Praca: Główny specjalista


Ministerstwo Przemysłu w Katowicach
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Katowice
Ogłoszenie o naborze Nr 154027

Warunki pracy


  • Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie wymagająca wysiłku statycznego.
  • Duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych.
  • Praca przy komputerze w pozycji siedzącej.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego. 
  • Stanowisko pracy wymaga umiejętności pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu, związana z zapewnieniem bezpieczeństwa danych.
  • Charakter pracy wymagać będzie współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi, ministerstwami i instytucjami.
  • Praca będzie wymagać przemieszczania się na terenie budynku i poza nim.

Zakres zadań

  • sporządza wszelką dokumentację związaną z nawiązaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy w tym w szczególności umowy o pracę, zaświadczenia i świadectwa pracy, dokumenty związane z nabyciem uprawnień pracowniczych lub modyfikacją stosunku pracy, prowadzi akta osobowe pracowników, realizuje obowiązki pracodawcy w zakresie ubezpieczeń społecznych pracowników, ewidencjonuje dane kadrowe w systemie kadrowo-płacowym;
  • prowadzi działania związane z polityką szkoleniową, w szczególności opracowuje roczne plany szkoleń, organizuje i koordynuje szkolenia oraz inne formy podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników w tym: kieruje pracowników na szkolenia powszechne, specjalistyczne oraz centralne i inne organizowane przez Szefa Służby Cywilnej, a także szkolenia zgodne z wskazaniem w Indywidualnym Programie Rozwoju Zawodowego Pracowników.
  • zarządza budżetem szkoleniowym w tym planuje, analizuje i monitoruje wykorzystanie środków budżetowych w zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników;
  • bada potrzeby szkoleniowe, planuje szkolenia, ocenia jakości szkoleń w tym. współpracuje z firmami szkoleniowymi oraz współpracuje z komórką zamówień publicznych w zakresie organizacji szkoleń zewnętrznych, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrznymi regulacjami;
  • prowadzi ewidencję szkoleń i uczestników, monitoruje efekty i jakość szkoleń w tym opracowuje i analizuje wyniki ewaluacji szkoleń oraz działalności szkoleniowej do celów sprawozdawczych w ujęciu osobowym, tematycznym i finansowym;
  • koordynuje staże, praktyki studenckie, praktyki absolwenckie oraz wolontariat w Ministerstwie Przemysłu w tym analizuje i identyfikuje potrzeby w tym zakresie, współpracuje z Powiatowymi Urzędami Pracy przy organizacji staży oraz przygotowuje umowy i porozumienia oraz prowadzi nadzór nad przebiegiem i rozliczeniem okresów staży/praktyk.
  • sporządza zbiorcze raporty, analizy i informacje dotyczące realizowanych zadań z zakresu zadań Wydziału Kadr i Szkoleń, w tym odpowiedzi na interpelacje, zapytania, wnioski o dostęp do informacji publicznej;
  • opracowuje i modyfikuje rozwiązania z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oraz monitoruje sposób ich funkcjonowania, w tym uczestniczy w opracowywaniu projektów wewnętrznych aktów normatywnych, wzorów dokumentacji oraz realizacji programu zarządzania zasobami ludzkimi.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe o kierunku prawo, administracja, rachunkowość lub wykształcenie wyższe oraz studia podyplomowe z zakresu prawa pracy lub zarządzania zasobami ludzkimi
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze prawa pracy i obsługi kadrowej
  • znajomość Kodeksu Pracy oraz ustaw: o służbie cywilnej, o pracownikach urzędów państwowych (oraz przepisów wykonawczych), o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,
  • znajomość zagadnień z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
  • znajomość zasad nabywania usług dot. szkoleń zewnętrznych,
  • znajomość zasad ewidencji i przechowywania dokumentacji pracowniczej zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych (RODO) oraz przepisami archiwalnymi,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • komunikatywność, empatia i zdolność rozwiązywania konfliktów, umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca,
  • radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych oraz umiejętność pracy pod presją czasu
  • umiejętność formułowania precyzyjnych wypowiedzi pisemnych i wyciągania wniosków
  • umiejętność analizy danych i syntezy informacji
  • umiejętność tworzenia dokumentacji pracowniczej i raportów
  • dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel),
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajne lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • mile widziana znajomość obsługi systemu EZD, znajomość programu Płatnik.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Tworzenie planu kontroli rejestracji odbiorników RTV Przeprowadzanie wizyt kontrolnych w terenie zgodnie z przepisami Weryfikacja danych abonentów i niezbędnych zgłoszeń Sporządzanie dokumentacji pokontrolnej Wykształcenie min. średnie Bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel)...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Tworzenie planu kontroli rejestracji odbiorników RTV Przeprowadzanie wizyt kontrolnych w terenie zgodnie z przepisami Weryfikacja danych abonentów i niezbędnych zgłoszeń Sporządzanie dokumentacji pokontrolnej Wykształcenie min. średnie Bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel)...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Tworzenie planu kontroli rejestracji odbiorników RTV Przeprowadzanie wizyt kontrolnych w terenie zgodnie z przepisami Weryfikacja danych abonentów i niezbędnych zgłoszeń Sporządzanie dokumentacji pokontrolnej Wykształcenie min. średnie Bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel)...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Tworzenie planu kontroli rejestracji odbiorników RTV Przeprowadzanie wizyt kontrolnych w terenie zgodnie z przepisami Weryfikacja danych abonentów i niezbędnych zgłoszeń Sporządzanie dokumentacji pokontrolnej Wykształcenie min. średnie Bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel)...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ManpowerGroup

Zadania: Zapewnienie jakości procesów wewnętrznych Zarządzanie powierzchnią podłogi przeskoku i zapewnienie funkcjonalności w zakresie organizacji i kwalifikacji wewnętrzny raport rozwiązywania problemów (IPSR) Planowanie, wykonanie i ocena sortowania (wewnętrznego i zewnętrznego)...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Timac Agro Polska Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków Codzienne wizyty oraz utrzymywanie kontaktu z aktualnymi oraz potencjalnymi klientami; Monitorowanie, nadzór oraz doradztwo u producentów upraw szklarniowych; Prowadzenie rozmów handlowych oraz dostarczanie informacji o oferowanych produktach; Śledzenie zmian i nowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Polskie Koleje Państwowe S.A.

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Nadzór i koordynacja pracy Zespołu Projektowego Poznań, zapewniające optymalizację i skuteczną realizację prowadzonych projektów inwestycyjnych, Monitorowanie wykonania planów rzeczowo-finansowych związanych z zadaniami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: JTI GBS Poland sp. z o.o.

The Employee Lifecycle Specialist is responsible for ensuring high-quality and efficient delivery of HR administrative services throughout the employee lifecycle. The role supports multiple markets and focuses on processing employee changes, maintaining accurate HR records in SAP and related...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami rejestrowanie towarów i transakcji, przyjmowanie płatności (gotówkowe, bezgotówkowe, zaliczki na zamówienia etc.) oraz wystawianie dokumentów fiskalnych (paragony, faktury, noty...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Kompleksowe prowadzenie dokumentacji pracowniczej – od zatrudnienia po rozwiązanie umowy. Sporządzanie raportów kadrowo-płacowych oraz zaświadczeń o wynagrodzeniach. Rozliczanie umów cywilnoprawnych i czasu pracy. Przygotowywanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT oraz sprawozdań GUS....