Południe Sp. z o.o.

OPIS STANOWISKA planowanie i organizacja placu budowy koordynacja prac sił własnych i podwykonawczych prowadzenie dokumentacji budowy technicznej w tym dokumentacji finansowej powykonawczej i odbiorczej nadzór nad harmonogramem uwzględniającym rzeczowy i finansowy plan wykonania analiza...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Dorado.pl sp. z o.o.

Opis stanowiska: Obsługa klientów telefonicznie Fakturowanie i raportowanie Działania administracyjne Praca dwuzmianowa (5:30-16:00) Wymagania: Minimum średnie wykształcenie Komunikatywność Dyspozycyjność i systematyczność Samodzielność w organizacji pracy Znajomość branży...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych narzędziach. Kompleksowe przetwarzanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: TEB Edukacja

Twój zakres obowiązków organizacja procesu kształcenia w tym: opracowanie i realizacja planów pracy szkoły, planów nauczania, układanie planów zajęć, organizacja praktyk i egzaminów zawodowych zgodnie prawem oświatowym nadzór nad prawidłową realizacją procesu kształcenia ze...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Unidevelopment S.A

Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta, Prowadzenie rejestru zgłoszeń,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, ważenie i pakowanie towaru, profesjonalna obsługa klienta - aktywna sprzedaż, wymiana lodu na ekspozycji, kontrola świeżości i dat przydatności do spożycia, weryfikacja towaru w punkcie...