Praca: E-commerce Manager


E-commerce Manager
Miejsce pracy: Milanówek
Opis stanowiska:
  • Prowadzenie i rozwój sprzedaży zagranicznej na platformach marketplace;
  • Negocjacje z Amazon Vendor oraz obsługa Seller Central;
  • Planowanie i realizacja strategii sprzedażowej w kanałach e-commerce;
  • Współpraca z agencją marketingową w zakresie kampanii reklamowych i promocji produktów online (Amazon, Ceneo, Google i inne platformy branżowe);
  • Monitorowanie i analiza wyników sprzedaży, marży oraz rotacji magazynowej, raportowanie KPI;
  • Identyfikacja barier wejścia na nowe platformy i opracowywanie rekomendacji dla efektywnej ekspansji zagranicznej;
  • Współtworzenie portfolio produktowego dedykowanego do kanałów e-commerce.
Wymagania:
  • Doświadczenie w e-commerce i sprzedaży na marketplace, w tym dobra znajomość Amazon Vendor oraz Seller Central;
  • Praktyka w prowadzeniu sprzedaży internetowej zagranicznej, ze szczególnym uwzględnieniem rynku niemieckiego;
  • Silne kompetencje analityczne oraz nastawienie na skalowanie sprzedaży;
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Umiejętność tworzenia strategii sprzedażowych oraz analizy rynku;
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii e-commerce.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o silnej pozycji na rynku;
  • Dopłatę do prywatnej opieki medycznej i kart multisport;
  • Możliwość wypoczynku w Hotelu należącym do grupy MPM AGD S.A;
  • Zniżkę na produkty firmowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MPM agd S.A.

Opis stanowiska Nadzorowanie procesu realizacji zamówień i obsługa klientów na marketplace; Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów; Wdrażanie i organizacja akcji promocyjnych na platformach sprzedażowych (np. Allegro, Amazon, inne marketplace’y); Analiza kalendarzy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MPM agd S.A.

Oczekujemy skutecznego zarządzania obszarami: Prowadzenie i rozwijanie sprzedaży międzynarodowej w ekosystemie marketplace. Negocjacje z Amazon Vendor i kompleksowa obsługa Seller Central. Tworzenie i realizacja strategii sprzedażowej w kanałach online. Nadzór nad kampaniami reklamowymi i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: 4 HOEM sp. z o.o.

Prowadzenie i rozwój sprzedaży online na platformach: Allegro, IdoSell, Ceneo, sklep internetowy. Obsługa i optymalizacja kampanii reklamowych (Google Ads, Facebook Ads, remarketing). Tworzenie i publikacja ofert produktowych – opisy, zdjęcia, parametry, słowa kluczowe. Analiza danych...

Dodane: 2025-12-19
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Interhandler Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Do naszego zespołu e-commerce poszukujemy osoby, która wesprze nas w codziennej obsłudze zamówień oraz rozwoju sprzedaży na wielu platformach. Jeśli interesujesz się branżą e-commerce, chcesz zdobyć praktyczne umiejętności i rozwijać się w nowoczesnym środowisku...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Stella Pack S.A.

Twój zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa kadrowo-płacową pracowników, zgodnie z przepisami prawa pracy. Przygotowanie danych niezbędnych do poprawnego naliczenia wynagrodzeń i sporządzanie listy płac. Zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS. Prowadzenie i archiwizowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Stella Pack S.A.

Twój zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa kadrowo-płacową pracowników, zgodnie z przepisami prawa pracy. Przygotowanie danych niezbędnych do poprawnego naliczenia wynagrodzeń i sporządzanie listy płac. Zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS. Prowadzenie i archiwizowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Benefit Systems SA

Na rozgrzewkę kilka pytań: Możesz pochwalić się min. 3 – letnim doświadczeniem w sprzedaży / dosprzedaży i rozwoju portfela klientów biznesowych i administracji publicznej? Doskonale radzisz sobie w codziennym kontakcie z osobami decyzyjnymi oraz pracy z klientami kluczowymi? Jest Ci...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: LAKTOPOL - B Sp. z o.o.

Główne Obowiązki: Opracowywanie, weryfikacja i aktualizacja dokumentacji systemowej (HACCP, FSSC 22000). Prowadzenie audytów wewnętrznych na zgodność ze standardem FSSC 22000. Organizacja i przygotowanie przeglądów Systemu Zarządzania Jakością (SZJ). Nadzór nad przygotowaniami do...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Asseco Data Systems S.A.

Zadania: opieka nad wyznaczonymi kluczowymi klientami: budowanie, utrzymywanie i ulepszanie długoterminowych relacji z klientem, nadzór nad obsługą klienta, zgodną z zapisami umowy i obowiązującą w organizacji strategią pracy z klientem, diagnozowanie problemów u klienta i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: obsługa dystrybutorów na stacji paliw obsługa kasy fiskalnej obsługa myjni zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów stacji zgodnie ze standardami firmy dbałość o porządek w miejscu pracy Oczekujemy od Ciebie: umiejętności współpracy w zespole zaangażowania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.

Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli: umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej, dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, pobieranie płatności za usługi dodatkowe, promowanie i sprzedaż usług Domu Lekarskiego. Najlepszy kandydat...