Praca: Ekodoradca


URZĄD MIEJSKI W BĘDZINIE
Ekodoradca
Miejsce pracy: Będzin
Numer: StPr/25/0762
OBOWIĄZKI:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1) przygotowanie indywidualnego planu działania (wraz z harmonogramem) dotyczącego Gminy Będzin w ramach projektu pod nazwą Przywracamy błękit. Kompleksowa realizacja Planu ochrony powietrza dla województwa śląskiego,2) realizacja zadań zgodnie z przyjętym indywidualnym planem działania,3) wsparcie realizacji Programu ochrony powietrza i uchwały antysmogowej dla województwa śląskiego,4) aktywny udział przy opracowywaniu, aktualizacji bądź realizacji gminnych strategii służących poprawie jakości powietrza zawartych między innymi w: programie ograniczania niskiej emisji (PONE), planie gospodarki niskoemisyjnej (PGN) oraz planie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,5) inicjowanie działań i inwestycji służących poprawie jakości powietrza oraz ograniczeniu emisji gazów cieplarnianych,6) pozyskiwanie zewnętrznego wsparcia finansowego dla gminy, które umożliwi:a) realizację zadań w postaci inwestycji i działań, ukierunkowanych na redukcję emisji zanieczyszczeń i/lub podniesienie efektywności energetycznej,b) podniesienie świadomości społecznej związanej z zanieczyszczeniem powietrza,c) realizację programów pomocowych dla mieszkańców nastawionych na redukcję emisji zanieczyszczeń,7) wsparcie mieszkańców Gminy Będzin w zakresie pozyskiwania dotacji do wymiany źródła ciepła i/lub podniesienia efektywności energetycznej budynku, w tym:a) udzielanie informacji o dostępnych formach wsparcia,b) pomoc w prawidłowym wypełnieniu wniosku o dotację;8)fachowe doradztwo w zakresie wymiany źródła ciepła i podniesienia efektywności energetycznej budynku, w tym m.in. pomoc w doborze optymalnego źródła ciepła,9) prowadzenie szeroko definiowanej edukacji mieszkańców w zakresie poprawy jakości powietrza, w tym m.in.:a) organizacja spotkań z mieszkańcami, zajęć edukacyjnych dla dzieci i młodzieży, happeningów i eventów,b) opracowanie i publikacja materiałów informacyjno-edukacyjnych w mediach społecznościowych oraz na stronach internetowych (Gminy Będzin i projektu),c) działania mające na celu dotarcie do osób, które nie korzystają z powszechnie dostępnych środków przekazu, np. osoby starsze.10) bieżąca współpraca z władzami gminy i innymi organami administracji publicznej, lokalną prasą/telewizją, organizacjami pozarządowymi, Policją, instytucjami świadczącymi wsparcie finansowe tj. WFOŚiGW w Katowicach, NFOŚiGW etc.,11) prowadzenie sprawozdawczości merytorycznej i finansowej dotyczącej projektu, w tym m.in. opracowywanie raportów, zestawień i sprawozdań;12) planowanie i monitorowanie budżetu projektu w budżecie gminy,13) stała i ścisła współpraca z Beneficjentem Koordynującym oraz właściwym miejscowo Związkiem Subregionalnym,14) zarządzanie ryzykiem w zakresie realizowanych zadań, w tym m.in. informowanie gminy, Beneficjenta Koordynującego oraz właściwego miejscowo Związku Subregionalnego o przypadkach materializacji ryzyka,15) proponowanie innowacyjnych działań ekodoradcy i/lub działań zaradczych zwiększających efektywność wdrażania projektu,16) współpraca z komórką gminy lub pracownikiem odpowiedzialnym za sporządzanie sprawozdań z realizacji Programu ochrony powietrza dla województwa śląskiego,17) przygotowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących działań informacyjno-edukacyjnych przewidzianych w projekcie (w ramach budżetu gminy),18) ciągłe podnoszenie swoich kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach, warsztatach, seminariach itp.,19) udział w cyklicznych spotkaniach ekodoradców organizowanych przez Beneficjenta Koordynującego i/lub właściwy miejscowo Związek Subregionalny,20) aktywny udział w kontrolach palenisk pod kątem przestrzegania uchwały antysmogowej i zakazu spalania odpadów;21) monitorowanie realizacji wskaźników projektu (na poziomie Gminy Będzin). Warunki pracy na stanowisku:1.praca administracyjno-biurowa,2.budynek Urzędu nie jest wyposażony w windę (dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi dostępny jest parter budynku, wraz z zapleczem higieniczno-sanitarnym),3.praca w trybie jednozmianowym, przeciętnie do 8 godzin na dobę,4.praca w systemie równoważnego czasu pracy,5.praca przy monitorze ekranowym powyżej czterech godzin dziennie.Umowa o racę na czas okreslony - 6 miesięcyMiejsce wykonywania pracy - Gmina BedzinWykokość proponowanego wynagrodzenia brutto: 4666,00 zł- 5466,00 złWszelkie szczegółowe infomracje znajdują się:https://bedzin.bip.info.pl/dokument,iddok,20461,idmp,107,r,r
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:- wykształcenie średnie lub wyższe,- znajomość przepisów z zakresu: Ustawa Prawo ochrony środowiska, Kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy o samorządzie gminnym, Uchwały Sejmiku Województwa Śląskiego w sprawie wprowadzenia na obszarze województwa śląskiego ograniczeń w zakresie eksploatacji instalacji, w których następuje spalanie paliw, Ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych,- umiejętność analizy przepisów prawnych,- prawo jazdy kategorii B.- doświadczenie w pracy minimum 2 lata.- gotowość do pracy w terenie.- obywatelstwo polskie albo obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z zapisami art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 roku, poz. 1135) pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej - art. 5 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej (t.j. Dz. U. z 2024 roku, poz. 409); Wymagania dodatkowe:samodzielność, kreatywność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole,umiejętność podejmowania decyzji w ramach pełnionych obowiązków służbowych,umiejętność samodzielnej organizacji pracy,biegła umiejętność obsługi programów komputerowych środowisko Windows, Word, Excel, Power Point.Szczegółowe informacje: https://bedzin.bip.info.pl/dokument,iddok,20461,idmp,107,r,r

Miejsce pracy:

Będzin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 do 5 466 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Doradcy Energetyczni Sp. z o.o.

Co zyskasz? Dostęp do bogatej oferty energii elektrycznej i gazu Elastyczny B2B z atrakcyjnym systemem prowizyjnym Szkolenia od podstawowych technik po zaawansowane negocjacje Wsparcie back-office oraz ekspertów branżowych Twoje zadania: Doradzanie firmom w wyborze najlepszego pakietu...

Dodane: 2025-07-13
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Doradcy Energetyczni Sp. z o.o.

Szukamy osób, które chcą rozwijać się w sprzedaży i mieć realny wpływ na to, ile zarabiają. U nas nie „dzwonisz po omacku” – budujesz relacje, doradzasz i zarządzasz własnym portfelem klientów. Co będziesz robić na co dzień? Doradzać firmom – pomagasz klientom biznesowym...

Dodane: 2025-07-12
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Praca.pl

Kogo szukamy: Osób samodzielnych, proaktywnych i nastawionych na wynik Z świetnymi umiejętnościami interpersonalnymi Chętnych do rozwoju – bez konieczności wcześniejszego doświadczenia Atut: znajomość branży OZE, telemarketingu lub B2B Co będziesz robić: Rekomendować klientom...

Dodane: 2025-07-02
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: PKP POLSKIE LINIE KOLEJOWE SPÓŁKA AKCYJNA-ZAKŁAD LINII KOLEJOWYCH W SZCZECINIE

Prowadzenie badań diagnostycznych,ocena stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych,sprządzanie dokumentacji do książki obiektu budowlanego, udział w pracach komisji odbioru po robotach budowlanych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat),...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Pozyskiwanie nowych klientów i dbanie o dobre relacje. Rozwój sieci sprzedaży w branży HoReCa. Analiza potrzeb klientów i doradztwo. Realizacja ustalonych celów sprzedażowych. Śledzenie trendów rynkowych i raportowanie wyników. Rozwój umiejętności sprzedażowych. Zaangażowanie i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: GFT Poland

Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: GFT Poland

Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: GFT Poland

Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: GFT Poland

Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Primost Południe Sp. z o.o.

OPIS STANOWISKA koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonych przez Spółkę kontraktów budowlanych, odpowiedzialność i nadzór nad prawidłową realizacją kontraktów budowlanych (budżet, harmonogram) oraz adekwatne reagowanie w przypadku pojawienia się...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Kompleksowa księgowość zgodnie z przepisami rachunkowymi. Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych. Księgowanie i rozliczanie kosztów floty oraz delegacji międzynarodowych. Nadzór nad terminowością płatności i kosztami działalności. Współpraca z instytucjami...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Primost Południe Sp. z o.o.

OPIS STANOWISKA planowanie i organizacja placu budowy koordynacja prac sił własnych i podwykonawczych prowadzenie dokumentacji budowy technicznej w tym dokumentacji finansowej powykonawczej i odbiorczej nadzór nad harmonogramem uwzględniającym rzeczowy i finansowy plan wykonania analiza...