Praca: Ekspert / Specjalista ds. kadr i płac


Kim jesteśmy? Jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce, które wspierają osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Nasze działania prowadzimy w ramach projektów: Centrum Aktywnej Rehabilitacji Fundacji Avalon (aktywna rehabilitacja), Subkont (wsparcie finansowe), Sekson (seksualność i rodzicielstwo), Extreme (sporty ekstremalne), Helpuj.pl (platforma zbiórkowa), Centrum Pomocy Uchodźcom z Niepełnosprawnościami, a ostatnio też Avalon Kids (integracja dzieci z niepełnosprawnościami i pełnosprawnych). Wierzymy, że osoba z niepełnosprawnością może być samodzielna i aktywna w każdej sferze swojego życia. Zależy nam na zmianie postrzegania niepełnosprawności przez społeczeństwo i same osoby z niepełnosprawnościami. Wspieramy poprzez rehabilitację, umożliwiamy dofinansowanie wydatków związanych z realizacją indywidualnych celów i pasji. Dajemy możliwość sportowego rozwoju w extremalnej formie. Ciągle się rozwijamy i wprowadzamy nieszablonowe rozwiązania. Z nami bariery nie istnieją!

Do naszego Działu Administracji prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Ekspert / Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Do Twoich zadań będzie należało: 
  • Przygotowywanie umów cywilnoprawnych, umów o pracę, umów o dzieło oraz innych, których podpisanie będzie konieczne, a także weryfikacja otrzymanych dokumentów pod względem formalnym i kadrowym 
  • Samodzielne naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, zgodnie z zebranymi danymi, oraz zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników z ubezpieczeń, 
  • Wdrażanie, aktualizacja potrzebnych zmian, nowych modułów programu kadrowo- płacowego Fundacji we współpracy z dedykowaną firmą  
  • Ustalanie wysokości zaliczek na podatek dochodowy, wypełnianie w imieniu Podatnika deklaracji na podstawie danych wynikających z zapisów księgowych i innych niezbędnych informacji oraz przesyłanie ich do odpowiednich organów podatkowych, 
  • Naliczanie składek na ubezpieczenia społeczne, sporządzanie oraz przesyłanie do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych imiennych raportów, 
  • Czynny udziału w audytach, kontrolach i badaniach, 
  • Nadzór nad teczkami osobowymi pracowników oraz dokumentami związanymi z umowami cywilnoprawnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Prowadzenie kadr w programie komputerowym spełniającym wymogi odpowiednich przepisów prawa, 
  • Przygotowywanie raportów, analiz, zestawień oraz sprawozdań na potrzeby wewnętrzne.   
Wyślij do nas CV, jeśli: 
  • Posiadasz minimum 5 letnie doświadczenie jako samodzielny specjalista ds. kadr i płac. 
  • Biegle znasz ustawę o Systemie Ubezpieczeń Społecznych oraz prawo pracy. 
  • Jesteś dyspozycyjny/a w pełnym wymiarze godzin oraz gotowy/a do pracy stacjonarnej w Fundacji w Warszawie. 
  • Dobrze czujesz się wspierając klientów wewnętrznych w zakresie spraw pracowniczych.  
Dlaczego warto do nas dołączyć? 
  • Jesteśmy fajnym, różnorodnym, dynamicznym i wspierającym zespołem, w którym dobrze się pracuje. 
  • Jesteśmy dużą i uznaną, a jednocześnie jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się organizacji pozarządowych w Polsce. 
  • Podpiszemy z Tobą umowę o pracę lub umowę współpracy. Wynagrodzenie w przedziale 9011 -   9 448 zł brutto, możliwość okazjonalnej pracy zdalnej. 
  • Mamy wygodne biuro na warszawskim Mokotowie z pyszną kawą z ekspresu. 
  • Zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polsce 
  • Do umowy otrzymasz pakiet benefitów pozapłacowych (po okresie próbnym: karta prepaid Edenred, pakiet medyczny PZU Zdrowie lub karta Multisport). 
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”

Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli: „Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Żegańska 21/23, 04-713 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: kontakt@fundacjaavalon.pl Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: iodo@fundacjaavalon.pl.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na powyższe stanowisko, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Eryk Sp. z o.o.

About the role We are looking for an HR & Payroll Specialist to join our team and support daily HR administration, payroll and international processes. This is a great opportunity for someone who wants to develop into a Compensation & Benefits Specialist and gain hands-on experience in payroll,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: DGP Clean Partner Sp. z o.o.

Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Opis stanowiska: Do głównych zadań osoby...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: DIFERONIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

nadzór nad całością procesów kadrowo płacowych w firmie,przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników nadzór nad rozliczaniem czasu pracy pracowników,monitorowanie rozliczeń umów cywilnoprawnych,sporządzanie list płac, rozliczanie składek ZUS,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Uniwersytet Morski w Gdyni

Stanowisko: Referent / Specjalista Miejsce pracy: Uniwersytet Morski w Gdyni Wymiar czasu pracy: 1 etat; umowa na zastępstwo Komórka organizacyjna: Dział Kadr i Płac, Pion Rektora Opis stanowiska samodzielna obsługa procesów kadrowych pracowników związana z: zawieraniem,...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: ISS Facility Services Sp. z o.o.

Szukamy osoby na zastępstwo do zespołu administracyjnego. Stanowisko łączy zadania związane z prowadzeniem archiwum zakładowego oraz obsługą biurową. Zakres obowiązków: Obsługa archiwum zakładowego zgodnie z przepisami Klasyfikacja dokumentów i prowadzenie ewidencji archiwalnej...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: Praca.pl Sp. z o.o.

Opis stanowiska zarządzanie zespołem montażystów oraz bieżący nadzór nad ich pracą planowanie i koordynowanie wszystkich etapów prac wykonywanie pomiarów i tworzenie kosztorysów przygotowywanie dokumentacji projektowej i rozliczeń finansowych opracowywanie listy zapotrzebowania na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Nadzór nad całościowym przebiegiem kontraktu: od rozpoczęcia do rozliczenia. Bieżące monitorowanie budżetu, harmonogramu i jakości robót. Prowadzenie negocjacji i współpraca z dostawcami i podwykonawcami. Raportowanie postępów, analizowanie ryzyk, wprowadzanie działań korygujących....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Planowanie i zarządzanie placem budowy Koordynacja prac zespołów własnych oraz podwykonawców Zarządzanie dokumentacją techniczną i finansową projektu Monitorowanie i nadzorowanie postępu prac zgodnie z harmonogramem i budżetem Analiza dokumentacji technicznej i kontrola kosztów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Grupa Outworking

Opis stanowiska: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu informatycznego, przygotowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Grupa Outworking

Opis stanowiska: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu informatycznego, przygotowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Uczestniczenie w postępowaniach przetargowych oraz pozyskiwanie nowych zamówień Prowadzenie negocjacji i bieżąca korespondencja z klientami Przygotowywanie ofert handlowych, dopasowanych do potrzeb klientów Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami Prowadzenie...