Praca: Główny Księgowy


Dyrektor Warmińsko-Mazurskiego Centrum Nowych Technologii ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

Główny Księgowy
Miejsce pracy: Olsztyn
Nr ref.: 15/2025
Biuro: Zespół ds. Finansów
Ogłoszono dnia: 25.11.2025
Nr ogłoszenia: 15/2025
Termin składania ofert: 19.12.2025 do godziny 10:00

Zakres obowiązków:
  • Weryfikacja dokumentów księgowych i ich przygotowanie do akceptacji.
  • Wystawianie faktur i prowadzenie kompletnych rejestrów.
  • Rozliczenia z kontrahentami oraz instytucjami publicznymi.
  • Obsługa rozliczeń VAT oraz przygotowywanie danych do sprawozdawczości finansowej i budżetowej.
  • Prowadzenie ewidencji majątku, środków trwałych i stawek amortyzacyjnych.
  • Sporządzanie bilansu oraz sprawozdania finansowego jednostki.
  • Prowadzenie rozliczeń podatkowych, należności oraz zadań z zakresu klasyfikacji budżetowej.
  • Obsługa księgowa projektów realizowanych ze środków zewnętrznych.
  • Współpraca z działem IT i IOD w zakresie prawidłowego obiegu danych.
  • Przeprowadzanie inwentaryzacji i analiz danych budżetowych.
Wymagania:

Niezbędne:
  • Uprawnienia zgodne z ustawą o finansach publicznych (art. 54).
  • Pełnia praw publicznych, zdolność do czynności prawnych i niekaralność.
  • Nienaganna opinia i stan zdrowia pozwalający na pracę biurową.
  • Obywatelstwo polskie.
Dodatkowe:
  • Dobra znajomość finansów publicznych, rachunkowości i VAT.
  • Znajomość zasad funkcjonowania jednostek samorządu.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, terminowość.
  • Biegła obsługa MS Office oraz urządzeń biurowych.
  • Znajomość RODO i archiwizacji.
  • Atutem będzie min. 3-letnie doświadczenie w księgowości budżetowej lub na stanowisku kierowniczym związanym z rachunkowością.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
  • Praca administracyjno-biurowa, przeważnie siedząca, wewnątrz pomieszczenia z przewagą wysiłku umysłowego, przy monitorze ekranowym, 8 godzin na dobę. Dostęp do budynku oraz windy (wejściem od strony ul. Głowackiego), budynek dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, toalety dostosowana dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami, dostępne na piętrze wykonywania pracy.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia niepełnosprawnych:
  • Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) w Centrum wynosił mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty:
  • List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku;
  • Życiorys zawodowy – Curriculum Vitae;
  • Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie;
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany  staż pracy;
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; * [Pobierz]
  • Klauzula Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru; * [Pobierz]
  • Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych; * [Pobierz]
  • Oświadczenie kandydata aplikującego na wolne stanowisko urzędnicze; * [Pobierz]

*Dokumenty według wzoru dostępnego na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Centrum Nowych Technologii – http://bip.wmcnt.pl

 

Dokumenty dodatkowe:
  • Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, potwierdzenia umiejętności;
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
  • Inne, które kandydat uważa za istotne w jego przyszłej pracy.
Sposób i miejsce składania aplikacji:
  • Wymagane dokumenty aplikacyjne należy:
    • wysłać za pomocą przycisku aplikowania
    • składać osobiście w siedzibie Centrum
      lub
    • przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:
Warmińsko- Mazurskie Centrum Nowych Technologii, 10-448 w Olsztynie, ul. Bartosza Głowackiego 14
w zaklejonej kopercie z dopiskiem:

Stanowisko: Główny specjalista
Biuro: Zespół ds. Finansów
Nr ogłoszenia: 15/2025

w terminie do dnia 19.11.2025 r. do godz. 10:00.
  • Dokumenty, które dotrą do Centrum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu ukrytym pod przyciskiem.
  • Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej BIP bip.wmcnt.pl oraz na tablicy informacyjnej Centrum.
  • Zgodnie z obowiązkiem nałożonym ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, która wdraża dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia praw Unii, informujemy Państwa, że w Warmińsko-Mazurskim Centrum Nowych Technologii obowiązuje Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa podejmowania działań następczych w WMCNT. Szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Warmińsko- Mazurskiego Centrum Nowych Technologii w Menu Przedmiotowym - Zgłaszanie naruszeń prawa.
Informacje dodatkowe:
  • Aby zakwalifikować się do kolejnego etapu naboru, kandydat musi spełniać wymagania niezbędne oraz w największym stopniu wymagania dodatkowe oraz złożyć komplet wymaganych dokumentów.
  • Dokumentami potwierdzającymi staż pracy i doświadczenie zawodowe są: świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu lub w przypadku kierowniczych stanowisk urzędniczych również wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  • Dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe mogą być również min.: zaświadczenia o odbyciu praktyk, staży, dokumenty potwierdzające pracę na umowę zlecenie lub o dzieło, wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej również w odniesieniu do stanowisk nie będących stanowiskami kierowniczymi.
  • Wszystkie wymagane dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim, a dokumenty wydane w języku obcym muszą być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
  • Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach samorządu terytorialnego będą kierowane do odbycia służby przygotowawczej.
  • Służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-11-30
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z przepisami Sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, WHT) Przygotowywanie raportów dla instytucji zewnętrznych (m.in. GUS, NBP) Opracowanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych raportów finansowych Nadzór nad obiegiem dokumentów i...

Dodane: 2025-11-30
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: NOWREM GROUP Daniel Łata sp.k.

Wynagrodzenie do negocjacji – adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz formy współpracy. Opis stanowiska: Zarządzanie księgowością firmy zgodnie z prawem i regulacjami podatkowymi Tworzenie bilansów i innych sprawozdań finansowych Przygotowywanie i wysyłanie dokumentacji podatkowej...

Dodane: 2025-11-29
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: VRP Consulting

Organizacja i nadzór nad pełną księgowością oraz rozliczeniami podatkowymi zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przygotowanie i składanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych. Przeniesienie księgowości z outsourcingu do obsługi wewnętrznej oraz odtwarzanie ewidencji...

Dodane: 2025-11-07
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: AGROLAB Polska Sp. z o.o.

Twoje zadania: Nadzór nad księgami rachunkowymi zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi. Przygotowywanie sprawozdań finansowych, podatkowych i ustawowych. Kontrola dokumentów finansowych i ewidencji środków trwałych. Nadzór nad płatnościami i rozliczeniami w firmie....


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Organizacja i koordynacja procesów administracyjnych w firmie Zarządzanie dokumentacją, rejestracja umów oraz pełnomocnictw Prowadzenie ewidencji poleceń służbowych i zarządzeń Wsparcie administracyjne dla różnych działów Przygotowywanie pism i korespondencji z instytucjami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Przyjmowanie i rejestrowanie materiału do badań. Wprowadzanie zleceń do systemu laboratoryjnego. Telefoniczna obsługa klientów i umawianie badań. Przygotowanie i zamawianie przesyłek kurierskich. Prowadzenie bieżących prac administracyjnych i dokumentacji. Wykształcenie policealne lub...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Warmińsko-Mazurskie Centrum Nowych Technologii

Biuro: Zespół ds. Finansów Ogłoszono dnia: 25.11.2025 Nr ogłoszenia: 15/2025 Termin składania ofert: 19.12.2025 do godziny 10:00 Zakres obowiązków: Weryfikacja dokumentów księgowych i ich przygotowanie do akceptacji. Wystawianie faktur i prowadzenie kompletnych rejestrów. Rozliczenia z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: H+H Polska Sp. z o.o.

Obowiązki Zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn i urządzeń (mechanika i elektryka). Planowanie i organizacja remontów, przeglądów oraz konserwacji. Kierowanie pracą i rozwojem Pracowników Działu Utrzymania Ruchu. Nadzór nad dokumentacją techniczną. Współpraca z dostawcami i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: CCPORTER Sp. z o.o.

Jako Office Assistant będziesz realizować zadania w ramach 2 obszarów: DOKUMENTY & FINANSE: opisywanie dokumentów dla księgowości i umieszczanie ich w systemie wystawianie faktur dla klientów i kontrahentów wsparcie w obiegu dokumentów spółkowych (odbiór korespondencji, przygotowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

odbieranie połączeń od niemieckojęzycznych klientów pomoc w sprawach napraw, gwarancji, części i drobnych usterek szukanie rozwiązań na odległość dobieranie produktów do klienta w odpowiedzi na jego potrzeby praca z systemem CRM niemiecki na poziomie C1 - płynnie, pewnie, bez stresu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych – od tworzenia ogłoszeń po rozmowy z kandydatami Organizacja onboardingu i offboardingu pracowników Wspieranie programów rozwojowych, szkoleń i ocen pracowniczych Udział w projektach usprawniających procesy HR i wdrażanie zmian Współpraca...