Praca: Dyrektor Departamentu Administracji i Infrastruktury


Urząd Dozoru Technicznego jest państwową osobą prawną działającą w obszarze bezpieczeństwa urządzeń technicznych. Dołączenie do grona pracowników UDT to możliwość współpracy z ekspertami technicznymi, a także kontakt z najnowocześniejszą technologią wdrażaną w przemyśle. Rozwój gospodarki i związany z nim przyrost liczby oraz rodzajów urządzeń podlegających dozorowi stymulują rozwój kompetencji, umiejętności i stałą aktualizację wiedzy. Pracownicy UDT mają tym samym szerokie możliwości rozwoju w wielu obszarach dotyczących zarówno działalności inspekcyjnej, audytorskiej, jak i szkoleniowej.

Obecnie do Departamentu Administracji i Infrastruktury w Centrali UDT poszukujemy osoby na stanowisko:
Dyrektor Departamentu Administracji i Infrastruktury
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 216.1/DA/09/2025
Do Twoich zadań należeć będzie:
  • Zarządzanie infrastrukturą i środkami transportu stanowiącymi własność UDT oraz wynajmowanymi z wyłączeniem sprzętu komputerowego i materiałów eksploatacyjnych oraz wyposażenia pomiarowo - badawczego.
  • Dbałość i rozwój infrastruktury UDT.
  • Realizacja wyznaczonych zadań związanych z zapewnieniem dostępności architektonicznej osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
  • Koordynowanie zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane zgodnie z przepisami Wewnętrznymi.
  • Koordynowanie realizacji usług dotyczących prac porządkowych oraz dostaw mediów w nieruchomościach użytkowanych przez UDT
  • Obsługa logistyczna szkoleń i spotkań zleconych przez komórki organizacyjne i oddziały w zakresie zgodnym z przepisami wewnętrznymi.
  • Obsługa logistyczna zagranicznych podróży służbowych pracowników UDT.
  • Nadzór nad realizacją umów zawartych z firmami zewnętrznymi w zakresie obszaru infrastruktury, z wyłączeniem infrastruktury teleinformatycznej oraz wyposażenia pomiarowo – badawczego.
  • Optymalizacja kosztów utrzymania nieruchomości i ruchomości UDT.
  • Zarządzanie zasobami bibliotecznymi.
  • Koordynacja spraw związanych z realizacją przepisów kancelaryjnych i archiwalnych, prowadzenie Kancelarii Głównej, a także Archiwum Zakładowego w UDT.
  • Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
Nasze potrzeby:
  • Wykształcenie wyższe II stopnia i studia podyplomowe.
  • Minimum 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym 5 lat udokumentowanego doświadczenia w zarządzaniu zespołem lub zarządzaniu projektami.
  • Znajomość języka angielskiego.
  • Samodzielność, elastyczność, samoorganizacja, radzenie sobie ze stresem.
  • Asertywność, współpraca w zespole, komunikatywność, ekspresja w mowie i piśmie.
  • Myślenie analityczne, myślenie strategiczne, otwartość na zmiany, nastawienie na osiągnięcie celu.
  • Zarządzanie ludźmi, zarządzanie zmianą, zarządzanie projektami.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Umiejętność obsługi oprogramowania MS Office na poziomie zaawansowanym, znajomość oprogramowania TETA.
Co możesz zyskać:
  • Zatrudnienie na podstawie powołania.
  • Pracę w nowoczesnej, dużej i ugruntowanej na rynku organizacji.
  • Szeroki pakiet benefitów.
Aplikując (klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub „Wyślij”) wyraża Pan/ Pani zgodę na przetwarzanie Pana/ Pani danych osobowych innych niż określone w art. 22 1 Kodeksu Pracy zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym przez okres 12 miesięcy od ich przekazania na potrzeby realizacji procesu rekrutacji w Urzędzie Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, Warszawa (02-353).
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie realizacji projektów w...

Dodane: 2025-09-25
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Polskie Koleje Państwowe S.A.

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw z zakresu regulacji stanu prawnego nieruchomości PKP S.A. , podejmowanie działań mających na celu przygotowanie nieruchomości do wszczęcia procesu uwłaszczeniowego, Współpracę z właściwymi organami administracji...

Dodane: 2025-09-05
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa „ELEKTROCIEPŁOWNIK"

Opis stanowiska: przygotowywanie rozliczeń za wodę, ścieki i centralne ogrzewanie, prowadzenie spraw członkowskich i mieszkaniowych, współpraca z biurem rachunkowym w zakresie dokumentacji, sporządzanie deklaracji dotyczących odpadów komunalnych, wystawianie zaświadczeń dla kancelarii...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Sodexo Polska Spółka z o. o.

Zakres obowiązków: Należyte utrzymywanie w czystości tzn. obszarów sanitarnych i publicznych Zarządzanie i organizacja pracy zespołu sprzątającego Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP oraz standardów jakościowych Wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: HR Solutions Group Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami firmy. Prowadzenie rejestrów VAT oraz terminowe przygotowywanie JPK, deklaracji podatkowych (CIT, VAT) oraz dokumentacji podatkowej. Analiza zapisów na kontach księgi...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: FOB-Decor Sp. z o.o.

Czym będziesz się zajmować? Utrzymywaniem i rozwijaniem relacji z obecnymi klientami firmy. Pozyskiwaniem nowych klientów oraz budowaniem długofalowych relacji biznesowych. Realizacją ambitnych celów sprzedażowych oraz negocjowaniem warunków współpracy. Tworzeniem ofert handlowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: e-work HR Company Poland

Zakres obowiązków: wdrażanie, realizacja i monitorowanie standardów medycznych, procedur i instrukcji, ścisła współpraca z personelem medycznym i lekarskim, zapewnienie właściwego doboru personelu pod kątem kompetencji i kwalifikacji, nadzór nad dokumentacją administracyjną i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: POLPHARMA S.A.

Zadania: Praca na markach HCP Bieżąca analiza sytuacji rynkowej, konkurencji, obecnych trendów i zachowań konsumenckich. Kreowanie strategii marketingowej dla wybranych marek HCP (tworzenie marketing mix w kanałach tradycyjnych i alternatywnych, pozycjonowanie, kreacje). Efektywne wprowadzanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Contract Administration Sp. z o.o.

Responsibilities Manage and coordinate the CEO’s calendar (meetings, business trips, events). Handle email and phone correspondence in English, including drafting responses and prioritizing tasks. Prepare documents, presentations, and short reports for the CEO. Provide administrative and...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...