Praca: Główny Specjalista ds. Finansowo-Ekonomicznych


Główny Specjalista ds. Finansowo-Ekonomicznych
Miejsce pracy: Załuski
Opis stanowiska
  • prowadzenie spraw ekonomiczno-finansowych projektu,
  • ewidencjonowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym oraz właściwych rejestrach,
  • wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności i windykacja należności,
  • bieżące kontrolowanie stanu rozrachunków z dostawcami i podwykonawcami,
  • wspieranie w zakresie rozliczeń finansowych z kontrahentami,
  • weryfikowanie zabezpieczeń finansowych składanych przez kontrahentów (np. gwarancje bankowe),
  • przeprowadzanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca,
  • archiwizowanie dokumentacji finansowej.
Wymagania
  • wykształcenie wyższe, preferowane o profilu finansowo-ekonomicznym,
  • doświadczenie o analogicznym lub pokrewnym charakterze zadań w firmie branży budowlanej,
  • bardzo dobra znajomość MS Excel,
  • komunikatywność,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • rzetelność, skrupulatność i odpowiedzialność,
  • samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy.
Oferujemy
  • pracę w renomowanej firmie - jednej z najlepszych spółek budowlanych w Polsce – laureata rankingu POLANDS BEST EMPLOYERS 2022, 2023 i 2024,
  • proces wdrożenia do firmy zainaugurowany przez dzień adaptacyjny w centrali w Warszawie, 
  • formę zatrudnienia: kolejno okres próbny, umowę na czas określony, umowę na czas nieokreślony,
  • stabilne zatrudnienie – możliwość długofalowej współpracy przy kolejnych projektach realizowanych przez firmę,
  • możliwość rozwoju oraz awansu w firmie tworzonej przez ludzi z pasją – wielu naszych kierowników budów i kontraktów oraz koordynatorów i kierowników zespołów pochodzi z awansów wewnętrznych,
  • transparentny system premiowy,
  • pracę w zróżnicowanym zespole (pod względem doświadczenia, wieku i płci),
  • atmosferę budującą zaangażowanie – konkursy z nagrodami i inicjatywy wewnętrzne dla pracowników takie jak konkurs na zdjęcia z wakacji, konkurs na zdjęcia świątecznej dekoracji biura, konkursy ekologiczne, ponadto obchodzimy m.in. Dzień Budowlańca, Tydzień Bezpieczeństwa,
  • pracę w organizacji dla której bezpieczeństwo pracowników jest priorytetem – jesteśmy jednym założycieli i aktywnym członkiem Porozumienia dla Bezpieczeństwa w Budownictwie,
  • połączenie tradycji (wieloletniej historii na polskim rynku) z nowoczesnością (jesteśmy szeroko zaangażowani we wdrażanie BIM i technologii cyfrowych),
  • możliwość pracy zdalnej w wymiarze 4 dni w miesiącu.
Nasza historia zaczęła się w 1945r. od odbudowy mostów po II wojnie światowej. W Warszawie, gdzie mamy główną siedzibę, niemal wszystkie mosty zostały zbudowane lub przebudowywane właśnie przez naszą firmę.

Jako generalny wykonawca realizujemy projekty na terenie całej Polski, we wszystkich kluczowych obszarach budownictwa: ogólnego, przemysłowego, energetycznego, infrastrukturalnego oraz ochrony środowiska. Nasz zespół tworzy obecnie ponad 800 pracowników Mostostalu Warszawa S.A., i niemal 1500 w całej grupie kapitałowej. Jesteśmy firmą notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych od 1993 roku. Od 1999 roku naszym strategicznym partnerem i udziałowcem jest ACCIONA – międzynarodowa organizacja zatrudniająca ponad 39.000 pracowników w ponad 40 krajach na świecie. W naszej działalności kierujemy się 3 wartościami, którymi są: BEZPIECZEŃSTWO, INNOWACYJNOŚĆ i ZESPÓŁ. 
Wysyłając do nas swoje cv prosimy o zamieszczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1a Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.”
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Administracyjna obsługa biura, sporządzanie wniosków, kontakt z beneficjentami, odbieranie telefonów, wyszukiwanie programów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, administracyjne Wymagania inne: komunikatywność. Oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych -...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie

Warunki pracy Czynności szczególnie utrudniajace wykonywanie zadań: - permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - praca...

Dodane: 2025-02-21
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie

Warunki pracy Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie; - budynek wyposażony w windy, toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych, do wykorzystania schodołaz. Opis dostępności budynku dla osób z...

Dodane: 2025-02-21
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań Praca na stanowisku wiąze się z częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz. Pracownik wykonuje czynności o charakterze: - statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, -...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: RECRU.TO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Zakres obowiązków: Realizacja planów sprzedażowych. Badanie potrzeb klientów i dostosowywanie ofert do ich wymagań. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami. Prowadzenie negocjacji handlowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Obsługa posprzedażowa. Wymagania:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Aon

What the day will look like Promptly reviews and acts with urgency in establishing initial and subsequent contact with all parties and key stakeholders. Providing quality customer service and ensure file quality, timely coverage analysis and communication with insured based on application of policy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: CERTA TRZEMESZNO SP. Z O.O.

Zakres obowiązków: Tworzenie szczegółowych ofert i kosztorysów, które staną się podstawą naszych przyszłych inwestycji, Prowadzenie bazy zamówień i jej ciągła aktualizacja, monitorowanie zmian w zamówieniach, przygotowywanie ofert przetargowych,, analiza dokumentacji przetargowej,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa połączeń przychodzących Aktywna sprzedaż usług klienta Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów Wprowadzanie danych do systemu Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. C1) Szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe Otwartość w relacjach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Knowledge of Portuguese (C1) and English (B2) Availability to work in the office in Lublin (Czechów district) Skills...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Knowledge of French (C1) and English (B2) Availability to work in the office in Lublin (Czechów district) Skills in...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: CERTA TRZEMESZNO SP. Z O.O.

Zakres obowiązków: Zarządzanie realizacją umów budowlanych zgodnie z harmonogramem i budżetem, Prowadzenie, nadzorowanie i koordynacja robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną i zasadami BHP, Analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów. Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży. Stała współpraca z przedstawicielami...