Praca: Główny specjalista ds. kadr i płac w referacie organizacyjno-kadrowym


URZĄD GMINY RUDNA
Główny specjalista ds. kadr i płac w referacie organizacyjno-kadrowym
Miejsce pracy: Rudna
Numer: StPr/25/0986
OBOWIĄZKI:
1) Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników Urzędu Gminy.2) Sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem, przebiegiem zatrudnienia izwolnieniami.3) Prowadzenie ewidencji czasu pracy.4) Wydawanie skierowań na badania lekarskie i prowadzenie ich ewidencji.5) Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń pracowników oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych.6) Sporządzanie i przekazywanie deklaracji do ZUS, US, PFRON i PPK.7) Zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.8) Przygotowywanie sprawozdań kadrowo-płacowych.9) Przygotowanie naborów na wolne stanowiska pracy.10) Organizacja i nadzoru nad przebiegiem służby przygotowawczej urzędników11) Nadzór nad terminowością dokonywania ocen okresowych pracowników.12) Naliczanie diet radnych i sołtysów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,4) nieposzlakowana opinia,5) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na ww. stanowisku,6) wykształcenie wyższe i minimum 4 letni staż pracy, w tym minimum 2-letni staż na stanowiskuzwiązanym z obsługą kadrowo-płacową.7) znajomość przepisów prawa z zakresu: prawa pracy,- ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych,- Kodeks postępowania administracyjnego,- przepisów dotyczących wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych PPK Ubezpieczeń społecznych ZFŚŚ8) umiejętność obsługi komputera (Programy kadrowo-płacowe, MS Office, Internet)Wymagania dodatkowe:1) doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej preferowane,2) komunikatywność,3) odpowiedzialność,4) umiejętność pracy pod presją czasu,5) rzetelność, dokładność, samodzielność w realizacji zadań,6) umiejętność analitycznego myślenia,7) umiejętność interpretacji przepisów i ich praktycznego zastosowania,8) umiejętność pracy zespołowej.

Miejsce pracy:

Rudna


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 040 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie

APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: GOOD JOB POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

wykształcenie średnie, doświadczenie zawodowe, zaangażowanie i zdolność samoorganizacji pracy i odpowiedzialność za powierzone obowiązki, sumienność, zdolnosci interpersonalneZakres obowiązków:-naliczanie wynagrodzeń wraz z dodatkami,-tworzenie listy płac,-prowadzenie dokumentacji...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim

- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zatrudnienia,- prowadzenie dokumentacji pracowniczej,- prowadzenie i archiwizacja akt osobowych pracowników,- realizacja spraw związanych z ustaleniem praw do urlopu,- wydawanie skierowanie na badania- kontrola rejestrów czasu pracy Wymagania konieczne:...

Dodane: 2025-07-19
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Anna Klimas - people&pay.ie

Outsourcingowa Obsługa HR/plac for klienta zagranicznego Obsługa systemów HR i plac Wystawianie umów o prace lub B2B Prowadzenie kartotek pracowników i kontraktorow Ad-Hoc zadania i raportowanie Wykształcenie: średnie ogólnokształcące lub wyzsze Język: angielski, w mowie - C1 -...

Dodane: 2025-07-19
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Anna Klimas - people&pay.ie

Outsourcingowa Obsługa HR/plac for klienta zagranicznego Obsługa systemów HR i plac Wystawianie umów o prace lub B2B Prowadzenie kartotek pracowników i kontraktorow Ad-Hoc zadania i raportowanie Wykształcenie: średnie ogólnokształcące lub wyzsze Język: angielski, w mowie - C1 -...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków analiza i planowanie współpracy z klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych klientów, cykliczne wizyty u klientów. Nasze wymagania posiadanie umiejętności negocjacyjnych i analitycznych, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków analiza i planowanie współpracy z klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych klientów, cykliczne wizyty u klientów. Nasze wymagania posiadanie umiejętności negocjacyjnych i analitycznych, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Zadania: Obsługa połączeń wychodzących, Utrzymywanie relacji z klientami, Tworzenie ofert dostosowanych do potrzeb klientów, Wprowadzanie danych do systemu. Wymagania: Znajomość języka polskiego na poziomie C1, Orientacja na klienta, Umiejętności sprzedażowe, Aktywne słuchanie,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze standardami firmy,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

Zakres obowiązków: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na...