Praca: Główny specjalista


Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Elbląg
Ogłoszenie o naborze Nr 153158

Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,


- kontakt z klientem zewnętrznym


- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),


 

Zakres zadań

  • Prowadzi samodzielny nadzór nad realizacją zadań pomocy społecznej przez samorząd gminny, powiatowy i województwa, w tym nad działalnością jednostek organizacyjnych pomocy społecznej, standardem wykonywanych przez nie usług oraz nad kwalifikacjami pracowników w celu zbadania i oceny stanu faktycznego ze stanem wymaganym przez normy prawne, zlikwidowania nieprawidłowości oraz doskonalenia jakości działalności.
  • Dokonuje samodzielnej kontroli placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej lub w ramach działalności statutowej, w celu zbadania i oceny standardów usług socjalno-bytowych, przestrzegania praw tych osób, a także zgodności zatrudniania pracowników z wymaganymi kwalifikacjami określonych przez normy prawne.
  • Samodzielnie kontroluje jakość usług z zakresu pomocy społecznej wykonywanych przez podmioty niepubliczne na zlecenie organów administracji rządowej i samorządowej, w celu zbadania i oceny przestrzegania standardów określonych przez normy prawne.
  • Przeprowadza samodzielne kontrole jakości usług bytowych, opiekuńczych, wspomagających i edukacyjnych wykonywanych przez domy pomocy społecznej, prowadzone nie na zlecenie organu jednostki samorządu terytorialnego przez podmioty niepubliczne, w celu zbadania i oceny przestrzegania standardów określonych przez normy prawne.
  • Samodzielnie prowadzi postępowanie administracyjne, w tym opracowuje projekty decyzji administracyjnych w celu wydania i cofnięcia zezwolenia lub zezwolenia warunkowego na prowadzenie domu pomocy społecznej, wydania zgody na zmianę jego przeznaczenia i typu oraz wydania i cofnięcia zezwolenia na prowadzenie placówki zapewniającej całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, prowadzonej na podstawie przepisów o działalności gospodarczej lub w ramach działalności statutowej oraz prowadzenia postepowań administracyjnych dot. nałożenia kary za prowadzenie ww. placówek bez zezwolenia wojewody.
  • Samodzielnie opracowuje raporty, analizy i informacje w celu monitorowania oraz okresowej oceny stanu i efektywności pomocy społecznej na terenie województwa.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ; Tytuł zawodowy magistra na kierunku lub w zakresie: prawo, administracja, ekonomia, pedagogika, pedagogika specjalna, praca socjalna, socjologia, psychologia, polityka społeczna, politologia, politologia i nauki społeczne, zarządzanie lub marketing.

Specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej

doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w pomocy społecznej, na stanowisku, na którym były realizowane zadania z zakresu pomocy społecznej w jednostkach o których mowa w §19 ust.1 pkt 3 rozporządzenia ws. nadzoru i kontroli w pomocy społecznej
  • Znajomość ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2024 r., poz. 1283 ze zm.);
  • Znajomość rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2020 r. w sprawie nadzoru i kontroli w pomocy społecznej (Dz. U. poz. 2285 ze zm.);
  • Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • •Znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • Wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji Niejawnych, uzyskane na podstawie przepisów o ochronie informacji niejawnych.
  • Znajomość przepisów z zakresu: ochrony zdrowia psychicznego, praw cudzoziemców i uchodźców, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, rehabilitacji zawodowej i społecznej, promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, działalności gospodarczej, funkcjonowania organizacji pozarządowych, finansów publicznych, kwalifikacji zawodowych pracowników.
  • Myślenie analityczne
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Opracowywanie i opiniowanie aktów prawa wewnętrznego (uchwały, decyzje) Przygotowywanie i uzgadnianie przepisów wewnętrznych w zakresie inwestycji Tworzenie oraz wdrażanie procedur, wytycznych i zasad w działalności jednostki Sporządzanie pełnomocnictw związanych z realizacją projektów...

Dodane: 2025-06-26
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Budimex SA

Twoje przyszłe zadania: Opracowywanie i opiniowanie prawnych warunków umów z kontrahentami oraz z dostawcami materiałów i usług, Prowadzenie korespondencji z kontrahentami oraz z organami administracji, Sprawowanie kontroli nad dokumentacją dotyczącą kontraktów budowlanych, Prowadzenie...

Dodane: 2025-06-25
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Urząd Miejski w Jaworznie

1. Udzielanie konsumentom bezpłatnego poradnictwa i pomocy prawnej w zakresie ochrony ich interesów.2. Występowanie w imieniu i na rzecz konsumentów do przedsiębiorców w sprawach ochrony ich praw i interesów.3. Udzielanie pomocy w kierowaniu spraw na drogę sądową, w tym wytaczanie...

Dodane: 2025-06-24
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: SĄD OKRĘGOWY W WARSZAWIE

I. Miejsce świadczenia pracy: ul. Czerniakowska 100, al. „Solidarności” 127, ul. Przyokopowa 33, ul. Płocka 9, ul. Płocka 5a II. Liczba wolnych miejsc na umowę na czas określony: 43 III. Terminy konkursu: I etap – weryfikacja wymogów formalnych: dokumenty należy składać do dnia 26...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.

ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Zarządzanie procesami magazynowymi w oparciu o przydzielone zasoby ludzkie i materialne, Koordynowanie zasobami ludzkimi w zakresie nadzoru, zarządzania czasem pracy, motywowania, szkolenia i rozwoju zawodowego, Kontrolowanie i zarządzanie wydajnością pracowników...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Grupa Pascal

Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz udzielanie informacji o ofertach. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Obsługa zapytań klientów z różnych kanałów bez aktywnego pozyskiwania nowych. Zapewnienie profesjonalnej obsługi i umawianie spotkań. Współpraca z innymi działami w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.

Za co będziesz odpowiadać: Kreowanie bezpiecznego środowiska: będziesz odpowiedzialny/a za realizację zadań służby BHP, zgodnych z najnowszymi przepisami, co pozwoli Ci aktywnie wpływać na poprawę bezpieczeństwa w firmie. Analiza i wyciąganie wniosków: ustalanie okoliczności oraz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: BAIC

Twój zakres obowiązków: Nadzór nad jakością i standardami obsługi posprzedażnej w Autoryzowanych Stacjach Obsługi (ASO) Wsparcie ASO w zakresie zamówień części zamiennych, rozliczeń gwarancyjnych i reklamacji Realizacja celów biznesowych i operacyjnych w regionie Monitorowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Świadczenie pisemnego wsparcia klienta drogą mailową dla polskiego rynku. Badanie i rozwiązywanie problemów klientów poprzez przeglądanie wcześniejszych interakcji oraz korzystanie z wewnętrznych narzędzi. Przetwarzanie ręcznych zwrotów pieniędzy i rozpatrywanie skarg związanych z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: Przygotowywanie kosztorysów na podstawie dokumentacji projektowej i rozwiązań technicznych. Ocalanie przedmiarów prac i ocena kosztów. Współpraca i negocjacje z dostawcami oraz utrzymanie relacji z klientami. Wymagania: Wyższe wykształcenie techniczne (preferowane Inżynieria...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: Przygotowywanie kosztorysów na podstawie dokumentacji projektowej i rozwiązań technicznych. Ocalanie przedmiarów prac i ocena kosztów. Współpraca i negocjacje z dostawcami oraz utrzymanie relacji z klientami. Wymagania: Wyższe wykształcenie techniczne (preferowane Inżynieria...