Praca: Ekspertka / Ekspert ds regulacji i systemów wspierających ocenę zabezpieczeń hipotecznych


KOLEJNY DZIEŃ, TE SAME ZADANIA?
Przełam rutynę i nadaj tempa swojej karierze.
Dołącz do nas jako:
Ekspertka / Ekspert ds regulacji i systemów wspierających ocenę zabezpieczeń hipotecznych


Centala - Warszawa, Świętokrzyska 36

Na co dzień w naszym zespole:
  • zajmujemy się:
  1. umowami dotyczącymi usług wycen, kontroli nieruchomości i inwestycji budowlanych związanych z procesem hipotecznym w obszarze klienta detalicznego oraz firm i przedsiębiorstw,
  2. weryfikacją prawidłowości i kompletności dokumentacji dotyczącej deweloperów i prowadzonych przez nich inwestycji na potrzeby procesu dotyczącego udzielania kredytów i pożyczek finansujących nieruchomości i/lub zabezpieczonych na nieruchomościach,
  3. ewidencją i rejestracją realizowanych operacji w odpowiednich aplikacjach oraz rejestrach Banku,
  4. zapewnieniem odpowiednich regulacji i narzędzi w Banku, umożliwiających obsługę wyżej wskazanych obszarów,
  5. utrzymaniem ciągłości procesów, terminową ich realizacją i oczekiwanego poziomu jakości opracowań/dokumentacji na potrzeby oceny wartości zabezpieczeń na nieruchomościach i/lub oceny inwestycji,
  6. sporządzaniem analiz ilościowych, jakościowych na potrzeby informacji zarządczej,
  7. projektowaniem oraz bieżącą optymalizacją i aktualizacją przepisów wewnętrznych, wzorcowych, dokumentów i formularzy związanych z zabezpieczaniem wierzytelności, oceną zabezpieczeń oraz szacowaniem wartości nieruchomości przyjmowanych na zabezpieczenie kredytów banku,
  8. przygotowywaniem interpretacji przepisów zewnętrznych i rekomendacji nadzorczych,
  9. bieżącym wsparciem merytorycznym/ biznesowym uczestników procesów (zewnętrznych jak i wewnętrznych), prowadzeniem szkoleń oraz instruktaży dla pracowników w zakresie regulacji i narzędzi dotyczących oceny zabezpieczeń. 
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
  • posiadasz wykształcenie wyższe z zakresu bankowości lub ekonomii.
  • jesteś osobą komunikatywną i masz umiejętność dobrej współpracy w zespole,
  • masz wiedzę z zakresu:
  1. wymagań i przebiegu procesu inwestycyjnego np. budowa, rozbudowa domu jednorodzinnego, inwestycje deweloperskie,
  2. prawa budowlanego, ustawy deweloperskiej,
  3. projektowania umów, pism, regulacji.
  • potrafisz:
  1. przygotować wymagania biznesowe dla rozwiązań procesowych,
  2. sporządzać raporty, umiejętnie formułować wnioski i odzwierciedlać je w formie projektu konkretnych rozwiązań regulacyjnych, procesowych lub aplikacyjnych,
  3. sprawnie obsługiwać pakiet MS Office.
Twój Pakiet Korzyści
  • Praca hybrydowaPracujemy jak lubimy. Nasze zadania realizujemy z domu lub z biura.
  • Docenienie działania i zaangażowania Oprócz wynagrodzenia, każdy z nas ma określone cele – które doceniamy w ramach systemów premiowych.
  • Oferta specjalna Wspieramy Twoje finanse i oferujemy produkty naszej Grupy Kapitałowej na preferencyjnych warunkach (m.in. kredyt hipoteczny, kartę kredytową czy ubezpieczenie) oraz pomagamy odkładać na emeryturę w PPE.
  • Elastyczność benefitów Różnimy się, dlatego to Ty wybierasz z jakich benefitów skorzystasz. Mamy dla Ciebie system kafeteryjny lub działania w ramach ZFŚS m.in. dofinansowanie opieki nad dziećmi, wakacji czy pożyczkę na remont.
  • Możliwości rozwoju U nas masz szerokie perspektywy rozwoju i możesz uczyć się, jak lubisz. Oferujemy dostęp do różnych form nauki – stacjonarnie i cyfrowo.
  • Wsparcie w zdrowiu i odpoczynku Dbamy o naszą formę mentalną i fizyczną. Możesz skorzystać z kart sportowych, opieki medycznej LuxMed, stomatologa, programu wellbingowego #FokusNaCiebie czy dodatkowych dni wolnych.
Pracuj w miejscu, które zna każdy.
#TyWybierasz
Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"? Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-03-12
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie

- aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów,- sprzedaż usług finansowych,- nadzór nad prowadzonymi sprawami,- negocjowanie warunków umów,- utrzymywanie dotychczasowych relacji handlowych,- budowanie i rozwijanie pozytywnych relacji nowo pozyskanych klientów. Wymagania konieczne:...

Dodane: 2025-02-25
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKO Bank Polski

na czas określony Centrala

Dodane: 2025-02-20
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zarządzanie umowami dotyczącymi usług wycen, kontroli nieruchomości oraz inwestycji budowlanych Zapewnienie wsparcia merytorycznego dla dostawców, w tym analiz i optymalizacji realizacji umów Projektowanie i aktualizacja przepisów wewnętrznych, wzorców umów oraz regulacji stosowanych w...

Dodane: 2025-02-18
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKO Bank Polski

na czas nieokreślony Departament Produktów Klienta Indywidualnego


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym w Call Center, nadzór nad realizacją planów sprzedażowych, monitorowanie efektywności pracy zespołu, prowadzenie szkoleń...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Вашите отговорности: Съдействие на клиентите при покупка на електрически автомобили, както и следпродажбено обслужване (входящи обаждания и чат) Установяване и...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klientów przy użyciu różnych kanałów komunikacji Aktywne pozyskiwanie oraz sprzedaż usług Przygotowanie ofert zgodnie z potrzebami klientów Wprowadzanie danych do systemu Biegła znajomość języka niemieckiego (minimum C1) Umiejętności sprzedażowe i komunikacyjne Otwartość...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji. Od kandydatów...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji. Od kandydatów...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: ECOL Sp. z o.o.

Miejsce pracy Rybnik w okresie próbnym, docelowo cała Polska + zagranica Dołączając do zespołu będziesz odpowiedzialny/a za sprzedaż środków smarnych i jej intensyfikację, a także: zarządzanie, nadzór i opiekę handlowo–techniczną klientów, rozwojem nowych aplikacji i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Utrzymanie i organizacja biura Obsługa połączeń i front office Zarządzanie zaopatrzeniem biurowym Wdrażanie nowych pracowników Zarządzanie korespondencją Wsparcie działu HR i organizacja wydarzeń Umiejętność obsługi urządzeń biurowych Dobry język angielski Dobry język polski (B2)...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zapewnienie dokładności inwentaryzacji i zgodności stanów magazynowych Projektowanie oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań logistycznych Koordynowanie przepływu produktów w magazynie Wdrażanie usprawnień zgodnie z zasadami lean management Rekrutacja, szkolenie i motywowanie zespołu...