Praca: Główny specjalista ds. rozliczania projektów


Urząd Miejski w Zabrzu
Główny specjalista ds. rozliczania projektów
Miejsce pracy: Zabrze
Numer: StPr/25/0620
OBOWIĄZKI:
- Koordynacja zadań/projektów realizowanych z udziałem dofinansowania zewnętrznego zarówno unijnego i krajowego m.in. w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027, Funduszu Spójności w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027.- Doradzanie Wydziałom/Jednostkom realizującym zadania z powyższego zakresu.- Współpraca z Instytucjami przyznającymi środki na ww. zadania.- Współpraca z potencjalnymi partnerami, zarówno spoza sektora finansów publicznych (np. organizacje pozarządowe), jak i z innymi jednostkami samorządu terytorialnego.- Monitoring potrzeb w zakresie realizacji przedsięwzięć oraz możliwości pozyskania na nie środków zewnętrznych.- Identyfikowanie zagrożeń poprzez umiejętne zarządzanie ryzykiem, analizowanie przyczyn i planowanie działań zapobiegawczych.Praca od poniedziałku do piątku w systemie równoważnym - poniedziałek w godzinach 7:30-17:30, wtorek, środa i czwartek w godzinach 7:30-15:30 oraz w piątek w godzinach 7:30-13:30. Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia. Zasady dotyczące naboru są określone w Zarządzeniu nr 409/ZPU/2025 pełniącej funkcję Prezydenta Miasta Zabrze z dnia 28 maja 2025 r. w sprawie nadania Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, pomocnicze, obsługi w Urzędzie Miejskim w Zabrzu oraz na wolne stanowiska dyrektorów miejskich jednostek organizacyjnych.Kandydat, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, jest zobowiązany do dostarczenia dokumentów wynikających z Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej.Informację o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu.Miejsce pracy: Urząd Miejski w Zabrzu, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze.Termin składania aplikacji do dnia: 22.06.2025 r.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:- wykształcenie: wyższe (preferowane: ekonomiczne) i co najmniej 4 lata stażu pracy, w tym co najmniej 2 lata doświadczenia w obszarze funduszy zewnętrznych (udokumentowane w ciągu ostatnich 5 lat),- doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji aplikacyjnej oraz rozliczaniu projektów w ramach dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych m.in. w RPO, POIiŚ oraz WFOŚiGW,- znajomość regulacji prawnych zgodnie z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku: ustawy o samorządzie gminnym; ustawy o finansach publicznych; Rozporządzenia Ogólnego (rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2021/1060 z 24 czerwca 2021 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Fundusz u Społecznego Plus, Funduszu Spójności, Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury, a także przepisy finansowe na potrzeby tych funduszy oraz na potrzeby Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz Zarządzania Granicami i Polityki Wizowej),- nieposzlakowana opinia,- obywatelstwo polskie lub jednego z państw Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:- samodzielność,- umiejętności analityczne,- komunikacja interpersonalna,- komunikacja pisemna,- elastyczność w działaniu,- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych,- innowacyjność i twórcze podejście do realizacji zadań,- umiejętność podejmowania decyzji,- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,- postawa etyczna.

Miejsce pracy:

Zabrze


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 040 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu oraz partnerów zewnętrznych. Kontakt z instytucjami finansowymi w ramach realizowanych projektów. Zarządzanie finansami projektów i przygotowywanie analiz ryzyka. Proponowanie strategii zabezpieczeń walutowych dla kontraktów. Tworzenie budżetów...

Dodane: 2025-06-17
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Warunki pracy - praca w pomieszczeniach biurowych - praca przy monitorze ekranowym - sztuczne oświetlenie, stres - częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz - krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe Zakres zadań praca w Sekcji ds. Funduszy Pomocowych nad projektami przedsięwzięć Policji...

Dodane: 2025-06-09
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum

Zakres obowiązków/Opis zadań: identyfikacja zewnętrznych źródeł finansowania projektów edukacyjnych i naukowo-badawczych oraz inwestycyjnych; udział w działaniach informacyjnych i promocyjnych dotyczących możliwości pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych; obsługa...

Dodane: 2025-05-30
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Centrala NFZ

GŁÓWNE ZADANIA udział w planowaniu, realizacji i monitorowaniu projektów, w tym w szczególności w zakresie finansowym i księgowym; opracowywanie i aktualizacja dokumentacji projektowej, w tym harmonogramów, kart projektów, raportów i planów działań; przygotowywanie zestawień, analiz...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Carework Plus Sp. z o.o.

Standort: Gliwice, Polen Arbeitszeit: Vollzeit Arbeitsweise: Telefonisch – Du betreust unsere Kunden & Betreuungskräfte in Deutschland Arbeitsmodell: Hybrid – Büro & Homeoffice möglich Branche: Soziale Dienstleistungen (Alltagsbegleitung nach § 45a SGB XI – kein Vermittler, keine...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: ISS Facility Services Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic Kontrola przychodów i kosztów Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych Ścisła współpraca z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Trakcja S.A.

Twój zakres obowiązków Sporządzanie raportów finansowych Spółki i Grupy Trakcja na GPW; Miesięczna konsolidacja sprawozdań finansowych w systemie Hyperion; Udział w sporządzaniu budżetów i prognoz Spółki oraz Grupy Trakcja; Przygotowywanie wysokiej jakości analiz ad hoc, zestawień...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: GŁOWACKI-VET Agata Głowacka

Pozyskiwanie nowych klientów; Utrzymywanie długofalowych relacji ze stałymi klientami; przygotowywanie ofert handlowych; Obsługa zamówień; Przygotowywanie dokumentacji przetargowej; Szczegółowe dokumentowanie prowadzonych kontaktów i wysyłanych ofert; Monitorowanie konkurencji; Dbanie o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MOTOKARIERA S.C.

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Księgowanie dokumentów. Weryfikacja dokumentów księgowych zgodnie z procedurami kontroli wewnętrznej Analiza księgowań pod kątem podatkowym Wsparcie Głównej Księgowej Przygotowywanie raportów/zestawień zgodnie z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MOTOKARIERA S.C.

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Księgowanie dokumentów. Weryfikacja dokumentów księgowych zgodnie z procedurami kontroli wewnętrznej Analiza księgowań pod kątem podatkowym Wsparcie Głównej Księgowej Przygotowywanie raportów/zestawień zgodnie z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Opis stanowiska : Pełna obsługa kadrowa pracowników. Koordynacja procesu rozliczania i ewidencji czasu pracy pracowników. Przygotowanie danych do listy płac (współpraca z biurem rachunkowym) Obsługa PPK i komorników. Nadzór nad budżetami. Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: AGRO-SIEĆ Maszyny Sp. z o.o.

Zakres obowiązków Sprzedaż maszyn rolniczych (John Deere, Kramer i inne) Analiza potrzeb i doradzanie klientom w zakresie doboru maszyn Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie bazy kontaktów Prezentowanie oferty i naszych usług Przygotowywanie przejrzystych i skutecznych ofert...