Praca: Główny księgowy


Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Główny księgowy
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/0419
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie ewidencji księgowej,prowadzenie pełnej lub uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych,dekretowanie i księgowanie operacje gospodarczych,prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczania transakcji finansowych,księgowanie faktur od dostawców i przygotowanie płatności,przygotowanie rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi,sporządzenie list plac oraz przygotowanie przelewów bankowych wynagrodzeń,rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych, potwierdzanie sald,rozliczanie faktur z importu i eksportu,organizacja rozliczania IP-box, działalności badawczej.Praca w godz.: 9:00-18:00. Przewidywany okres zatrudnienia: czas nieokreślony.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Główny księgowy
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: białoruski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Język: rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa MS Office (szczególnie program PowerPoint, Excel, Word, Outlook)


Wymagania inne:

wykształcenie: wyższe ekonomiczne,staż pracy: 15 lat w specjalności o profilu ekonomicznym, doświadczenie w obsłudze księgowej firm IT, doświadczenie w pracy z narzędziami typu Jira, Confluence, InSert,organizacja rozliczania IP-box, działalności badawczej i patentów,bardzo dobra obsługa MS Office (szczególnie program PowerPoint, Excel, Word, Outlook),znajomość języka angielskiego z elementami języka biznesu na poziomie B1,znajomość języków rosyjskiego i białoruskiego na poziomie C2 - znajomość języków niezbędna do codziennej komunikacji z pracownikami, w tym z pracownikami i partnerami posługującymi się językiem białoruskim, rosyjskim i angielskim oraz do przygotowywania sprawozdań księgowych, finansowych, statystycznych, w tym według Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej (IFRS,US GAAP) firm międzynarodowych IT-branży; do komunikacji z zarządem i stakeholderami w kwestiach ekonomicznych zarządzania firmą IT-branży; planowania finansowego i biznesowego; przygotowywania informacji analitycznych do podejmowania decyzji zarządczych

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

19 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Co będziesz robić? Dokonywać rozliczeń kosztów produkcji oraz przychodów w wyznaczonych okresach, Sporządzać sprawozdania i raporty finansowe zarówno dla potrzeb wewnętrznych, jak i zewnętrznych, Nadzorować obieg dokumentów finansowych i księgowych, dbając o zgodność procedur z...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: GGG Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Rozliczanie kosztów produkcji w wymaganych okresach. Rozliczanie przychodów. Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zewn. i wewn. Nadzór nad zgodnością procedur finansowych z obowiązującymi przepisami. Nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Raven PL Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Zarządzanie działem ekonomicznym Koordynowanie i prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami Kontrola i udział w procesach księgowych Sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych VAT i deklaracji podatku dochodowego...

Dodane: 2025-02-23
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca samodzielna biurowo-administracyjna, praca w siedzibie urzędu, Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: praca w pomieszczeniu biurowym przy oświetleniu naturalnym i...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: RECRU.TO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Zakres obowiązków: Realizacja planów sprzedażowych. Badanie potrzeb klientów i dostosowywanie ofert do ich wymagań. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami. Prowadzenie negocjacji handlowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Obsługa posprzedażowa. Wymagania:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Aon

What the day will look like Promptly reviews and acts with urgency in establishing initial and subsequent contact with all parties and key stakeholders. Providing quality customer service and ensure file quality, timely coverage analysis and communication with insured based on application of policy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: CERTA TRZEMESZNO SP. Z O.O.

Zakres obowiązków: Tworzenie szczegółowych ofert i kosztorysów, które staną się podstawą naszych przyszłych inwestycji, Prowadzenie bazy zamówień i jej ciągła aktualizacja, monitorowanie zmian w zamówieniach, przygotowywanie ofert przetargowych,, analiza dokumentacji przetargowej,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa połączeń przychodzących Aktywna sprzedaż usług klienta Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów Wprowadzanie danych do systemu Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. C1) Szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe Otwartość w relacjach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Knowledge of Portuguese (C1) and English (B2) Availability to work in the office in Lublin (Czechów district) Skills...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Knowledge of French (C1) and English (B2) Availability to work in the office in Lublin (Czechów district) Skills in...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: CERTA TRZEMESZNO SP. Z O.O.

Zakres obowiązków: Zarządzanie realizacją umów budowlanych zgodnie z harmonogramem i budżetem, Prowadzenie, nadzorowanie i koordynacja robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną i zasadami BHP, Analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów. Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży. Stała współpraca z przedstawicielami...