Praca: Główny specjalista


Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 153660

Warunki pracy


  • Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie
  • Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
  • Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami
  • Praca w klimatyzowanym pokoju
  • Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych

Zakres zadań

  • Analizuje wpływające do Wydziału zawiadomienia o niespełnieniu przez produkt lub usługę wymagań dostępności
  • Wprowadza do systemu informacyjnego i komunikacyjnego (ICSMS), o którym mowa w art. 34 rozporządzenia (UE) 2019/1020, informacje dotyczące produktów w zakresie spełniania wymagań dostępności, w stosunku do których została przeprowadzona kontrola
  • Monitoruje dane wprowadzone do systemu ICSMS oraz – w przypadku stwierdzenia podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec środków zastosowanych w związku ze stwierdzeniem niezgodności produktu z wymaganiami dostępności przez organy nadzoru rynku innego niż Rzeczpospolita Polska państwa członkowskiego UE lub państwa członkowskiego EFTA – przygotowuje projekt sprzeciwu
  • Monitoruje dane wprowadzone do systemu ICSMS w zakresie środków, o których mowa w decyzji organu nadzoru rynku innego niż Rzeczpospolita Polska państwa członkowskiego UE lub państwa członkowskiego EFTA, oraz przygotowuje projekt decyzji i prowadzi postępowanie administracyjne w sprawie wdrożenia tych środków
  • Opracowuje oraz aktualizuje procedury związane z postępowaniami administracyjnymi dotyczącymi dostępności produktów i usług
  • Przygotowuje raporty oraz sprawozdania dotyczące wyników prowadzonych postępowań kontrolnych w zakresie kontroli dostępności produktów i usług
  • Prowadzi ewidencję zawiadomień pochodzących od konsumentów oraz podmiotów gospodarczych w zakresie spełniania przez produkty i usługi wymogów dostępności

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w stosowaniu prawa w obszarze komunikacji elektronicznej lub dostępności,
lub obsłudze postępowań kontrolnych, lub obsłudze skarg lub wniosków
  • Znajomość przepisów ustawy: o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo przedsiębiorców, Prawo komunikacji elektronicznej w zakresie sposobu prowadzenia kontroli
  • Umiejętność: interpretacji przepisów prawa, właściwego diagnozowania sytuacji, analizy merytorycznej dokumentacji obrazującej wyniki postępowań kontrolnych i skargowych
  • Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, orientacja na klienta/interesanta
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Pełna odpowiedzialność za procesy księgowe R2R, od zbierania danych do analizy, inicjacji księgowań i raportowania (księgowość IFRS oraz ustawowa, planowanie jednostki). Przygotowanie wstępnych raportów IFRS i ustawowych, terminowe i zgodnie z międzynarodowymi oraz lokalnymi przepisami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Urząd Miejski w Mielnie

1) rejestrowanie dokumentów księgowych;2) księgowanie zaangażowania wydatków;3)dekretowanie, wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo księgowego;4) współpraca z referatami urzędu oraz podległymi jednostkami w zakresie dowodów księgowych, (faktur i innych dokumentów księgowych);5)...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: SP EUROPE Sp. z o.о.

Zakres obowiązków: Naliczanie wynagrodzeń i świadczeń, przygotowywanie list płac dla pracowników i kontrahentów. Obliczanie wskaźników KPI oraz zmiennych części wynagrodzeń, sporządzanie raportów budżetowych i płacowych. Obsługa programów „Płatnik” i „Optima” do...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa

Do Twoich zadań będzie należało: Dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych oraz inwestycyjnych. Rozliczanie inwestycji, środków trwałych i leasingów. Kontrola poprawności księgowań, uzgadnianie sald oraz wyjaśnianie niejasności. Księgowanie dokumentów PK, RMK oraz rezerw....


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Straż Miejska m.st. Warszawy

Zadania: Prowadzenie spraw z zakresu rozliczania kosztów utrzymania i użytkowania nieruchomości będących siedzibami Straży Miejskiej m. st. Warszawy, w tym: weryfikacja pod względem merytorycznym rachunków, not oraz faktur księgowych dotyczących utrzymania i użytkowania nieruchomości...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Straż Miejska m.st. Warszawy

Zadania: Realizacja czynności zapewniających bieżący obieg dokumentacji oraz obsługę logistyczną jednostki, w tym: bieżąca współpraca z innymi komórkami Straży Miejskiej i podmiotami zewnętrznymi w zakresie doręczania i odbioru dokumentacji służbowej dotyczącej pracy jednostki...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: przygotowywanie ofert/kosztorysów w oparciu o dokumentację projektową oraz rozwiązania techniczne, opracowywanie przedmiarów robót i kalkulacji cenowych, współpraca z dostawcami firmy oraz prowadzenie negocjacji techniczno-handlowych, utrzymywanie relacji z klientami firmy na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: przygotowywanie ofert/kosztorysów w oparciu o dokumentację projektową oraz rozwiązania techniczne, opracowywanie przedmiarów robót i kalkulacji cenowych, współpraca z dostawcami firmy oraz prowadzenie negocjacji techniczno-handlowych, utrzymywanie relacji z klientami firmy na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: Tworzenie kosztorysów na bazie dokumentacji technicznej. Ocenianie kosztów i przedmiarów robót. Negocjowanie z dostawcami i dbanie o relacje z klientami. Wymagania: Wyższe wykształcenie techniczne. Doświadczenie w branży sanitarnej, kosztorysowanie. Znajomość rynku...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: Tworzenie kosztorysów na bazie dokumentacji technicznej. Ocenianie kosztów i przedmiarów robót. Negocjowanie z dostawcami i dbanie o relacje z klientami. Wymagania: Wyższe wykształcenie techniczne. Doświadczenie w branży sanitarnej, kosztorysowanie. Znajomość rynku...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: Tworzenie kosztorysów na bazie dokumentacji technicznej. Ocenianie kosztów i przedmiarów robót. Negocjowanie z dostawcami i dbanie o relacje z klientami. Wymagania: Wyższe wykształcenie techniczne. Doświadczenie w branży sanitarnej, kosztorysowanie. Znajomość rynku...