Praca: Dyrektor działu mieszkaniowo technicznego


PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG MIESZKANIOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dyrektor działu mieszkaniowo technicznego
Miejsce pracy: Chełm
Numer: StPr/25/1918
OBOWIĄZKI:
Nadzór nad pracą Działu, współpraca z Urzędem Miasta Chełm w zakresie zawartych umów oraz prac zleconych, nadzór nad bezpieczeństwem użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości, planowanie i przygotowanie inwestycji, przygotowanie umów na wykonanie robót remontowo - budowlanych, uzyskiwanie stosownych pozwoleń do prowadzenia prac, wykonywanie przeglądów budowlanych mieszkaniowego zasobu, prowadzenie książek obiektów budowlanych, kontrola prac wykonywanych przez brygady remontowe, współpraca ze Wspólnotami Mieszkaniowymi zarządzanymi przez Spółkę.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi – w ograniczonym zakresie
Uprawnienia: umiejętność kierowania zespołem pracowników i pracy zespołowej, umiejętność sprawnej organizacji i planowania pracy oraz skutecznego komunikowania się, samodzielność, kreatywność, bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, Internetu i znajomość programu Word, Excel, znajomość zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego oraz znajomość procedur i praktyka w zakresie pozyskiwania środków unijnych
Uprawnienia: dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu
Uprawnienia: Kreatywne podejście do zadań oraz elastyczność w rozwiązywaniu problemów


Wymagania inne:

KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY: - osobisty z CV: ul. Bieławin 9, 22-100 Chełm.

Miejsce pracy:

Chełm


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-11-05
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: GMINNY OŚRODEK KULTURY W ROZOGACH

Kierowanie i nadzór nad bieżącą działalnością GOK, reprezentowanie na zewnątrz, współpraca z organizacjami pozarządowymi, szkolami, twórcami, partnerami prywatnymi, mediami, kierowanie gospodarką finansową GOK w Rozogach, ustalanie rocznego planu działaności, poszukiwanie i...

Dodane: 2025-10-31
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: COGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu

Zakres obowiązków: Realizacja wyznaczonych celów budżetowych w zakresie obrotu złomem Nadzór nad ciągłością pracy maszyn i urządzeń filii Zarządzanie podległym zespołem pracowników Nadzór administracyjny filii Nawiązywanie i budowanie relacji z kluczowymi klientami Kształtowanie...

Dodane: 2025-10-31
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: COGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu

Zakres obowiązków: Realizacja wyznaczonych celów budżetowych w zakresie obrotu złomem Nadzór nad ciągłością pracy maszyn i urządzeń filii Zarządzanie podległym zespołem pracowników Nadzór administracyjny filii Nawiązywanie i budowanie relacji z kluczowymi klientami Kształtowanie...

Dodane: 2025-10-29
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: GRUPA PZU

Realizowanie planów sprzedaży w podległym Oddziale Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży oraz obsługi klienta Budowanie portfela klientów Zapewnienie aktualności wiedzy w zakresie produktów, procesów oraz narzędzi wspierających sprzedaż i pozyskiwanie klientów Samodzielna,...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

ZADANIA: organizacja oraz realizacja procesu przyjmowania zamówień w firmie nadzór nad dokumentacją firmową obsługa korespondencji firmowej czy urzędowej windykacja należności OCZEKIWANIA: odpowiedzialność i dobra organizacja pracy sumienność umiejętność rozwiązywania problemów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budowlane ARKOP Sp. z o.o. Spółka Komandytowa

Do obowiązków kierownika robót należeć będzie wykonywanie wszystkich obowiązków przewidzianych w aktualnie obowiązujących przepisach prawa w tym prawa budowlanego i aktach wykonawczych tego prawa. wykształcenie wyższe techniczne budowlane, doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: SIXT Rent a Car

Opis stanowiska: Aktywne pozyskiwanie klientów z wykorzystaniem narzędzi online, wydarzeń branżowych oraz kontaktów bezpośrednich Przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy i nadzór nad realizacją zamówień Kompleksowa obsługa posprzedażowa i utrzymywanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Praca.pl

Opis stanowiska: Obsługa bieżącej korespondencji z partnerami i agencjami sprzedaży, Wprowadzanie i aktualizacja rezerwacji w systemie, Wsparcie przy kalkulacjach ofert i udzielanie informacji zwrotnych, Współpraca z innymi działami w celu sprawnej realizacji zamówień, Prowadzenie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: TELUS International AI Inc

Job description Are you a detail-oriented individual with a passion for research and a good understanding of national and local geography? This freelance opportunity allows you to work at your own pace and from the comfort of your own home. A Day in the Life of an Online Data Analyst: In this...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Enodo Advisors Sp. z o.o.

Wynagrodzenie 6.000 – 6.500 brutto Twój zakres obowiązków Obsługa urządzeń biurowych: telefon recepcyjny, xero, aplikacje np. do rezerwacji biurek i sali konferencyjnej Przyjmowanie gości, dbałość o porządek w sali konferencyjnej, serwowanie napojów Korespondencja: archiwizacja,...