Praca: Ekspert ds. Analiz i CRM


Ekspert ds. Analiz i CRM
Miejsce pracy: Warszawa

Twoja Rola

  • współpracujesz z zespołami IT, sprzedaży, marketingu i obsługi klienta, aby zapewnić właściwe funkcjonowanie systemów bazodanowych (w tym CRM) poprzez dostosowanie funkcjonalności systemowych do potrzeb biznesowych
  • nadzorujesz wprowadzanie nowych funkcjonalności, integrację z innymi systemami oraz szkolenia użytkowników, zapewniając ciągłe doskonalenie systemów bazodanowych (w tym CRM)
  • przygotowujesz specyfikacje wymagań biznesowych do narzędzi informatycznych (identyfikujesz i analizujesz potrzeby użytkowników końcowych) oraz nadzorujesz wdrożenie zmian
  • projektujesz, tworzysz, rozwijasz i optymalizujesz procesy biznesowe
  • dbasz o poprawność, aktualność i spójność danych w systemach bazodanowych (w tym CRM), co jest kluczowe dla skutecznego wsparcia procesów sprzedaży i obsługi klienta
  • dbasz o bezpieczeństwo danych klientów, ich poufność i zgodność z obowiązującymi regulacjami (np. RODO)
  • analizujesz dane i tworzysz raporty, które wspierają decyzje strategiczne oraz operacyjne związane z zarządzaniem relacjami z klientami
  • opracowujesz i modyfikujesz procedury operacyjne, instrukcje i regulacje formalne
  • uczestniczysz w przekrojowych projektach w skali organizacji mających na celu rozwój działalności biznesowej obszaru bankowości korporacyjnej
Twój zespół

Oferujemy Ci pracę w niewielkim dynamicznym zespole zlokalizowanym w Warszawie. Zespół realizuje zadania z wielu obszarów takich jak marketing, komunikacja, zarządzanie procesami, analiza danych, raportowanie, współpraca z partnerami biznesowymi. Specyfika realizowanych zadań daje okazję do współpracy z innymi jednostkami Banku oraz Grupy Crédit Agricole w Polsce i na świecie.

Twoje doświadczenie i umiejętności
  • znasz specyfikę bankowości korporacyjnej i potrzeb klientów korporacyjnych
  • masz co najmniej 2 lata doświadczenia w obszarze użytkowania baz danych i analizowania danych oraz raportowania
  • posiadasz wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, zarządzania procesami lub analiz danych
  • umiesz tworzyć i optymalizować procesy biznesowe oraz regulacje formalne
  • znasz MS Excel na poziomie zaawansowanym (znajomość MS Access będzie dodatkowym atutem) oraz bardzo dobrze posługujesz się MS Power Point
  • charakteryzuje cię analityczne myślenie i samodzielność w rozwiązywania problemów
  • umiesz gromadzić, analizować i specyfikować wymagania biznesowe
  • bardzo dobrze organizujesz swój czas, działasz sumiennie i odpowiedzialnie oraz potrafisz pracować pod presją czasu
  • znasz biegle język angielski (znajomość języka francuskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem)
  • dodatkowym atutami są: znajomość narzędzi Power BI, JIRA, Confluence, znajomośc SQL, znajomość metodologii AGILE
W zamian oferujemy:
  • Karta Multisport
  • Opieka medyczna
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez kliknięcie w przycisk „Aplikuj”.

Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D , 54-202 Wrocław, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.

Jeżeli chcesz, aby Twoja kandydatura została wzięta pod uwagę w innych procesach rekrutacyjnych, prosimy o dołączenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D , 54-202 Wrocław, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-11-05
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji

Co będzie należeć do Twoich zadań: Monitorowanie i analiza krótkoterminowej płynności finansowej spółek z Grupy PKP CARGO Monitorowanie rynku finansowego w zakresie kursów walutowych, stóp procentowych i innych instrumentów finansowych Zawieranie transakcji wymiany walut, lokowania...

Dodane: 2025-11-04
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o.

Zadania: przygotowywanie raportów zarządczych dla potrzeb koncernu, wykonywanie analiz ekonomicznych i finansowych, udział w tworzeniu budżetów rocznych, wsparcie w kalkulacji ofert przetargowych, udział w optymalizacji procesów wewnętrznych, realizacja projektów krajowych i...

Dodane: 2025-10-31
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Asian Automotive Distribution Center

Zakres obowiązków: Analiza rentowności różnych aspektów działalności firmy i proponowanie działań optymalizacyjnych. Tworzenie i wdrażanie narzędzi analitycznych, kontrola budżetu oraz monitorowanie kosztów. Uczestnictwo w procesach budżetowania, planowania finansowego oraz...

Dodane: 2025-10-31
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Urząd Regulacji Energetyki w Warszawie

Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, permanentna obsługa...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

ZADANIA: organizacja oraz realizacja procesu przyjmowania zamówień w firmie nadzór nad dokumentacją firmową obsługa korespondencji firmowej czy urzędowej windykacja należności OCZEKIWANIA: odpowiedzialność i dobra organizacja pracy sumienność umiejętność rozwiązywania problemów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budowlane ARKOP Sp. z o.o. Spółka Komandytowa

Do obowiązków kierownika robót należeć będzie wykonywanie wszystkich obowiązków przewidzianych w aktualnie obowiązujących przepisach prawa w tym prawa budowlanego i aktach wykonawczych tego prawa. wykształcenie wyższe techniczne budowlane, doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: SIXT Rent a Car

Opis stanowiska: Aktywne pozyskiwanie klientów z wykorzystaniem narzędzi online, wydarzeń branżowych oraz kontaktów bezpośrednich Przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy i nadzór nad realizacją zamówień Kompleksowa obsługa posprzedażowa i utrzymywanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Praca.pl

Opis stanowiska: Obsługa bieżącej korespondencji z partnerami i agencjami sprzedaży, Wprowadzanie i aktualizacja rezerwacji w systemie, Wsparcie przy kalkulacjach ofert i udzielanie informacji zwrotnych, Współpraca z innymi działami w celu sprawnej realizacji zamówień, Prowadzenie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: TELUS International AI Inc

Job description Are you a detail-oriented individual with a passion for research and a good understanding of national and local geography? This freelance opportunity allows you to work at your own pace and from the comfort of your own home. A Day in the Life of an Online Data Analyst: In this...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Enodo Advisors Sp. z o.o.

Wynagrodzenie 6.000 – 6.500 brutto Twój zakres obowiązków Obsługa urządzeń biurowych: telefon recepcyjny, xero, aplikacje np. do rezerwacji biurek i sali konferencyjnej Przyjmowanie gości, dbałość o porządek w sali konferencyjnej, serwowanie napojów Korespondencja: archiwizacja,...