Praca: Dyrektor / Dyrektorka sklepu


Dołącz do ekipy jako
Dyrektor / Dyrektorka sklepu
Miejsce pracy: Warszawa
W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Klientocentryczność i dostarczanie najwyższej jakości serwisu są dla nas ważne. Regularnie badamy satysfakcję klientów, co motywuje nas do nieustannego podnoszenia standardów. Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju. Dowiedz się więcej o pracy w Leroy Merlin i znajdź swoje miejsce w Ekipie!
Kogo szukamy?
  • jesteś doświadczonym liderem, który potrafi budować, inspirować i rozwijać zespół
  • masz doświadczenie w zarządzaniu dużym sklepem lub organizacją z branży retail
  • potrafisz myśleć strategicznie i przekładać wizję na konkretne działania operacyjne
  • skutecznie zarządzasz budżetem i podejmujesz decyzje biznesowe oparte na analizie danych
  • skutecznie zarządzasz budżetem i podejmujesz decyzje biznesowe oparte na analizie danych
  • umiesz budować relacje z klientami, partnerami biznesowymi i społecznością lokalną
  • jesteś otwarty na innowacje i wdrażasz rozwiązania, które zwiększają efektywność i pozytywne doświadczenia klientów
  • dbasz o bezpieczeństwo, odpowiedzialny biznes i chcesz mieć realny wpływ na otoczenie
Zachęcamy do aplikowania również osoby z niepełnosprawnością.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
  • pełnienie roli lidera sklepu – budowanie zaangażowanego zespołu i tworzenie środowiska, w którym ludzie chcą pracować i się rozwijać
  • realizacja strategii rozwoju sklepu i osiąganie celów biznesowych w perspektywie krótko- i długoterminowe
  • zarządzanie budżetem i podejmowanie decyzji mających bezpośredni wpływ na wyniki ekonomiczne sklepu
  • zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i rozwój oferty dopasowanej do potrzeb lokalnego rynku
  • reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami, partnerami biznesowymi i społecznością lokalną
  • wdrażanie działań zwiększających efektywność operacyjną sklepu oraz bezpieczeństwo osób i mienia
  • dbanie o pozytywny wpływ sklepu na ludzi, gospodarkę i środowisko poprzez działania społeczne i proekologiczne
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
  • premia kwartalna
  • udział w wynikach i Akcjonariat
  • fundusz mieszkaniowy
  • dofinansowanie do termomodernizacji
  • ubezpieczenie grupowe
  • Mindgram - platforma edukacyjno-welbeingowa
  • prywatna opieka medyczna
  • goFLUENT - platforma do nauki języków obcych
  • kafeteria benefitów MyBenefit
  • rabat na zakupy
  • telefon służbowy
  • autorskie programy rozwojowe i wsparcie przełożonego
Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie sześciu (6) miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody nie dłużej jednak nić 24 miesiące oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Leroy - Merlin Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Burakowskiej 14, kontakt ochronadanych@leroymerlin.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.leroymerlin.pl w polityce prywatności.
kariera.leroymerlin.pl
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-09-06
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zarządzanie dużym zespołem i rozwijanie kompetencji pracowników Realizacja celów biznesowych i dbałość o wskaźniki KPI Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta Optymalizacja procesów sprzedażowych i magazynowych Koordynowanie zamówień i dbanie o standardy ekspozycji towaru...

Dodane: 2025-09-06
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zarządzanie dużym zespołem pracowników i motywowanie do realizacji celów Utrzymywanie najwyższych standardów obsługi klienta Realizacja i przekraczanie założonych celów biznesowych Systematyczne zwiększanie efektywności działania salonu Nadzorowanie prawidłowej prezentacji towaru...

Dodane: 2025-09-04
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Twój zakres obowiązków Efektywne zarządzanie dużym zespołem pracowników; Utrzymanie najwyższego poziomu obsługi Klienta; Konsekwentna realizacja celów biznesowych; Stałe zwiększanie efektywności biznesowej zarządzanego salonu; Utrzymanie zgodnych z zasadami standardów prezentacji...

Dodane: 2025-09-03
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zarządzanie dużym zespołem i rozwijanie kompetencji pracowników Realizacja celów biznesowych i dbałość o wskaźniki KPI Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta Optymalizacja procesów sprzedażowych i magazynowych Koordynowanie zamówień i dbanie o standardy ekspozycji towaru...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: SMARTLUNCH S.A.

SmartLunch rośnie szybko i ambitnie. Naszą misją jest prosta idea: sprawiamy, że ludzie w pracy nie chodzą głodni. Brzmi banalnie? W rzeczywistości to ogromny rynek, długie procesy sprzedażowe i rozmowy z decydentami na poziomie C-level. Potrzebujemy kogoś, kto potrafi grać w tę ligę....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: SMARTLUNCH S.A.

SmartLunch rośnie szybko i ambitnie. Naszą misją jest prosta idea: sprawiamy, że ludzie w pracy nie chodzą głodni. Brzmi banalnie? W rzeczywistości to ogromny rynek, długie procesy sprzedażowe i rozmowy z decydentami na poziomie C-level. Potrzebujemy kogoś, kto potrafi grać w tę ligę....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Gemini Polska Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: Opracowanie graficzne i edytorskie projektów do druku (gazetki produktowe, materiały reklamowe, materiały wewnętrzne) Opracowanie graficzne materiałów do Internetu (newslettery, grafiki na Social Media, materiały dla działu HR) Wsparcie graficzne Marki Własnej...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Okko

TWÓJ ZAKRES ZADAŃ: Zarządzanie pracą zespołu, w tym delegowanie zadań, motywowanie i rozwój pracowników, Utrzymanie wytyczonych standardów obsługi, zadbanie o jak najlepsze doświadczenia klientów, Monitorowanie i realizacja celów sprzedażowych, Zapewnienie klientom szerokiego wyboru...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Medicover Sp. z o.o.

Nasze oczekiwania: Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym, najlepiej w branży usługowej lub medycznej, Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z zarządzaniem), Rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne , Znajomość pakietu MS Office...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Bakoma Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Sprzedaż bezpośrednia produktów ogólnopolskiej Spółki. Obsługa stałych klientów na powierzonym obszarze. Budowanie długotrwałych relacji z klientem. Efektywne wprowadzanie nowych produktów. Nasze oczekiwania: Miejsce zamieszkania w pobliżu wybranego regionu. Prawo...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Synevo Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą; Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Prowadzenie dokumentacji medycznej...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta...