Praca: Główny specjalista - pełnomocnik prezydenta ds. dostępności i wyrównywania szans


Urząd Miejski w Koszalinie
Główny specjalista - pełnomocnik prezydenta ds. dostępności i wyrównywania szans
Miejsce pracy: Koszalin
Numer: StPr/25/1250
OBOWIĄZKI:
- opracowanie i wdrożenie Strategii Miasta w zakresie równości szans i niedyskryminacji,- opracowanie i opiniowanie projektów uchwał i zarządzeń w zakresie równości szans i niedyskryminacji,- monitorowanie sytuacji w Mieście w zakresie przestrzegania zasady równości szans i niedyskryminacji zwłaszcza w obszarze obejmującym zadania własne gminy,- prowadzenie działań na rzecz promowania, upowszechniania i propagowania różnorodności, sprawiedliwości społecznej, równości szans oraz wyłączenia społecznego sferach takich jak płeć, wiek, niepełnosprawność, orientację seksualną, pochodzenie etniczne i narodowe, religię oraz status społeczno-ekonomiczny,- przyjmowanie i rozpatrywanie zgłoszeń dotyczących nierównego traktowania lub dyskryminacji, w tym prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach o dyskryminację,- podejmowanie działań eliminujących lub ograniczających skutki powstałe w wyniku naruszenia zasady równego traktowania i niedyskryminowania, współpraca oraz reprezentowanie Prezydenta Miasta w kontaktach z instytucjami oraz organizacjami pozarządowymi działającymi w obszarze sprawiedliwości społecznej, równości szans, wyłączania społecznego i przeciwdziałania różnym przejawom dyskryminacji- organizowanie szkoleń, warsztatów, kampanii informacyjnych, konkursów i innych wydarzeń mających na celu podnoszenie świadomości na temat zasady równości szans i niedyskryminacji,- monitoring i realizacja wdrażania Konwencji Organizacji Narodów Zjednoczonych o prawach osób niepełnosprawnych i zagrożonych wykluczeniem,- opracowywanie projektów programów dotyczących rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych przy współpracy komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego, jednostek organizacyjnych Miasta oraz innych instytucji i organizacji pozarządowych zajmujących się sprawami osób niepełnosprawnych,- realizacja Miejskiego Programu Wyrównywania Szans Osób Niepełnosprawnych,- współpraca z Powiatową Społeczną Radą do Spraw Osób Niepełnosprawnych oraz z Miejskim Zespołem do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Koszalinie,- koordynowanie spraw związanych z prowadzeniem przez Miasto rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych w ramach środków pozyskanych z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych i z innych źródeł,- koordynowanie spraw związanych ze składanymi przez osoby głuche wniosków w sprawie zapewnienia tłumacza języka migowego podczas wykonywania usługi w urzędzie.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: Pracownikiem zatrudnionym na tym stanowisku może być osoba, która:- posiada obywatelstwo polskie,- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,- posiada wykształcenie wyższe,- posiada 4 letni staż pracy,- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- cieszy się nieposzlakowaną opinią.Wymagania dodatkowe (pożądane):- znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, ustawy o samorządzie gminnym, powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Statutu Miasta Koszalina oraz Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Koszalinie,- doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami i z różnych grup wykluczenia,- znajomość polskiego języka migowego, systemowego języka migowego,- umiejętność pracy pod presją czasu, pracy z klientem, interpretacji przepisów, szybkiego uczenia się, rozwiązywania problemów, samodzielność w zakresie organizacji pracy na stanowisku oraz komunikatywność, odporność na stres, kultura osobista, rzetelność, systematyczność, dokładność,- umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

Miejsce pracy:

Koszalin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Gendek Magdalena Biuro Rachunkowe Tax-Bonus

Obsługa i archiwizacja dokumentów zgodnie z przyjętymi procedurami. Tworzenie, redagowanie i formatowanie pism, raportów, zestawień i notatek służbowych. Porządkowanie dokumentów księgowych i kadrowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe Uprawnienia: bardzo dobra...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Uniwersytet Warszawski

Obowiązki: wsparcie administracyjne zarządzanie dokumentacją w systemach elektronicznych przygotowywanie pism i umów organizacja zakupów współpraca z różnymi jednostkami uczelni Wymagania: wykształcenie wyższe biegłość w obsłudze komputera i programów biurowych minimum roczne...

Dodane: 2025-08-15
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Technik administracji Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: znajomość obsługi komputera

Dodane: 2025-08-15
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Elblągu

Tworzenie harmonogramów prac i pozyskania dokumentów formalnych niezbędnych do rozpoczęcia i zakończenia inwestycji (dokumenty administracyjne) oraz odpowiedzialność za ich terminowe realizowanie;Prace administracyjno-biurowe zapewniające sprawną realizację inwestycji; Stały kontakt z...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PFTECHNOLOGY SP. z o.o.

Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem biura i jego reprezentacyjnym wyglądem Obsługa recepcji i zarządzanie przepływem korespondencji Wystawianie faktur sprzedażowych i prowadzenie ewidencji umów Tworzenie dokumentów, prezentacji i analiz na potrzeby kadry zarządzającej Koordynacja...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami rejestrowanie towarów i transakcji, przyjmowanie płatności (gotówkowe, bezgotówkowe, zaliczki na zamówienia etc.) oraz wystawianie dokumentów fiskalnych (paragony, faktury, noty...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych narzędziach. Kompleksowe przetwarzanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Testowanie urządzeń elektronicznych Przeprowadzanie pomiarów kontrolnych Identyfikacja i diagnozowanie usterek Obsługa aparatury pomiarowej Praca na podstawie schematów elektrycznych Wykształcenie średnie techniczne Znajomość elektroniki i schematów elektrycznych Umiejętność...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MH CARE Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Tworzenie i realizacja kompleksowej strategii budowy i rozwoju placówki medycznej Pozyskiwanie, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z personelem medycznym Badanie i doprecyzowywanie potrzeb pacjenta oraz poszukiwanie i kreowanie indywidualnych rozwiązań, które w nie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MH CARE Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Projektowanie kierunku rozwoju placówki, Współpraca z personelem i analiza potrzeb pacjentów, Monitorowanie rynku usług medycznych i współpraca z marketingiem. Profil idealnego kandydata: Doświadczenie w branży medycznej, Znajomość trendów rynkowych, Orientacja na...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: JW_A sp. z o.o.

Kogo szukamy? Szukamy osoby na stanowisko Junior Sales Coordinator w modelu hybrydowym (min. 3 dni w tygodniu w biurze w Warszawie). Preferowana forma współpracy: B2B . Twoją misją będzie pierwsza obsługa potencjalnych klientów – ich kwalifikacja, koordynacja działań sprzedażowych i...