Praca: Dyrektor Oddziału


Ogłoszenie numer: 10340735, z dnia 2025-10-18

Klient portalu Praca.pl

Dyrektor Oddziału

Miejsce pracy: Goleniów

 

Opis stanowiska

  • Planowanie, organizowanie i monitorowanie działalności oddziału świadczącego usługi porządkowe.
  • Odpowiedzialność za terminowość, efektywność realizacji zadań oraz wysoką jakość obsługi klientów.
  • Zarządzanie operacyjne oddziału, wdrażanie nowych kontraktów, nadzór nad umowami i kontrola kosztów operacyjnych.

Wymagania

  • Wyższe wykształcenie.
  • Co najmniej 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w branży usług porządkowych.
  • Doświadczenie w zarządzaniu kontraktami publicznymi i komercyjnymi.
  • Profesjonalizm w utrzymywaniu relacji z kluczowymi klientami.
  • Umiejętność zarządzania kosztami i delegowania zadań.
  • Wysoka kultura osobista, samodzielność, zaangażowanie.
  • Doskonała organizacja pracy, dyspozycyjność, otwartość na podróże służbowe.
  • Prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy

  • Pracę pełną wyzwań w nowocześnie zarządzanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Możliwość rozwoju i realizacji własnych pomysłów.
  • Narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon, laptop).
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego i programu Multisport.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Planowanie, organizowanie i monitorowanie działalności oddziału świadczącego usługi porządkowe. Odpowiedzialność za terminowość, efektywność realizacji zadań oraz wysoką jakość obsługi klientów. Zarządzanie operacyjne oddziału, wdrażanie nowych kontraktów, nadzór nad umowami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Planowanie, organizowanie i monitorowanie działalności oddziału świadczącego usługi porządkowe. Odpowiedzialność za terminowość, efektywność realizacji zadań oraz wysoką jakość obsługi klientów. Zarządzanie operacyjne oddziału, wdrażanie nowych kontraktów, nadzór nad umowami...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: COGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu

Zakres obowiązków: Realizacja wyznaczonych celów budżetowych w zakresie obrotu złomem Nadzór nad ciągłością pracy maszyn i urządzeń filii Zarządzanie podległym zespołem pracowników Nadzór administracyjny filii Nawiązywanie i budowanie relacji z kluczowymi klientami Kształtowanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: COGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu

Zakres obowiązków: Realizacja wyznaczonych celów budżetowych w zakresie obrotu złomem Nadzór nad ciągłością pracy maszyn i urządzeń filii Zarządzanie podległym zespołem pracowników Nadzór administracyjny filii Nawiązywanie i budowanie relacji z kluczowymi klientami Kształtowanie...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Koordynowanie i wdrażanie działań zgodnych z normą ISO 50001 oraz przepisami prawa, a także przygotowywanie dokumentacji do audytów. Opracowywanie przeglądów energetycznych firmy zgodnie z obowiązującymi standardami. Analizowanie i definiowanie potencjału do zwiększania efektywności...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

samodzielne prowadzenie korespondencji z klientami w języku niemieckim rozwiązywanie zgłoszeń wymagających analizy danych i wykorzystania narzędzi wewnętrznych obsługa zwrotów oraz zapytań związanych z ochroną danych wspieranie bieżących procesów administracyjnych w dziale BackOffice...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wsparcie procesów back office dla klientów niemieckojęzycznych drogą mailową. Analiza zgłoszeń klientów i proponowanie rozwiązań z wykorzystaniem narzędzi wewnętrznych. Obsługa zwrotów i reklamacji, w tym zgłoszeń związanych z ochroną danych. Dbanie o wysoką jakość komunikacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Praca.pl

Opis stanowiska prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych przygotowywanie i rejestrowanie dokumentów kadrowych, w tym umów, aneksów, wypowiedzeń i zaświadczeń obsługa ewidencji czasu pracy, w tym urlopów, nadgodzin i zwolnień lekarskich aktualizacja danych w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAOBI Group

Zakres obowiązków Prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych, Przygotowywanie i ewidencjonowanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia, zaświadczenia), Obsługa ewidencji czasu pracy ( w tym: urlopy, nadgodziny, zwolnienia lekarskie )...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

obsługa akt osobowych pracowników tymczasowych i ich bieżąca aktualizacja przygotowywanie dokumentów kadrowych oraz ewidencjonowanie danych o umowach i urlopach prowadzenie ewidencji czasu pracy i wsparcie w dokumentacji płacowej wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego oraz D365...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych w biurze zarządzanie korespondencją, obiegiem dokumentów oraz skrzynką mailową prowadzenie rezerwacji sal i przyjmowanie zgłoszeń w systemie kontakt z firmami kurierskimi i nadzór nad przesyłkami koordynowanie zamówień kart dostępu oraz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych oraz instytucjonalnych. Analiza potrzeb klientów oraz doradzanie w zakresie optymalnych rozwiązań produktowych i usługowych. Wybór asortymentu sklepu i produktów z innych kanałów sprzedaży, odpowiadających oczekiwaniom...