Praca: Dyrektor wydziału rolnictwa, gospodarki nieruchomościami i ochrony środowiska


URZĄD MIEJSKI W GRYFICACH
Dyrektor wydziału rolnictwa, gospodarki nieruchomościami i ochrony środowiska
Miejsce pracy: Gryfice
Numer: StPr/25/0684
OBOWIĄZKI:
. Koordynacja i nadzór w zakresie zadań wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu:a)prowadzenia spraw z zakresu gospodarki gruntami i wywłaszczania nieruchomości,b)prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska i rolnictwem, c)prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami komunalnymi,d)realizacja przy udziale sołectw zadań finansowanych z funduszu sołeckiego, pozostających w zakresie właściwości wydziału,e)przygotowanie, na potrzeby promocji inwestycji gminnych, wykazów rzeczowo-ilościowych i lokalizacyjnych nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, przeznaczonych do sprzedaży, uczestnictwo w każdym stadium przygotowania oferty, współpraca z odpowiednia komórką promocji,f)realizacja zadań obronnych i obrony cywilnej wynikających z ustawy o obronie Ojczyzny, gminnego planu reagowania oraz tabeli realizacji zadań operacyjnych Planu Operacyjnego Funkcjonowania Gminy Gryfice w zakresie obowiązującym Wydział,g)realizacja zadań z zakresu rolnictwa i wsi w zakresie współdziałania z sołtysami, radami sołeckimi i innymi organizacjami pozarządowymi i instytucjami, których statutowa działalność obejmuje rolnictwo, leśnictwo, gospodarkę wodną, ochronę zwierząt, środowiska i przyrody,h)współpraca ze spółką i jednostką budżetową w zakresie realizacji zadań z zakresu Wydziału,i)przekazywanie do BIP-u informacji z zakresu zadań Wydziału,j)przygotowywanie planu dochodów i wydatków do projektu budżetu w zakresie prowadzonych zadań Wydziału oraz sprawozdań z realizacji budżetu,k)prowadzenie wewnętrznego rejestru umów finansowanych ze środków budżetowych Gminy.2. Nadzór nad:a)przygotowaniem przez pracowników Wydziału:projektów uchwał Rady Miejskiej oraz realizacją podjętych uchwał,odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych oraz wystąpienia i wnioski komisji Rady Miejskiej,projektów zarządzeń Burmistrza oraz realizacją wydanych zarządzeń,projektów umów i porozumień, uzyskiwania do nich akceptacji radcy prawnego,wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków,odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej,b)przestrzeganiem przez pracowników Wydziału postanowień regulaminów obowiązujących w Urzędzie oraz ustawy o ochronie informacji niejawnych,c)kompetentną i kulturalną obsługą interesantów przez pracowników Wydziału,d)prowadzeniem i aktualizacją baz danych w postaci zapisów elektronicznych według kompetencji merytorycznych komórki,e)ustalaniem cen i opłat stanowiących przychody podległych jednostek organizacyjnych Gminy wg kompetencji merytorycznych komórki,f)stosowaniem przez pracowników Wydziału obowiązującego jednolitego rzeczowego wykazu akt i zasad dotyczących wewnętrznego obiegu dokumentów,g)opracowywaniem przez pracowników wniosków do projektu budżetu gminy, wniosków do wieloletnich programów inwestycyjnych oraz projektów finansowych dla zadań zleconych z zakresu administracji rządowej w części dotyczącej Wydziału.3. Prowadzenie polityki personalnej Wydziału, w tym:a)nadzorowanie przestrzegania przez pracowników Wydziału przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych,b)kontrolowanie przestrzegania przez pracowników Wydziału dyscypliny pracy, ewidencji czasu pracy, zachowań etycznych.4. Współpraca w realizacji:a)zadań wynikających z przyjętych programów i strategii,b)zadań własnych i zadań zleconych Gminie z zakresu administracji rządowej oraz zadań przejętych przez Gminę z zakresu administracji samorządowej na podstawie porozumienia z jej organami,c)zadań związanych z przygotowaniem obronnym państwa na terenie gminy w zakresie właściwości Wydziału,d)zadań wynikających z obowiązującego w Urzędzie kontroli zarządczej,e)zadań finansowanych z funduszu sołeckiego, pozostających w zakresie właściwości Wydziału.5. Opracowywanie:a)sprawozdań i informacji wynikających z odrębnych przepisów, zarządzeń i poleceń Burmistrza lub Zastępcy Burmistrza,b)sprawozdań do GUS.6. Współdziałanie:a)z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w szczególności w zakresie wymiany informacji i wzajemnych konsultacji,b)z informatykiem i inspektorem ochrony danych osobowych w zakresie aktualizacji danych objętych polityką bezpieczeństwa informacji,c)z organami administracji publicznej, samorządem osiedlowym i sołeckim, organizacjami społecznymi i pozarządowymi,d)z miastami partnerskimi w granicach działalności merytorycznej Wydziału.7. Racjonalne planowanie i wykorzystywanie przydzielonych środków finansowych i majątkowych w zakresie Wydziału.8. Uczestniczenie w sesjach Rady, w posiedzeniach komisji Rady i innych posiedzeniach zgodnie z dyspozycją Burmistrza lub Zastępcy Burmistrza.9. Merytoryczne potwierdzanie realizacji zadań na fakturach i rachunkach w zakresie Wydziału, których płatność realizuje Urząd.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

znajomość przepisów prawnych, w tym w szczególności:ustawa o samorządzie gminnym, ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,ustawa prawo zamówień publicznych,ustawa o gospodarce nieruchomościami,ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,prawo geodezyjne i kartograficzne.

Miejsce pracy:

Gryfice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 250 do 8 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ wysługa lat+ dodatek funkcyjny

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach

APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-08-08
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca przy komputerze. Zagrożenie korupcją. Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury). Awarie systemów informatycznych mogą wymagać interwencji lub koordynacji prac poza standardowymi godzinami pracy,...

Dodane: 2025-08-06
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

Warunki pracy Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy Budynek nieprzystosowany dla osób z niepełnosprawnościami Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu Praca w pokoju, który jest klimatyzowany Permanentna...

Dodane: 2025-08-05
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Urząd Miejski w Zabrzu

1. Zapewnienie należytego i terminowego wykonania zadań Wydziału ze szczególnym zwróceniem uwagi na prawidłowość obsługi klientów.2.Prawidłowe organizowanie i kierowanie pracą Wydziału z zapewnieniem jej ciągłości.3. Należyte prowadzenie kontroli zarządczej i analizy ryzyka.4....

Dodane: 2025-08-05
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Ministerstwo Obrony Narodowej w Warszawie

Warunki pracy Budynek: na zewnątrz: podjazd dla wózków inwalidzkich wewnątrz: winda, ograniczona możliwość poruszania się osób na wózkach inwalidzkich, brak toalet dostosowanych do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich Warunki dotyczące charakteru pracy: praca...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ManpowerGroup

Zadania: Zapewnienie jakości procesów wewnętrznych Zarządzanie powierzchnią podłogi przeskoku i zapewnienie funkcjonalności w zakresie organizacji i kwalifikacji wewnętrzny raport rozwiązywania problemów (IPSR) Planowanie, wykonanie i ocena sortowania (wewnętrznego i zewnętrznego)...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Timac Agro Polska Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków Codzienne wizyty oraz utrzymywanie kontaktu z aktualnymi oraz potencjalnymi klientami; Monitorowanie, nadzór oraz doradztwo u producentów upraw szklarniowych; Prowadzenie rozmów handlowych oraz dostarczanie informacji o oferowanych produktach; Śledzenie zmian i nowych...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Polskie Koleje Państwowe S.A.

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Nadzór i koordynacja pracy Zespołu Projektowego Poznań, zapewniające optymalizację i skuteczną realizację prowadzonych projektów inwestycyjnych, Monitorowanie wykonania planów rzeczowo-finansowych związanych z zadaniami...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: JTI GBS Poland sp. z o.o.

The Employee Lifecycle Specialist is responsible for ensuring high-quality and efficient delivery of HR administrative services throughout the employee lifecycle. The role supports multiple markets and focuses on processing employee changes, maintaining accurate HR records in SAP and related...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami rejestrowanie towarów i transakcji, przyjmowanie płatności (gotówkowe, bezgotówkowe, zaliczki na zamówienia etc.) oraz wystawianie dokumentów fiskalnych (paragony, faktury, noty...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Kompleksowe prowadzenie dokumentacji pracowniczej – od zatrudnienia po rozwiązanie umowy. Sporządzanie raportów kadrowo-płacowych oraz zaświadczeń o wynagrodzeniach. Rozliczanie umów cywilnoprawnych i czasu pracy. Przygotowywanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT oraz sprawozdań GUS....