Praca: Doradca Techniczno-Handlowy


W People Hub każdego dnia łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci kontaktów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem pomagamy naszym kandydatom, pracownikom i klientom w 130 lokalizacjach w 10 krajach Europy.

 

Dla naszego klienta, polskiego dostawcy regałów magazynowych i akcesoriów oraz wykonawcy montaży, przeglądów i serwisów regałowych prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Doradca Techniczno-Handlowy
Miejsce pracy: Opoczno
Jakie zadania na ciebie czekają?
  • pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i sprzedaż regałów, akcesoriów magazynowych oraz usług montażu, przeglądów i serwisów regałowych,
  • określanie preferencji, potrzeb i wymagań klientów biznesowych oraz opracowywanie na ich podstawie odpowiednich ofert handlowych,
  • przygotowywanie prezentacji, ofert, kalkulacji oraz pozostałej dokumentacji techniczno-handlowej,
  • negocjowanie warunków sprzedażowych i zawieranie umów z klientami,
  • doradztwo techniczne i opracowywanie projektów magazynów,
  • współpraca z dostawcami i kontrahentami,
  • koordynacja działań dotyczących realizacji zamówień,
  • udział w konferencjach, targach branżowych i nienaganne reprezentowanie firmy, także w mediach społecznościowych,
  • współpraca z pozostałymi działami w firmie.a
Jakie kwalifikacje należy posiadać?
  • minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym ze sprzedażą B2B i doradztwem technicznym, najchętniej intralogistyka lub automatyka magazynowa,
  • umiejętność identyfikowania potrzeb klientów oraz opracowywania ofert, wycen i kalkulacji,
  • umiejętność planowania i zarządzania budżetem sprzedażowym,
  • praktyczna znajomość technik docierania do klientów oraz technik sprzedaży i negocjacji,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
  • umiejętność aktywnego słuchania i radzenia sobie z obiekcjami klientów,
  • zmysł techniczny, umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
  • samodzielność, wytrwałość, nastawienie na współpracę i budowanie relacji,
  • wysoki poziom empatii, asertywności i chęć rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji,
  • czynne prawo jazdy kategorii B i gotowość do pracy w terenie,
  • praktyczna znajomość MS Office (Excel, Power Point, Outlook, MS Teams).
Mile widziane:
  • wykształcenie średnie lub wyższe techniczne,
  • znajomość programu AutoCad/ZwCad,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację biznesową.
Dlaczego warto aplikować?
  • samodzielne i odpowiedzialne stanowisko podlegające pod Dyrektora Handlowego,
  • profesjonalne narzędzia pracy: laptop, smartfon, auto służbowe z możliwością użytku prywatnego,
  • umowa o pracę bezpośrednio z pracodawcą,
  • wynagrodzenie podstawowe w wysokości 6500-8000PLN brutto + premię w wysokości od 3000zł brutto/kwartalnie bez górnej granicy,
  • świetna atmosfera i partnerskie relacje na każdym szczeblu organizacji,
  • szansa rozwoju zawodowego w stabilnej organizacji i przyszłościowej branży oraz liczne szkolenia i spotkania integracyjne.
„Informujemy, że administratorem danych jest People Hub GmbH, Herzogstraße 61, 63263 Neu-Isenburg, Niemcy (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji. Podanie danych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest obowiązkowe. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie.”
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy

1. Szkolenie BHP i p.poż.,2. Przygotowanie zamówień na zakupy towarów dla potrzeb klienta,3. Obsługa klienta w zakresie techniki grzewczej i sanitarnej,4. Dbałość o jakość ekspozycji dla klienta,5. Przygotowanie ofert dla klienta,6. Utrzymanie porządku n stanowisku pracy,7. Wykonywanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: SOLGEN sp. z o.o.

Opis stanowiska: Pozyskiwanie nowych klientów (indywidualnych i biznesowych). Tworzenie ofert handlowych i kalkulacji kosztów. Prowadzenie negocjacji i zawieranie umów. Obsługa zapytań od potencjalnych klientów. Realizacja audytów technicznych na miejscu u klienta. Doradztwo w zakresie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: SOLGEN sp. z o.o.

Opis stanowiska: Pozyskiwanie nowych klientów (indywidualnych i biznesowych). Tworzenie ofert handlowych i kalkulacji kosztów. Prowadzenie negocjacji i zawieranie umów. Obsługa zapytań od potencjalnych klientów. Realizacja audytów technicznych na miejscu u klienta. Doradztwo w zakresie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klaromed Sp. z o.o.

Główne zadania: Opracowywanie ofert handlowych i projektów dla klientów Przygotowywanie pomiarów oraz nadzór nad realizacją zamówień Tworzenie wizualizacji i dokumentacji projektowej Obsługa zapytań od działu sprzedaży Wyceny mebli w dedykowanym systemie Wymagania: Bardzo dobra...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: Lions Entertainment

Miejsce pracy: Grecja, Chalkidiki Opis stanowiska prowadzenie zajęć sportowych np. joga, aqua gym, rzutki zabawa z dziećmi w mini klubie prowadzenie wieczornych show, takie jak karaoke lub bingo bycie wizytówką firmy komunikatywna znajomość języka angielskiego dobre umiejętności...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Bilfinger

Twój zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji administracyjnej i kadrowej Rejestracja i raportowanie działań pracowników dla rynku niemieckiego Wsparcie w zarządzaniu zasobami oraz współpraca z kierownictwem projektów Komunikacja z klientami i dostawcami w języku niemieckim...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Kompleksowa obsługa Klienta poprzez telefon (połączenia przychodzące), live chat oraz e-mail, Udzielanie wsparcia Klientom w zakresie problemów z płatnościami, zarządzania subskrypcją (anulacje, zmiany, aktualizacje), resetu hasła oraz logowania oraz ogólnych pytań dotyczących...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Szydłowcu

wykonywanie czynności kontrolnych, kontrola zgodności wyrobu gotowego zgodnie z planem kontroli i rysunkiem technicznym. Zgłaszanie różnic w stanie produktu, raprtowanie. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne Uprawnienia: obsługa narzędzi pomiarowych: suwmiarka,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami, zapewnienie najwyższych standardów obsługi Aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów na rynku krajowym Profesjonalne doradztwo produktowe i usługowe dostosowane do potrzeb klienta Prowadzenie korespondencji telefonicznej i mailowej z klientami oraz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

-Zapoznanie się z przepisami oraz regulaminami obowiązującymi w urzędzie; bhp., p.poż.;-Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną urzędu;-Wprowadzenie w prace wykonywane przez Referat Podatków i Opłat Lokalnych;-Zapoznanie z niezbędnymi przepisami prawa;-Pomoc w pracach biurowych, tj....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie

obsługa klienta, doradztwo w zakresie smaków kawy, podawanie kawy i jej dekorowanie, obsługa sprzętu do parzenia kawy, obsługa kasy fiskalnej Wymagania inne: umiejętność obsługi ekspresu i kasy fiskalnej, doradztwo i profesjonalna obsługa klienta

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Bakoma Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Sprzedaż bezpośrednia produktów ogólnopolskiej Spółki. Obsługa stałych klientów na powierzonym obszarze. Budowanie długotrwałych relacji z klientem. Efektywne wprowadzanie nowych produktów. Nasze oczekiwania: Miejsce zamieszkania w pobliżu wskazanego regionu....