Praca: Doradca Klienta (sklep rolkarski/narciarski)


PoszukujemyDoradca Klienta (sklep rolkarski/narciarski)
Miejsce pracy: Warszawa, Ursynów, blisko stacji metra Imielin
Opis stanowiska
  • Sprzedaż produktów i pomoc w wyborze oraz pakowaniu.
  • Operowanie kasą fiskalną i zarządzanie dokumentami transakcyjnymi.
  • Zatroszczenie się o odpowiednią prezentację asortymentu.
  • Zarządzanie zwrotami, obsługa reklamacji i przyjmowanie nowych zamówień.
  • Komunikacja z klientami poprzez e-mail oraz kontakt telefoniczny.
  • Odświeżanie treści w sklepie internetowym oraz na stronie internetowej.
  • Przetwarzanie zamówień złożonych online.
  • Wpisywanie danych dotyczących faktur i nowych produktów do systemu.
  • Monitorowanie zapasów w magazynie.
  • Składanie raportów dotyczących niedoborów towarów i przygotowywanie dokumentów księgowych.
  • Kreowanie treści promocyjnych do wykorzystania w mediach społecznościowych.
Szukamy osoby która:
  • Zna biegle język polski
  • Jest komunikatywna, przyjazna i nastawiona na potrzeby klienta
  • Osoby z pasją do sportu (najlepiej rolkarstwo lub narciarstwo :))
  • Wielozadaniowość to jej zaleta
  • Kogoś z dobrą organizacją pracy, skupiającego się na dokładności i satysfakcji klienta
  • Osoby preferującej większą ilość pracy zimą, a mniejszą latem
Oferujemy:
  • 3-miesięczny okres próbny na umowie zlecenie, po którym umowa o pracę na czas nieokreślony,
  • stałe wynagrodzenie: 5000 zł brutto w okresie próbnym, następnie 5000–6000 zł brutto (w zależności od doświadczenia i dyspozycyjności w sezonie zimowym),
  • pracę 5 dni w tygodniu: pon.–pt. 12:00–20:00, sob. 10:00–18:00,
  • możliwość dopasowania grafiku do zajęć studentów zaocznych,
  • stabilne zatrudnienie, szkolenie i wdrożenie,
  • zniżki na asortyment sklepu,
  • dogodną lokalizację – Ursynów, 400 m od stacji metra Imielin.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: Olsztyn Dołącz do Zespołu: Branża: Wspieraj znanego dostawcę usług cyfrowych w zespole liczącym ponad 1200 konsultantów. Misja: Sprzedaż, aktualizacja warunków i utrzymanie relacji z obecnymi klientami. Nasze Oczekiwania: Doświadczenie: Nie wymagamy konkretnego...

Dodane: 2025-10-17
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Geotik sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta 360 stopni w Geotik jest rolą, która łączy ze sobą obszary związane z procesem obsługi Klienta (realizacja zamówień od momentu złożenia przez Klienta do etapu dostarczenia rozwiązania przez dostawców), administracją i rozliczaniem procesu zakupowego...

Dodane: 2025-10-15
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: Olsztyn Opis i wymagania: Dołącz do zespołu doradców klienta znanej sieci komórkowej. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze sprzedaży opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce! U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w...

Dodane: 2025-10-09
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Geotik sp. z o.o.

Obsługa klientów biznesowych (telefoniczna, mailowa, bezpośrednia) oraz doradztwo w zakresie oferty Realizacja zamówień i współpraca z dostawcami i działami wewnętrznymi Fakturowanie, współpraca z księgowością i monitorowanie należności Obsługa reklamacji, aktualizacja danych w...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Koordynowanie i wdrażanie działań zgodnych z normą ISO 50001 oraz przepisami prawa, a także przygotowywanie dokumentacji do audytów. Opracowywanie przeglądów energetycznych firmy zgodnie z obowiązującymi standardami. Analizowanie i definiowanie potencjału do zwiększania efektywności...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

samodzielne prowadzenie korespondencji z klientami w języku niemieckim rozwiązywanie zgłoszeń wymagających analizy danych i wykorzystania narzędzi wewnętrznych obsługa zwrotów oraz zapytań związanych z ochroną danych wspieranie bieżących procesów administracyjnych w dziale BackOffice...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wsparcie procesów back office dla klientów niemieckojęzycznych drogą mailową. Analiza zgłoszeń klientów i proponowanie rozwiązań z wykorzystaniem narzędzi wewnętrznych. Obsługa zwrotów i reklamacji, w tym zgłoszeń związanych z ochroną danych. Dbanie o wysoką jakość komunikacji...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Praca.pl

Opis stanowiska prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych przygotowywanie i rejestrowanie dokumentów kadrowych, w tym umów, aneksów, wypowiedzeń i zaświadczeń obsługa ewidencji czasu pracy, w tym urlopów, nadgodzin i zwolnień lekarskich aktualizacja danych w...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAOBI Group

Zakres obowiązków Prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych, Przygotowywanie i ewidencjonowanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia, zaświadczenia), Obsługa ewidencji czasu pracy ( w tym: urlopy, nadgodziny, zwolnienia lekarskie )...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

obsługa akt osobowych pracowników tymczasowych i ich bieżąca aktualizacja przygotowywanie dokumentów kadrowych oraz ewidencjonowanie danych o umowach i urlopach prowadzenie ewidencji czasu pracy i wsparcie w dokumentacji płacowej wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego oraz D365...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych w biurze zarządzanie korespondencją, obiegiem dokumentów oraz skrzynką mailową prowadzenie rezerwacji sal i przyjmowanie zgłoszeń w systemie kontakt z firmami kurierskimi i nadzór nad przesyłkami koordynowanie zamówień kart dostępu oraz...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych oraz instytucjonalnych. Analiza potrzeb klientów oraz doradzanie w zakresie optymalnych rozwiązań produktowych i usługowych. Wybór asortymentu sklepu i produktów z innych kanałów sprzedaży, odpowiadających oczekiwaniom...