Praca: Główny księgowy


Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Kielcach
Świętokrzyski Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny księgowy
Miejsce pracy: Kielce
Ogłoszenie o naborze Nr 155232

Warunki pracy

Praca administracyjno - biurowa w siedzibie inspektortu.


Wykonywanie zadań pod presja czasu.


Stanowisko pracy zlokalizowane na 4 piętrze w budynku urzędu z windą


Stanowisko wyposażone  w komputer oraz urzadzenia biurowe, praca przy komputerze przez co najmniej połowę dobowego wymiaru pracy ( powyżej 4 godzin dziennie)


Kontakty z pracownikami jednostek zezwnętrznych ( ZUS, Izba skarbowa, Urzad Wojewódzki, GIF)


 


 

Zakres zadań

  • prowadzi rachunkowości jednostki ( prowadzi całość dokumentów finansowo-księgowych związanych z pełną księgowością syntetyczną i analityczną z uwzględnieniem budżetu zadaniowego, dokumentacji ubezpieczeniowej – ZUS, podatkowej );
  • sporządza plany finansowe jednostki w podziale na paragrafy i zadania, dokonuje niezbędnych zmian w planie finansowym w porozumieniu z kierownikiem jednostki;
  • wykonuje dyspozycje środkami pieniężnymi zgodnie z planem jednostki a także z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych;
  • rozlicza należności i zobowiązania pieniężne, w tym także listy płac;
  • dokonuje wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
  • dokonuje wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
  • opracowuje, aktualizuje i kontroluje realizację procedur dotyczących gospodarki finansowej i rachunkowej jednostki;
  • sporządza sprawozdania budżetowe i finansowe w tym także w układzie zadaniowym;
  • obsługuje programy i systemy związane z bankowością elektroniczną, systemem TREZOR, programem kadrowo – płacowym.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe wyższe ekonomiczne jednolite studia magisterskie bądź inne zgodne z art. 54 ustawy z dn. 27.08.2009 r. o finansach publicznych
  • Biegła znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości, a także przepisów dotyczących podatków i ubezpieczeń społecznych
  • Znajomość przepisów o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Doświadczenie w prowadzeniu rachunkowości w jednostkach sektora finansów publicznych administracji rządowej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej, o pracownikach urzędów państwowych, ustawy Prawo farmaceutyczne
  • Umiejetność obsługi programow finansowo - ksiegowych (znajomość systemu TREZOR, PŁATNIK)
  • Praktyczna wiedza nt. zagadnień wiazanych z rachunkowością budżetową (plan kont, klasyfikacja budzetowa)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejetnośc pracy w zespole
  • Komunikatywność, samodzielność, dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań
  • Obsługa komputera
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Nadzór nad zgodnością ksiąg rachunkowych z przepisami prawa i wewnętrznymi wytycznymi Przygotowywanie i kontrola sprawozdań podatkowych i finansowych Sporządzanie deklaracji podatkowych Zarządzanie obiegiem dokumentów finansowych Prowadzenie ewidencji środków trwałych i inwentaryzacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Księgowanie dokumentów kosztowych, wyciągów bankowych i rozrachunków Obsługa ewidencji środków trwałych i leasingów Sprawdzanie rejestrów VAT, rozliczenia podatkowe i udział w przygotowaniu sprawozdań finansowych Weryfikacja dokumentów eksportowych i WDT Przygotowywanie raportów i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Sąd Rejonowy w Kołobrzegu

Szczegółowy zakres obowiązków znajduja się na stronie internetowej Sądu Rejonowego w Kołobrzegu w zakładce "oferty pracy" https://kolobrzeg.sr.gov.pl/oferty-pracy,m,m2,168 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe, ekonomiczne Wymagania inne: Informacje o naborze znajdują...

Dodane: 2025-08-23
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: SĄD REJONOWY W ZAWIERCIU

KONKURS NA STANOWISKO URZĘDNICZE Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie internetowej Sądu Rejonowego w ZawierciuZakres wykonywanych zadań:1. prowadzenie rachunkowości Sądu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadamiw zintegrowanym systemie informatycznym rachunkowości i...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają wsparcia technicznego oraz pomagają...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu, Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów, Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i działania urządzeń do podgrzewania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: JTI GBS Poland sp. z o.o.

The Employee Lifecycle Specialist is responsible for ensuring high-quality and efficient delivery of HR administrative services throughout the employee lifecycle. The role supports multiple markets and focuses on processing employee changes, maintaining accurate HR records in SAP and related...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: "CETEL SERWIS" Sp. z o.o.

Zadania: Inwentaryzacja asortymentu, Kompletacja towaru zgodnie z dokumentacją do wydania, wywozu lub wysyłki, Przestrzeganie i stosowanie procedur związanych z magazynowaniem, wysyłką i przyjmowaniem towarów, Kontrola wydawanych towarów, dbanie o wysoki standard usług. Wymagania:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Contract Administration Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: weryfikacja danych w systemie, przygotowywanie zestawień i raportów kontakt z instytucjami zewnętrznymi analiza danych personalnych i płacowych obsługa benefitów pracowniczych przygotowywanie procedur, instrukcji, regulaminów systematyczna analiza działań i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Sunreef Venture S. A.

Zakres obowiązków: Składanie i dopasowywanie fornirów według dokumentacji technicznej Kontrola jakości i wybór odpowiednich materiałów Obsługa maszyn i narzędzi do obróbki fornirów Oznaczanie i przechowywanie przygotowanych fornirów Utrzymanie porządku i przestrzeganie zasad BHP...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Praca.pl

Zakres obowiązków: Obsługa recepcji i gości firmy Przyjmowanie, nadawanie i rejestrowanie korespondencji (w tym faktur) Przygotowanie sal konferencyjnych i zamawianie materiałów biurowych Dbanie o estetykę przestrzeni biurowej Wymagania: Wykształcenie min. średnie Znajomość MS Office...